Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMaf verhaaltje

Maf verhaaltje

42 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bad Trip

Het was eind semptember, drie jaar geleden, toen een toenmalige vriend van me voorstelde om een joint te roken. Ik stemde in en we gingen samen buiten zitten. Hij had een enorm grote tuin en het was mooi weer buiten. We rolden elk een joint en we begonnen te blowen. In het begin enorm veel plezier, niet anders dan lachen om het stomste en veel fun maken. Op een bepaald moment voelde ik iets vreemds dat ik nog nooit gevoeld had. Ik voelde mijn bloed stromen van mijn tenen naar mijn hoofd en terug. Het was een vreselijk gevoel. Ik wilde recht staan maar dat ging niet zo gemakkelijk als ik gedacht had. Ik viel achterover in het gras; het voelde alsof ik in schuimrubber belandde. Mijn vriend had enorm veel plezier: hij wist niet dat ik een badtrip ging krijgen. Ik kwam in paniek omdat ik het gevoel niet herkende. Ik schreeuwde dat ik naar het toilet moest. Onderweg terug naar zijn huis leek het alsof alles in slow motion ging en bij iedere stap die ik deed leek het alsof ik in de grond zakte. Ik zwaaide met mijn armen door de lucht en het was alsof ik me door water moest verplaatsen. Ik kreeg zelf op een bepaald ogenlik geen adem meer. Ik kwam dichter bij het huis (het leek alsof ik er eeuwen over deed) en wilde de deurklink nemen om naar binnen te gaan: wat ik ook deed, het leek alsof de deur verder ging naarmate ik mijn hand er naar uitstak. Mijn vriend heeft uiteindelijk de deur moeten opendoen want het lukte me echt niet. Toen ging het plots echt slecht: ik begon te roepen en te schreeuwen dat ik ging dood gaan en ik zag enkel zwart voor mijn ogen. toen mijn vriend iets zij zag ik een raar wezentje die mij zat aan te staren. Ik had zo'n enorme angst; ik riep telkens: "hoe maak ik er een eind aan??" Het enige wat ik kon bedenken was van het dak springen ofzo. Ik liep naar de zoldertrap en was nog steeds aan het schreeuwen. Mijn vriend heeft me terug moeten meenemen naar de living. Ik begon te krijsen en te wenen van paniek. Ik heb toen gedurende een uur heel de tijd rondjes gelopen rond een stoel met een fles water in mijn handen. Regelmatig liet ik mij op de grond vallen en kronkelde ik. Ik wist niet meer wie ik was, waar ik was, wat me was overkomen, wie dat rare wezen was die tegen mij praatte, enz. Toen heb ik me in de zetel gelegd. De kat van mijn vriend kwam langs de zetel wandelen en ik dacht dat ze me ging vermoorden. Ik had zo het gevoel dat ze op mij sprong en dat ze me probeerde te wurgen. Ik heb toen weer in angst rechtgesprongen en naar buiten gehold. Mijn vriend heeft me heel die tijd proberen te kalmeren en uitendelijk na een 4 tal uur begon ik terug herinneringen te krijgen wie ik was enzo. Achteraf bleek dat de weed overspoten was met LSD. Dat was de laatste keer dat ik in aanraking wilde komen met gelijk welke soort drugs!!
Ik raad het iedereen af, het is verschrikkelijk!!!
Klik om te vergroten...

bron; drugsweb.nl

Waar / niet waar?
Ik heb geen idee :confused:
Weet nietzoveel ervanaf.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#2
Beste GewoonVOL,

Trip-Weed bestaat niet. LSD wordt niet in rookbare vorm aan de man gebracht, ook niet op wiet 'gespoten' Weet je uberhaupt wel wat LSD is?

Als je een grap bent krijg je voor humor en originaliteit een 4.

Wat impliceer je met de naam 'GewoonVOL'?
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Trip-weed.

GewoonVOL zei:
Ik weet niet precies in welk forum het hoort, in die van Wiet en Hasj of die van LSD.

Maar omdat LSD een belangerijkere rol speelt vind ik dat het hier hoort.
(Als moderators het niet met mij eens zijn, mag deze topic best verplaatst worden, echt geen problemen mee. :wink: )

Ik had er een paar vraagjes over, want niemand die ik ken heeft er ervaring mee.

Trip-Weed is gewoon wiet met LSD bespoten had ik begrepen.

Ik vroeg me ook af hoeveel het kost ( Gewoon 1 dosis, of hoeveelheid voor 1 trip).

Geeft het een ander effect als gewoon LSD?

En ervaringen zijn welkom. :mrgreen:


Gegroet,
GewoonVOL.
Klik om te vergroten...

Lsd kan je best op wiet sproeien maar heeft geen zin want als je het brand,wat je met wiet dus doet gaat de lsd gelijk verloren,met andere woorden tis bullshit.
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#4
zommes zei:
Beste GewoonVOL,

Trip-Weed bestaat niet. LSD wordt niet in rookbare vorm aan de man gebracht, ook niet op wiet 'gespoten' Weet je uberhaupt wel wat LSD is?

Als je een grap bent krijg je voor humor en originaliteit een 4.

Wat impliceer je met de naam 'GewoonVOL'?
Klik om te vergroten...

Nou Nou. Gelijk aanvallen? :rolleyes:

Ik wist er dus niets van, en van LSD weet ik ook niet zoveel.

Misschien vandaar dat ik deze topic maakte?(Owja, daar heb je misschien niet over nagedacht :( ) :rolleyes:


Weetje, Ik zou het op prijs stellen als je volgende keer wat normaler zou reageren. (zoals Psychonaut1976).
Jij weet het beter dan ik, maar dat hoef je niet zo puberaal duidelijk te maken vind ik.

Ik heb dus blijkbaar allemaal lulkoek-verhalen gehoord.


Trip-Weed bestaat niet, dat maakt deze topic overbodig. Mag slotje op / verwijderd worden. :wave:
l
live fast die YoungLid
01-01-2024, 00:00
#5
weer zo'n bangmakerij verhaal
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#6
Sorry man.
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#7
zommes zei:
Sorry man.
Klik om te vergroten...

Is al goed, ik baal er alleen van dat er veel foutive info staat op het internet. :rolleyes:
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#8
zommes zei:
Dat IS internet, je baalt dus gewoon van internet. :beer:

Waarom verander je de titel als je probleem verholpen is als ik dat zeg? Dit topic heb ik nog niet gezien en misschien zijn er wel andere mensen die denken det er tripweed is... of er juist weer een hele andere kijk op hebben.


:beer:
Klik om te vergroten...

Wacht, Ik heb een beter idee! Ik zal dat stukje eens opzoeken, en dan hier, in deze topic plaatsen, en kijken wat anderen er van vinden. :grin:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dat IS internet, je baalt dus gewoon van internet. :beer:

Waarom verander je de titel als je probleem verholpen is als ik dat zeg? Dit topic heb ik nog niet gezien en misschien zijn er wel andere mensen die denken det er tripweed is... of er juist weer een hele andere kijk op hebben.


:beer:
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#10
WHoeeeeeeeeehahahaha :tearsofjoy: TRIPWEED ! ! :mrgreen: :stoned:
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik dacht al dat ik dit eerder had gelezen, http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=2734
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dat zou kunnen, hoeft ook niet perse.
Is een beetje overdreven door de amerikaanse overheid ooit, en die verhalen blijven zo lelijk hangen he...
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#13
Klinkt inderdaad als PCP, ik dacht dat je dat niet vaak tegenkwam in Nederland.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik denk niet dat hij, als het PCP was, zomaar meegenomen kon worden door zijn vriend. Je wordt daar belachelijk sterk en agressief van.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#15
In Amerika worden mensen zelfs sterk en agressief van een jointje.
s
shihuandgiLid
01-01-2024, 00:00
#16
superverhaal!!

mr kan wel niet door lsd te 'smoken' :tongueout:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#17
zommes zei:
Beste GewoonVOL,

Trip-Weed bestaat niet. LSD wordt niet in rookbare vorm aan de man gebracht, ook niet op wiet 'gespoten' Weet je uberhaupt wel wat LSD is?

Als je een grap bent krijg je voor humor en originaliteit een 4.

Wat impliceer je met de naam 'GewoonVOL'?
Klik om te vergroten...
kvind wel dat jij een beetje te aanvallend reageert hoor.. die gast vraagt gewoon of da kan en gij begint hem hier af te breken, da is toch nergens voor nodig?

trouwens, het kan idd niet zoals al eerder gezegd.. het was wss gewoon heel sterke weed en de persoon reageerde er psychotisch op omdat ze er wss nog niet genoeg ervaring mee had..

lsd geeft trouwens ene heel ander effect dan daar beschreven.. over het visuele aspect zei ze niets, wat er dus al op wijst dat het geen lsd is.. verder ga je niet flauwvallen van lsd, het klopt dus totaal niet volgens mij
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#18
Je kan ook flauwvallen zonder lsd, dus waarom niet ook met lsd, kan best dat je even in paniek raakt, gaat hyperventileren, en gewoon out gaat...
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#19
die kerel was gewoon stoned knetter stoned zelfs :grin:

dit is heus geen lsd trip, een onverwachte lsd trip is 100 keer erger dan deze verhaal
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Intoxicated zei:
Je kan ook flauwvallen zonder lsd, dus waarom niet ook met lsd, kan best dat je even in paniek raakt, gaat hyperventileren, en gewoon out gaat...
Klik om te vergroten...
ok tuurlijk kan dat, maar je valt eerder flauw van weed, door lage bloeddruk enzo dan van lsd hoor

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."