#1
Ik heb even twee vraagjes.
Als ik een joint rook, wiet, dan word ik eerst altijd super actief en hyper. Ik moet lachen en hou echt van onzin op dat moment.
Daarna word ik suf en lam. Super chill ook. Kan dat eigenlijk wel van wiet? Is het niet: Óf je bent stoned, óf je bent high?
Tweede vraag:
Waardoor word die huge vreetkick toch veroorzaakt? Zulke honger, en geen grens kennen.
Ik schaam me soms best wel dat ik zoveel kan eten op zo'n moment...
Als ik een joint rook, wiet, dan word ik eerst altijd super actief en hyper. Ik moet lachen en hou echt van onzin op dat moment.
Daarna word ik suf en lam. Super chill ook. Kan dat eigenlijk wel van wiet? Is het niet: Óf je bent stoned, óf je bent high?
Tweede vraag:
Waardoor word die huge vreetkick toch veroorzaakt? Zulke honger, en geen grens kennen.
Ik schaam me soms best wel dat ik zoveel kan eten op zo'n moment...

