Dan nadien nog voorgehad bij een maat, maar kon me gelukkig in de auto zetten.
En nadien bij een andere maat op een stoel. Zet hem plots Jackass 2.5 op (die film) en na een tijdje kon ik dat geluid gewoon niet meer aanhoren en begon ik gewoon serieus weg te zakken in m'n stoel. Maar als ge uw hoofd omlaag houdt en u kop laat rusten op de tafel gaat da wel over na een paar minuten wat tevens enorm lang lijkt te duren.
Wilt ge nie echt meemaken, alleen bij de eerste keer had ik er nadien nog een tof aangenaam stoned gevoel aan overgehouden. Maar de laatste .. neen, helemaal slecht gegaan op't moment zelf. Toen hoefde ik geen peuk meer te zien die avond.
Shit happens!
#3
komt hoogst waarschijnlijk door een bloeddrukval, daarvan krijg je ook die flauwval symptomen.
#4
ik ben ook een keer knock-out gegaan.
#5
Kheb de laatste tijd ook dat ik steeds kei duizelig word van een Joint en dan met name alsk een lege maag heb, dus daar zou t aan kunnen liggen.
Gister rookte ik me laatste, (ben gestopt ..) en die viel ook verkeerd.. ik moest echt gaan liggen en t leek alsof ik flauw viell.. echt eng.. Maar ja heb je er daarna nog last van gehad?
x
#6
ben laatst wel bijna een keer nokkie gegaan, ik had die dag alleen een kop cruesli op. voelde me toen ook niet goed, alles draaien en kotsen enzo. en de keren daarop had ik gewoon goed gegeten en ging er niks mis.
#7
heb het 1x gehad, een nachtje doorgezakt op alcohol/coke en dan rond uurtje of 5 sochtends een jonko tot beschikking (wat ik amper doe) nam ik een paar diepe hijzen en ging het licht ff uit
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.