Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJoints

Joints

30 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
J
JoekeBouwsemaLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik val gewoon in slaap, zie het niet echt als negatief :P
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb al 8 maanden niet geblowd, ik denk dat 1 al te veel is :þ
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dat ligt bij mij bij 5/6 jointjes. Ligt er wel aan wat er in zit natuurlijk. :tearsofjoy:
Vroeger toen ik die voorgedraaide haalde werd ik altijd heel erg snel stoned, nu heb ik dat niet meer. :stoned:
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#4
Volgens mij kan ik blijven blowen.
Slecht ga ik er niet van gaan, gewoon erg tam worden.
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik heb niet echt een limiet. op een gegeve moment pak na 8 joints over een namiddag heb ik meer een gevoel dat ik nuchter ben dan gaar. dus die joints na die 8 joints geve me een soort van nuchter gevoel. raar ma zo voelt. ik rook nu wel al zo'n 2jaar dagelijks 8 a 10 joints per dag
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#6
heb al een tijd niet meer geblowd..denk dat ik hem na 1 joint wel goed voel.
en in mn "full-time" blow periodes...weet ik niet echt meer. als ik te veel op had viel ik vanzelf wel in slaap.
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#7
als ik teveel op had kon ik zeker niet slapen!!!
als ik dan ging liggen draaide alles.. had ik vroeger vaak.. ik blowde toen ook teveel.
Nu 1 a 2 joints p dag
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Na hoeveel joints word het voor jou allemaal teveel?
Bij mij na 3 ... wel achter elkaar dan.
Over een hele dag gezien zou ik niet meer dan 5 handelen
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#9
Flaffie zei:
als ik teveel op had kon ik zeker niet slapen!!!
als ik dan ging liggen draaide alles.. had ik vroeger vaak.. ik blowde toen ook teveel.
Nu 1 a 2 joints p dag
Klik om te vergroten...


moet je je ogen los laten,,,dan draait het wat minder en dan zak je vanzelf weg.
maar lekker liggen spacen in bed met een muziekje op is ook niet verkeerd :)
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#10
zeker niet!

Helemaal afgsloten van de buitenwereld dan!
op dat moment (alleen op de wereld). jwt
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#11
Flaffie zei:
zeker niet!

Helemaal afgsloten van de buitenwereld dan!
op dat moment (alleen op de wereld). jwt
Klik om te vergroten...

wat zeker niet?
ik vond dat zelf altijd wel een prettig,,dat gevoel dat je alleen op de wereld bent en dat je dan in een lekker warm zacht bed ligt :P
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#12
pinheadlarry zei:
Flaffie zei:
als ik teveel op had kon ik zeker niet slapen!!!
als ik dan ging liggen draaide alles.. had ik vroeger vaak.. ik blowde toen ook teveel.
Nu 1 a 2 joints p dag
Klik om te vergroten...


moet je je ogen los laten,,,dan draait het wat minder en dan zak je vanzelf weg.
maar lekker liggen spacen in bed met een muziekje op is ook niet verkeerd :)
Klik om te vergroten...

Met zeker niet bedoelde ik dat is zeker niet verkeerd!
haha ik snap dat het onduidelijk was :P
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#13
Toen ik elke dag rookte, rookte ik zo 20euro op. Maar das al laaang geleden. Eigenlijk, als ik terug denk een de 1e keren en als ik nu weer blow, kan ik er eigenlijk helemaal niet zo goed tegen. Na een halve joint ben ik tegenwoordig al van de kaart. Maar ik blow niet meer. Reden? al 20x verteld in dit subforum :P
K
KighLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik blow alleen in 't weekend en normaalgesproken begin ik op vrijdag rond 5, en ga door tot 3-4 uur 't snachts. Ik drink bijna nietmeer en zo kan ik dat wel handelen. 2 weken trug heb ik met een vriend (en later in de nacht nog een paar mensen meer) rond de 15 joints gerookt op een avond. Ik kan onderhand wel wat hebben. Vroeger hing ik na 2 joints al op de grond, hehe.
Aan de andere kant, heb ik vorige week pas weer gemerkt wat 1 joint al kan doen. Toen spacede ik echt lekker weg en kon genieten van de natuur. Naarmate er meer mensen bijkomen, ga ik meer blowen (iemand draait altijd wel een nieuwe) en zo smoke ik dan overdreven veel. 16 joints is echt onzin om te doen, vooral om dan de dag erna te gaan werken is de shit. :rolleyes: Maar op een gegeven moment val ik inderdaad ook gewoon inslaap. Sta bekend om mijn dekentje dat ik altijd bij me heb en dan uit mn tas haal als we bij mensen film kijken, haha.
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik heb geen limiet is elke keer anders. ene keer na 3 andere keer pas na 12. :stoned:
i
ilyasLid
01-01-2024, 00:00
#16
mn meeste ooit was 19 op een dag (12:00 beginnen 03:00 eindigen
ik was heel die dag niets waard, maar k kon het nog aan
maar dan soms na 6 of zo heb ik dan weer genoeg
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#17
4 of 5 jointjes in een uur is wel genoeg om stoned van te worden, maar ik blow bijna nooit alleen
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#18
ligt er een beetje aan wat ik van plan ben te doen , ales ik gewoon heel de avond in de bank wil hangen kan ik er denk ik wel 10 blowen (halfslapen vanzelfsprekend) Als ik in het weekend ga stappen en wat biertjes drink neem ik er zelf altijd 2a 3 (per avond) mee ...
B
BartyoLid
01-01-2024, 00:00
#19
Normaal gesproken is the sky the limit zegmaar.. :P
Op een gegeven moment wordt ik er toch niet meer vager van en zoals LSDMath al zei; lijkt het wel alsof je er nuchterder van wordt ofzo.
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#20
mijn meeste was 26 joints op een dag, maar eigelijk is het gewoon zinloos, je werkt je zelf de hele tijd tegen een piek aan, stoneder dan de piek kanje niet worden, maar je blowt om die piek te behouden heb ik toen gemerkt.
het is eigelijk puur verspilling, je kan beter 3 jointjes op een dag roken, ben je lekker stoned en niet zo veel geld kwijt

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."