#1
Ik heb het ook wel eens gehad vroeger.
Kwam omdat ik nog niet veel wiet gewoon was + het was goede wiet + teveel willen inhaleren waardoor ik teveel zuurstof binnekreeg.
Toen ik rechtstond werd ook alles zwart, ben gewoon een minuutje gaan liggen en het was weg.
ohja: dat was midden in een winkelstraat![:grin:]()
Kwam omdat ik nog niet veel wiet gewoon was + het was goede wiet + teveel willen inhaleren waardoor ik teveel zuurstof binnekreeg.
Toen ik rechtstond werd ook alles zwart, ben gewoon een minuutje gaan liggen en het was weg.
ohja: dat was midden in een winkelstraat