Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshartkloppingen door blowen

hartkloppingen door blowen

46 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
p
pwooppwoopLid
01-01-2024, 00:00
#1
heb ik geregeld,soms wel 3 keer in 1 week :angry: altijd steken langs de linkerkant, helemaal ni aangenaam, geen idee hoe het komt en wat je deraan kan doen :flushed:
c
cobhcLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoe oud ben je als ik vragen mag want veel tieners hebben hier namelijk last van dat is een spiertje bij je longen en hart die eventjes verkrampt:)
B
Black RoninLid
01-01-2024, 00:00
#3
Probeer eens een vapourizer zoals de Volcano of anders de Verdamper. Toen ik nog n00b met wiet was kreeg ik ook wel eens hartkloppingen, maar sinds ik sinds 2 jaar een volcano heb, krijg ik nooit meer last van hartkloppingen en het effect is meer verplaatst naar m'n hoofd. Ik ben dus niet meer te stoned om te bewegen, maar ik space wel lekker.
p
pwooppwoopLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik ben 19 ondertussen, maar ben veel te jong begonnen met blowen :flushed: sinds men 17de heb ik toch ni al te veel dagen doorgebracht zonder wel iets te roken, heb er eigelijk nooit last van gehad, juist de laatse 3 - 4 maanden is het begonnen :confused:
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#5
tjahh zei:
Hebben jullie er dan ook echt tintelingen bij, die echt op een plek blijft hangen, een soort van zenuwachtig gevoel.
Klik om te vergroten...

mischien op dat moment even chillen en beseffen 'tja dit is stoned zijn' ?
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#6
cobhc zei:
Hoe oud ben je als ik vragen mag want veel tieners hebben hier namelijk last van dat is een spiertje bij je longen en hart die eventjes verkrampt:)
Klik om te vergroten...

Ik heb precies wat jij zegt...
het voelt alsof er steeds een hartslag te veel slaat ffies...
linksboven bij mijn borst is het altijd.
Ik voel het altijd een halve sec. voor dat het komt opkomen...
ik denk dat het idd een spiertje is wat ff verkrampt althans zo voelt het.. het is totaal niet pijnlijk maar soms vind ik het wel verontrustend
Ik heb het niet altijd maar vroeger had ik hier tijdens het blowen nooit last van...
b
bertenLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ook zeer bekend verhaal bij mij. 2 jaar geleden ofzo heb ik eens truffels genomen met vrienden en toen ik de dag erna blowde (ik blowde ook bijna dagelijks) begon ik heel te paniekeren en te hyperventileren. Dit is een tijdje doorgegaan en het werd een soort psychose. Elke keer als ik ging blowen kwam de gedachte op van: op elk moment kan ik terug hyperventileren en dat gebeurde ook waardoor ik weer heel paniekeerde. Dit duurde zo een jaarenhalf tot ik er genoeg mee had en dus niet meer afhankelijk werd en het stopte. Mijn maat heeft onlangs hetzelfde probleem gehad: hartkloppingen en vervolgens heel paniekeren. Nu volgt hij een ademhalingstherapie waar je leert om met de buik adem te halen (zoals het hoort). Volgens de therapeut lijden heel wat mensen aan deze ziekte: verkeerd ademhalen met hartkloppingen en paniek tot gevolg. Dit gebeurt veel met mensen die weinig zelfvertrouwen hebben. De hartkloppingen die jullie vermelden zijn vaak een vervolg door verkeerd te ademen: je kan met de buik ademen of met je borst en het laatste is verkeerd waardoor je naar adem stokt. Als je wiet blowt en je zit in een omgeving waarin je je niet vertrouwd voelt of die vreemd is voor je ga je rapper verkeerd beginnen ademen en ik denk dat dit het geval was met Mirrorball tijdens z'n concert. Het zit grotendeels allemaal in je hoofd, wiet is een psychedelische drugs die je hoofd veel dingen wijs kan maken. The mind controls the body!!! En nog een (vreemde) tip van mij wanneer je regelmatig paniekeert door te blowen: drink alcohol, zorg dat je paar halve liters bier bij je hebt en drink het zo rap mogelijk leeg, alcohol vertroebelt immers het effect van wiet en zorgt dat je zinnen verzet worden. Bij mij hielp dat altijd en het hoeft ook niet daadwerkelijk te helpen want zolang je jezelf wijsmaakt dat het helpt verdwijnt de paranoia. Succes
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#8
mooi zo ! keep it up!
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#9
Heb ik ook gehad alleen ging ik er ook nog bij trippen

Das echt niet leuk...

En daarna had ik een vreetkick van hier tot tokio
e
eXeCuzeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Gisteren heb ik een joint gerookt en wat ik toen mee maakte heb ik nog nooit meegemaakt altans niet zo erg. Ik kreeg hartkloppingen daar word je bang van, ik durf nou zowiezo geen joint meer aan te raken.

Maar mijn vraag is nu is dat iets geestelijks geweest of iets lichamelijks ik denk zelf geestelijk dat het een soort van paniekaanval was.
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#11
Heb ik een poos geleden zelf ook gehad, nou gebruikte ik er zelf ook nog medicijnen bij, die ik (stom eigenlijk) onregelmatig innam. Hartverkramping, hartkloppingen, niet leuk.

Gewoon een poosje niet blowen/roken, gezond aan doen, en als je dan weer een keertje blowt, vooral jezelf niet gek gaan zitten maken.
e
eXeCuzeLid
01-01-2024, 00:00
#12
maar was het bij jullie meer geestelijk of lichamelijk ?
M
MCHZKLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik heb er af en toe ook wel es last van
dat ik opeens denk aan m'n hartslag en dan merk dat die nogal tekeer gaat

niet zo'n prettige ervaring vind ik
s
stuikeuhLid
01-01-2024, 00:00
#14
moet je meer blowen dan heb je daar geen last meer van heb ik ondervonden
M
MCHZKLid
01-01-2024, 00:00
#15
stuikeuh zei:
moet je meer blowen dan heb je daar geen last meer van heb ik ondervonden
Klik om te vergroten...
dat zal ik zeker es proberen :grin:
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Alweer 5 dagen gestopt met blowen en dus ook 5 dagen gestopt met hartkloppingen :grin:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#17
succes flaff!!
S
SpatziLid
01-01-2024, 00:00
#18
What not to do:
Mirrorball zei:
Werd er nogal eng van en ging dus op mijn hartslag letten.
Klik om te vergroten...

Serieus, je waarneming is al anders, en je fantasie heeft ook een turbo-nitroboost gekregen. Dan verzin je op zo'n moment de meest bizare kwaaltjes mbt. tot je hart. Ook not done: op je ademhaling letten...
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#19
Het is me 10 dagen gelukt! :grin:
Best veel dacht ik zo. Jammer dat ik het niet langer vol kon houden.
De drang was geen eens zo heel erg groot om te smoken maar toch ben ik naar de shop gefietst! Zwak he? Ik ben wel 4 uur lang stoned geweest van 1 joint :) . Het beloont wel om 10 dagen te stoppen. Dan heb je weer dat echte stonede gevoel. En geen hartkloppingen. Ik denk dat als ik dagelijks blow alleen hartkloppingen krijg.
Vanavond weer een dikke Tjaap! :grin:
m
mindslicerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb dat constant, bij de eerste paar trekjes van een joint voel ik men hart heel snel en fel bonzen , soms is dit vrij beangstigend maar gaat altijd wel weg

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."