#1
Dit lijkt eerder op dat iemand gewoon wasted is, 1st keer en heel knetter is en gewoon bijna ging flauwvallen.
Mijn moeder had dit ook dus, die huilde ook toen ze voor de eerste keer met mij blowde buiten in de zomer, die kon haar fles cola ook niet oppaken, en het dopje opendraaien ..
Die gast in dat verhaaltje, kan gewoon niet goed tegen wiet, is bang om de controle te verliezen enzo ..
Als ik goe geblowd heb, voelt de lucht hier ook soms wel enorm dik aan, maar ik vind dat een fijn gevoel en ik accepteer het en ik weet dat ik STONED ben enzo.
Trippen van wiet bestaat gewoon niet, dat kan gewoon niet, wat voor nut heeft het? nog een drugsje erbij gooien en de prijs van wiet hetzelfde houden? Laat me niet lachen iemand die zijn drugs zomaar verspild enzo :')
Mijn moeder had dit ook dus, die huilde ook toen ze voor de eerste keer met mij blowde buiten in de zomer, die kon haar fles cola ook niet oppaken, en het dopje opendraaien ..
Die gast in dat verhaaltje, kan gewoon niet goed tegen wiet, is bang om de controle te verliezen enzo ..
Als ik goe geblowd heb, voelt de lucht hier ook soms wel enorm dik aan, maar ik vind dat een fijn gevoel en ik accepteer het en ik weet dat ik STONED ben enzo.
Trippen van wiet bestaat gewoon niet, dat kan gewoon niet, wat voor nut heeft het? nog een drugsje erbij gooien en de prijs van wiet hetzelfde houden? Laat me niet lachen iemand die zijn drugs zomaar verspild enzo :')
