Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNokkie van een jonko

Nokkie van een jonko

66 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
a
alylaLid
01-01-2024, 00:00
#1
bij mij voelt het de laatste tijd zowat altijd ik ga schokken maar in het begin had ik dat niet :confused:
Dat vind ik irritant =P en raar dat het nu wel zo is en eerst niet
N
Nick_jeweetLid
01-01-2024, 00:00
#2
SpacingBen zei:
Ik word altijd duizelig/ga trillen wanneer ik een joint rook met extra chemische wiet en teveel zware tabak.
Klik om te vergroten...

je moet zowiezo geen tabak in je joint stoppen..
ik heb een hele tijd wiet+tabak gerookt, maar rook bijna aleen nog maar puur
het is zoveel beter :stoned:

het trillen herken ik wel. maar het duizelige herken ik niet echt
Dat heb ik echt aleen als ik plots moet opstaan terwijl ik me daar nog helemaal niet op heb voorbereid.. :P
of is dat ook wat je bedoelt
K
KellebellLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb echt trillen van, ja hoe beschrijf je dat..
Ze hebben mij verteld dat ik echt in een of andere shock toestand op de grond lag te trillen enzoo :openmouth:
D
DuZoonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het was wel grappig dat die 5 meiden je op een rijtje stonden uit te laggen :stoned: :P
m
mightymoesLid
01-01-2024, 00:00
#5
ja, kan gebeuren, zeer zeker als je niet rookt/smoort op regelmatige basis.
Factoren (volgens mij) zijn zeker een lege/broebelige maag, last van zenuwen, je gewoon niet lekker voelen, kunnen er bij toedragen om slecht te komen.

bovenal, niet toegeven aan peer pressure :) (als je je al niet goed voelt :grin: )
K
KellebellLid
01-01-2024, 00:00
#6
mightymoes zei:
ja, kan gebeuren, zeer zeker als je niet rookt/smoort op regelmatige basis.
Factoren (volgens mij) zijn zeker een lege/broebelige maag, last van zenuwen, je gewoon niet lekker voelen, kunnen er bij toedragen om slecht te komen.

bovenal, niet toegeven aan peer pressure :) (als je je al niet goed voelt :grin: )
Klik om te vergroten...

Ik deed het vaker dan regelmatig..
en zenuwen heb ik wel eens last van, maar dat heb ik nooit met een jonko :stoned:
En ik voelde me wel lekker weetje, eigenlijk helemaal super, totdat ik opeens weer opstond, toen was alles jaa.. ik bekeek alles heel anders..
het klinkt miss erg vaag, maar ik bekijk dat nu nog steeds op een andere manier :openmouth:
D
DanielLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb er een keer een stoel mee gemold van iemand, omdat ik over zijn stoel heenviel toen ik out ging.
K
KellebellLid
01-01-2024, 00:00
#8
Daniel zei:
Ik heb er een keer een stoel mee gemold van iemand, omdat ik over zijn stoel heenviel toen ik out ging.
Klik om te vergroten...
Dat is ook niet zo best :stoned:
S
Scooby-DooLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik ben ook een keer knock-out gegaan.
hier mijn verhaal: (oude account)
http://drugsforum.nl/viewtopic.php?f=1& ... 22#p397722
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#10
Kellebell zei:
Daniel zei:
Ik heb er een keer een stoel mee gemold van iemand, omdat ik over zijn stoel heenviel toen ik out ging.
Klik om te vergroten...
Dat is ook niet zo best :stoned:
Klik om te vergroten...

Is niet gefilmd toevallig? Stonerfilmpjes! :grin:
N
Nick_jeweetLid
01-01-2024, 00:00
#11
oke leuk :P:P

dat word brullen binnenkort
N
Nick_jeweetLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik heb genoeg stonerfilmpjes
maar dat is met telefoon opgenomen en dan heeft het zon speciale codec nodig om afgespeeld te worden
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#13
Moet je het programmatje disc2phone eens downloaden, dat convert het automatisch bij het overzetten.

Kan je van de Sony Ericsson site afhalen dacht ik.
S
Scooby-DooLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik ben trouwens later nog een keer knock-out gegaan.
toen was ik best dronken en ging in daarna nog even wiet roken..
C
CarelessLid
01-01-2024, 00:00
#15
gheghe gebeurde me laatst precies etzelfde:P stond er wel ff van te kijken, ik blow nu toch wel al 4 jaar iedere dag zon beetje maar was me nog nooit overkomen, maar inderdaad khad te weinig gegeten die dag 1 jointje gerookt en mn bloeddruk was te laag en ging nokkie.
Mn moeder schrok zich de pleuris maar ik kon er naderhand wel om lachen.
C
CyberwolfLid
01-01-2024, 00:00
#16
Yep welis meegemaakt ook iemand in omgeving.
s
snoopdokLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik heb nog niet van die bizarre dingen meegemaakt na wiet :P
K
KellebellLid
01-01-2024, 00:00
#18
Oeioeioei..

Lang ben ik hier niet geweest.

Maar t gaat echt geweldig met me,
Elke dag jonko's roken..
(Jezus, want ben ik een junk; Onee! Ik ben geen junk.. Ik werk voor mijn geld..)
Ach, whatever..

Altijd maar bezig zijn met roken, roken & roken,
Daardoor blijven zitten op die leuke school
*doet een blonde en nogal domme cheerleader na*

Ben van plan om te stoppen. (Al meerdere malen tegen mensen gezegd)
Maar dit keer meen ik het, ten minste..
Ik denk niet dat mijn lichaam die THC nog kan verdragen.

Nouja, mijn lichaam wel, ik wel, mijn gedachte's wel,
Maar mijn gedachte's willen dat ik stop..

What the hell..
Waarom typ ik zo'n onwijs stom verhaal?
Oja,

Omdat ik stoned ben :stoned:
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#19
Het moeilijker stappen kan je dan weer zien als het spierverslappende van de joint...
maareeehhhh ik denk dat zoals Varry zegt dat de wiet besprenkeld is met LSD :rolleyes:
B
BaconLid
01-01-2024, 00:00
#20
ja k heb ook weleens zoiets gehad maar dan midden in de shop xD was net op weg naar de wc, werd alles zwart en had k opeens een botsing met een stoel :tongueout: was wel droog want toen het over was kon k gewoon chill verder blowe :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."