Zeer tof gemaakt,,,vraag me alleen af hoe je dat voor elkaar krijgt :P
Ik maak foto's van van alles :P mensen,,dieren,,voorwerpen,,natuur,,
ligt er maar net aan waar ik belang bij heb.
#4
gewoon tekenen, dat heb ik met een blauwe pen getekend, en toen in negatief gezet. ik begin gewoon te tekenen en zie wat er uit komt, met de losse hand
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.