#1
Ik heb precies hetzelfde. Hoewel ik soms ook gewoon alleen lam ben, of soms alleen hyper, maar meestal eerst hyper en dan lam. En waarom schaam je je voor het eten? :P Ik zit me dan gewoon helemaal vol te kanen, al lachend, en dat vind ik meestal vrij geweldig.

haha.. ik had dat int begin heel erg en was toen ook wel aangekomen.. daarna ben ik me er gewoon overheen gaan zetten.. want je lichaam heeft eigenlijk geen eten nodig maar het heeft gewoon trek in eten.. dus als je honger hebt.. laat lekker staan rook een sigaret en tja.. de 1e 2x (misschien vaker.. dat kan ik me echt niet meer herinneren..) dan is dat lastig.. maar je zal je er niet slecht door voelen ofzo.. en als je echt niks weet.. neem een
dan krijg je geen ene shizzle meer na binnen