Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel blowen jullie per dag/week/maand/jaar ?

Hoeveel blowen jullie per dag/week/maand/jaar ?

139 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
A
AnnæLid
01-01-2024, 00:00
#1
gemiddeld 2 of 3 keer per dag
en in het weekend dat keer 3 of 4
X
XtCliffixLid
01-01-2024, 00:00
#2
Sinds Nieuwjaar 2008 elke dag !
school of niet , Een joint is altijd welkom :)
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#3
zeker 5 per dag.
meer als 50 per week. in het weekend zijn het er meer als 5 per dag.
ik zit nu over de 700 jointen sinds 1 september 2007. dus al 8 maanden.
H
HempyLid
01-01-2024, 00:00
#4
20 euro wiet per dag.. kom neer op zo'n 5 a 6 jointjes P/dag

minimum is het 2 jointjes.. en in het weekend kunnen dit veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer worden , 10 jointjes of meer + heel wat waterpijpen..
M
Milan076Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ben wel benieuwd hoeveel jullie blowen per dag/week/maand/jaar of wat dan ook, ik zelf blow in de weekenden alleen, meestal 1 jointje per weekend dag, met white widow wiet van de boot in Breda :grin:.
N
Nirvana_646Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik blow niet elke dag dus ik begin pas per week.
Gemiddeld is het iets van een 20-tal joints per week gok ik zo, meestal een 3-4 dagen goed door smoken... :stoned:
m
minamoLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik blow niet ^^
D
DreamyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Gemiddeld 2 joints per dag. In het weekend wat meer. :hearteyes:
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#9
^omg

ongeveer 1 a 2 keer per maand.
V
Vrije GeestLid
01-01-2024, 00:00
#10
1 tot 3 joints per dag,
in het weekend kan 't oplopen tot 3 gram per dag,
dus in feite het dubbele van door de weeks.
e
exactLid
01-01-2024, 00:00
#11
kilootje per jaar???!!! :wave:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik ben er radicaal mee gestopt. Wiet maakt mij een zwak en dat is iets wat ik slecht kan gebruiken in mijn leven. Het maakt mij enorm chaotisch in mijn hoofd en ik ga er veel van nadenken. En omdat het zo chaotisch is, denk ik alleen maar in clichés en als ik dat bespreekbaar maak, dan slaat het werkelijk nergens op. Geef mij maar een trip 1x in de 3 maanden.

Normaal gesproken blowde ik 1x in de 2 weken.
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#13
normaal 1per dag en in de weekends loopt het aantal wel op :stoned:
A
AzharaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ongeveer voor 10 euro per week, das dus 1,2 tot 1, 4 gram per week.
Doorde weeks altijd een bong, ken je echt heel zuinig met je wiet doen!
In het weekend 1 of 2 jointjes , maar das eigelijk meer voor de smaak :stoned:
M
Marten!Lid
01-01-2024, 00:00
#15
jcutter123 zei:
Wiet maakt mij een zwak en dat is iets wat ik slecht kan gebruiken in mijn leven. Het maakt mij enorm chaotisch in mijn hoofd en ik ga er veel van nadenken.
Klik om te vergroten...
Dat is precies wat ik ook voel als ik geblowd had. En aangezien ik gemiddeld zo'n 6 joints per dag rookte resulteerde dat in zo'n chaos in mn kop dat ik rustig een hele dag niks deed (n)

Zit nu op 1 à 2 jointjes per 3 dagen :sunglasses:
D
Dub23Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Blowtje of 2 pd.
In het weekend wel wat meer.
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#17
De ene maand meer dan de andere, maar mijn absolute minimum ligt toch wel op 1-2 jointjes per dag. :P
H
HTIDLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik kom ook wel eens bij de boot :openmouth:

ot: vroeger elke dag, tegenwoordig 1/2 keer per week.
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik flipppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#20
vrijwel nooit meer dan een gram per weekend.. door de week niets.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."