Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"jazeker: viewtopic.php?f=21&t=13060&p=401025#p401025 Ik heb er ook nog een van LSA!(dit is die aya)"
"gelukkig helemaal niets gemerkt :P Dus is wel goed"
"hallo, Ik ben tochwel een ervaren tripper, heb al vaak paddos gebruikt, LSA, LSD, savia, DMT. Maar na het gebruik van LSA en paddos heb ik een soort "verdoofd" gevoel gebregen, het trekt wel langzaam weg na een maand ofzo, maar het is toch heel raar en niet te beschrijven. Je voelt alles wel, maar het lijkt een soort anders "aan" te komen.Wie van jullie weet wat dit is? een vriend van me heeft er ook last van... En hebben meer mensen dit? -sorry voor de vage beschrijving, ik kan het niet echt anders beschrijven... :P"
"Nee eigenlijk toen ik die LSA zaden had genomen, toen was het t sterktst en toen duurde het ook het langst toen het weg ging. Ook is het zo, dat als ik sindsdien een jointje rook, ik dat zelfde gevoel terug krijg alleen dan veel korter."
"Als je echt high wil worden, moet je veel chocola (of een andere MAO remmer maar geen alcohol) nemen en een halve portie paddos, en nog een aardig dikke paf smoken Hasjmelk doet het ook wel goed, alleen moet je dan niet teveel nemen anders ga je alsnog trippen (de hasjtrip) Ik zou ieg zeker geen nootmuskaat nemen, het wordt niet voor niets zo weinig gebruikt terwijl het gewoon in de supermarkt het krijgen is"
"1. Is het wel slim om salvia gebruiken als ik wiet afentoe nog erg heftig vond (laatste tijd geen problemen meer mee). 2. Als ik dat ga doen, is het dan slim om het allebij tegelijk te nemen? Of is het beter als 1 van de 2 nuchter is. 3. Is er eventueel nog meer informatie wat nodig is voor mij om te weten? 4. Zal ik meschien met een ervaren salvia gerbuiker op dit forum in contact kunnen komen (msn) laat dit dan via een pm weten. Als je de eerste keer salvia gebruikt, zou ik je aanraden om eerst minstens het 10x extract te nemen met het pijpje. Dan een flinke teug te nemen en in je longen te houden voor 20 seconde. Als je dan je pijpje weglegt zou je al iest moeten voelen. De eerste keer is meestal iets minder dan als je het na een uur weer zou doen. Als je het prettig vond, zou ik 2 uurtjes wachten en dan weer dezelfde dosis nemen. Het is wel leuk om het samen te doen, als je in een goede omgeving bent kan dat niet zoveel kwaad, maar je moet wel heel snel na elkaar roken, want anders is het alweer minder/uitgewerkt bij de ander. De kans om rare dingen te gaan doen is veel kleiner als bij paddos, omdat je bij salvia meer de neiging hebt om te gaan liggen. Doe dat dan ook want dat maakt alles veel relaxter. Leuk om te weten is dat als je echt heel vele hebt genomen, je na een beetje oefening allemaal dingen en beelden kan zien en besturen. Ik vind persoonlijk salvia een zeer aparte werking hebben, het is heel weird. Zeker proberen."
"Daarom ook maar een half portie heah"
"kijk wel uit hiermee, ik zou vooral de eerste keer 40% nemen van de ayahuasca nemen die je normaal zou nemen. Want het is hartstikke leuk, maar ik vind het persoonlijk veel intenser dan paddos, er komt ook tijdens een trip heel vaak angst naar boven, dit kan heel eng zijn. Ook kan de sterkte van de trip je enorm verrassen. En het is trouwens onweis vies, dus maak ALTIJD meer dan je nodig hebt, de kans dat je moet kotsen of een van je vrienden is best groot, zo heb je nog een beetje om het dan nog een keer te proberen. Over het roken van DMT heb ik te weinig ervaring om er iets van te kunnen zeggen..."
"Ik zou eerst nog eventjes wat LSD nemen voor je aan de aya gaat"
"Het komt inderdaad door het puur roken, als je wiet/hasj puur rookt dan kan je in een trip geraken. Als ik jou omschrijvingen kijk denk ik dat jij dat dan hebt, vooral ook dat gevoel dat je telkens weer terug komt op aarde, en weer weg bent etc. De ene persoon is hier nou eenmaal gevoeliger voor dan de ander, ikzelf ben hier ook gevoelig voor. Dus probeer een keer een hasjjoint te roken en kijk hoe het dan gaat..."