Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNokkie van een jonko

Nokkie van een jonko

66 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Solidius zei:
Fok niet met die jonko swa.
Klik om te vergroten...

Haha held.
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ben ook eens nokkie geweest van een joint in Maastricht.
Ik had zojuist een lekker wietmixje gehaald wat indertijd toen nog lekker goedkoop was en nog eens goed was ook in Maastricht. Heb toen in de shop ff snel een peukje gedraait om deze buiten op te roken met een vriendin die er ook bij was en zo ergens aan de grotemarkt bij dat standbeeldje roken we die peuk op. Eens de peuk op was gingen we even verderop wandelen naar de bushalte om daar te wachten op de bus. De vriendin die meekwam zei tegen dat ze zich niet zo goed voelde, maar wist ik veel wat er zou gebeuren want ik zat te denken dat die komedie aan't spelen was. Bam na enige luttele seconden begon ze door haar knie te zakken, haar kop kwam recht tegen mijn knie, baaam om de grond. Eerst zat ik daar wel ff op te staren van .. wtf ? en toen riep ik die snel recht en zei tegen haar dat ze gewoon moet zitten. Nadien was ik op die aan het letten of alles oké was en na een tijdje begon ik mijn eigen zo'n beetje voelen wegzakken. Ik dacht .. shit, kga maar beter zitten wat ik ook gedaan heb. Toen ik eenmaal zat ging het een stuk beter.
Maar het stomme is juist dat die bus juist op het moment dat m'n gat op de grond zit langskomt. Leuk .. onmiddelijk opgestaan (wat dom is) en dan snel snel de bus ingaan omdat ik het weer voelde opkomen. Maar er zat een persoon voor mij (een oma) en het duurde me te lang om daar ff te blijven wachten want voor mij leek het net of het uuuuuureeen duurde wat daar aan het gebeuren was. Plots zie ik mijn zicht zwart worden, mijn gehoor verminderen en dan voel ik plots helemaal niets meer .. En werd ik wakker buiten de bus op de grond en de vriendin die achter mij zat? helpt mij overeind wat mij nog niet tegoei lukte omda ik me nog ff moest realiseren wat er gebeurd was en tging allemaal zo rap op't moment waardoor ik iemand nog per ongeluk op z'n smoel hebt geslapt.

Dat was me toen wel een black-outje.

Dan nadien nog voorgehad bij een maat, maar kon me gelukkig in de auto zetten.
En nadien bij een andere maat op een stoel. Zet hem plots Jackass 2.5 op (die film) en na een tijdje kon ik dat geluid gewoon niet meer aanhoren en begon ik gewoon serieus weg te zakken in m'n stoel. Maar als ge uw hoofd omlaag houdt en u kop laat rusten op de tafel gaat da wel over na een paar minuten wat tevens enorm lang lijkt te duren.

Wilt ge nie echt meemaken, alleen bij de eerste keer had ik er nadien nog een tof aangenaam stoned gevoel aan overgehouden. Maar de laatste .. neen, helemaal slecht gegaan op't moment zelf. Toen hoefde ik geen peuk meer te zien die avond.

Shit happens!
d
dainLid
01-01-2024, 00:00
#3
komt hoogst waarschijnlijk door een bloeddrukval, daarvan krijg je ook die flauwval symptomen.
A
AllobrogezLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik ben ook een keer knock-out gegaan. :flushed:
d
dollegekskeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Kheb de laatste tijd ook dat ik steeds kei duizelig word van een Joint en dan met name alsk een lege maag heb, dus daar zou t aan kunnen liggen.
Gister rookte ik me laatste, (ben gestopt ..) en die viel ook verkeerd.. ik moest echt gaan liggen en t leek alsof ik flauw viell.. echt eng.. Maar ja heb je er daarna nog last van gehad?
x
J
JonkosmurfLid
01-01-2024, 00:00
#6
ben laatst wel bijna een keer nokkie gegaan, ik had die dag alleen een kop cruesli op. voelde me toen ook niet goed, alles draaien en kotsen enzo. en de keren daarop had ik gewoon goed gegeten en ging er niks mis.
F
FezzLid
01-01-2024, 00:00
#7
heb het 1x gehad, een nachtje doorgezakt op alcohol/coke en dan rond uurtje of 5 sochtends een jonko tot beschikking (wat ik amper doe) nam ik een paar diepe hijzen en ging het licht ff uit :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."