#1
bij mij voelt het de laatste tijd zowat altijd ik ga schokken maar in het begin had ik dat niet
Dat vind ik irritant =P en raar dat het nu wel zo is en eerst niet
Dat vind ik irritant =P en raar dat het nu wel zo is en eerst niet
SpacingBen zei:Ik word altijd duizelig/ga trillen wanneer ik een joint rook met extra chemische wiet en teveel zware tabak.
:Pmightymoes zei:ja, kan gebeuren, zeer zeker als je niet rookt/smoort op regelmatige basis.
Factoren (volgens mij) zijn zeker een lege/broebelige maag, last van zenuwen, je gewoon niet lekker voelen, kunnen er bij toedragen om slecht te komen.
bovenal, niet toegeven aan peer pressure(als je je al niet goed voelt
)
Dat is ook niet zo bestDaniel zei:Ik heb er een keer een stoel mee gemold van iemand, omdat ik over zijn stoel heenviel toen ik out ging.

Kellebell zei:Dat is ook niet zo bestDaniel zei:Ik heb er een keer een stoel mee gemold van iemand, omdat ik over zijn stoel heenviel toen ik out ging.![]()



"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."