Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Is dit wel normaal ? Zondagmiddag, in de bus van Haaksbergen naar Neede. Lege maag en aardig zin om is lekker stoned te worden Dus even afspreken met kamaraden en ja hoor, ik stap de bus uit en daar staan ze allemaal al. Met zijn allen een paar km fietsen (ik lekker achterop ) Na een half uur aan het fietsen te zijn, zitten we ergens in de middle of no where Nouja een vriendin stak hem aan en hij ging rond. Eindelijk was hij bij mij, 4 hijsjes en weer doorgeven, maar volgens mij is er wat mis. Alles werd zwart en ik kreeg onwijze buikpijn Ik zeg; Obie (die vriendin) kom we gaan ff lopen, ik voel me niet goed.. Wij een paar stappen zetten, 3 á 4, wat wel 8 km leek. Ik zeg; Ik moet zitten man ik moet zitten! en Obie zegt; Iets verderop kun je zitten hier is het vies. Wat er daarna gebeurde zou ik niet weten, maar dit is wat ik gehoord heb: Ik ben op m'n kont gaan zitten, en ben achter overgevallen. Ik was gaan zweten en trillen, onwijs vaag. Ik merkte op een gegeven moment, dat ik op de grond lag en vroeg me af waarom. Al het zand zat overal, zelfs op plaatsen waar ik het liever niet had Maar is er dan iets mis met die jonko ofzo? Of met mij? Ik denk eerder met mij, want iedereen kon er wel tegen. Ik moet wel zeggen; ik heb wel vaker gerookt op lege maag maar heb er nog nooit last van gehad tot nu toe. plz reageer en help me !"
"haha okee thxx!"
"haha dankjee:P Jaa lijkt me wel een strak plan (H)"
"Marten! zei: Heeft die lege maag er eigenlijk wel mee te maken dat ie out ging? Bij drugs die je oraal neemt heeft je maaginhoud natuurklijk wel invloed op de sterkte van de trip en op hoe snel het op komt zetten. Maar ik kan me niet voorstellen dat dat bij blowen ook zo van invloed kan zijn dat je daardoor out gaat. Ik merk zelf trouwens überhaupt geen verschil in stonedheid als ik met een volle of lege maag blow. Klik om te vergroten... Ik merk zelf het verschil ook niet, maar ik weet dus niet hoe het dit keer kwam dat ik nokkie ging"
"en heb toen zwaar over de toonbank liggen kotsen, over mijn frietjes en alles heen Klik om te vergroten... Dat is wel minders ja"
"dollegekske zei: Maar ja heb je er daarna nog last van gehad? x Klik om te vergroten... Nee, gelukkig niet:$"
"jcutter123 zei: Na een diepgaande hijs van een hasjpijp; ben ik weleens, een paar minuten lang, gaan trillen. Hoe ik dit opving? Door te gaan liggen en je vol te laden met chocolade/vanille vla Klik om te vergroten... Helaas lust ik niet zo veel Ik lust geen chocolade/vnille vla, en al die vullende dingen niet.. bahbah :$"
"Dat is wel minders ja"
"Ik heb echt trillen van, ja hoe beschrijf je dat.. Ze hebben mij verteld dat ik echt in een of andere shock toestand op de grond lag te trillen enzoo"
"Re: welke benaming geven jullie aan een joint ???(bv stickie) DINKYTOY"