Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshartkloppingen door blowen

hartkloppingen door blowen

46 antwoorden
26 weergaven
18-5-2026
p
pbwebmasterLid
01-01-2024, 00:00
#1
Atropa zei:
Aantal keer van wiet getript, zeer interessant maar ook vrij intens met sterke nerveusheid.
Klik om te vergroten...
uhu zeker sterke nerveusheid, ik blow niet meer (veel).
R
RSWLid
01-01-2024, 00:00
#2
Maar ik vind trippen op hash (oraal, niet gerookt) fantastisch, zeker als ik me van tevoren niet zo goed voelde over iets. Misselijk, helemaal van de kaart, alle negatieve gedachten razen door mijn hoofd en dwingen me om ze te verwerken terwijl mijn lichaam tot niets meer in staat is. Heerlijk overweldigend, en als ik dan weer nuchter ben voel ik me schoon. Alleen in een gezelschap voel je je dan alleen maar rot.
Helaas verliest het deze potentie na een tijdje regelmatig gebruik.
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik denk dat het vooral geestelijk was , natuurlijk is het kloppen van je hart wel fysiek maar kijk nu , wanneer je stoned bent merk je dit sneller op , als je dit op merkt en denkt 'jezus dit is niet goed' ga je je er bang in maken , en jezelf opfucking (het mentale gedeelde)
volgende keer dus gewoon beseffen dat het niet zo erg is :tongueout:
M
MirrorballLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik kick dit topic ff omhoog..

Afgelopen maandag, vlak voor het Sigur Ròs concert, heb ik geblowed.. Hierna hebben we in de zaal zelf (heel sneeky haha) ook nog geblowd, en ik merkte dat mijn hartslag echt compleet onregelmatig was geworden.. Sloeg echt nergens op.. hij was ook nauwelijks voelbaar. Werd er nogal eng van en ging dus op mijn hartslag letten. Op een gegeven moment was mijn hartslag zo onregelmatig dat ik bijna nocky ging. Dit kwam denk ik omdat mijn hart niet meer genoeg bloed (en dus zuurstof) door mijn lichaam pompte..
Was echt gene leuke ervaring (zeker niet als je bij een van je favoriete bands in het publiek staat..)
Maarja ik had dan ook de hele dag te weinig gedronken, en vlak voor ik ging een biertje, en tijdens het concert een biertje (wat je alleen maar uitdroogt) dus daar zou het ook aan hebben kunnen gelegen..

toch een enge ervaring..
t
tjahhLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hebben jullie er dan ook echt tintelingen bij, die echt op een plek blijft hangen, een soort van zenuwachtig gevoel.
s
snoopdokLid
01-01-2024, 00:00
#6
jep ik heb het ook al meegemaakt was niet zon pretje idd,, maar laatste tijd Gelukkig weinig tot geen last van :)
p
pwooppwoopLid
01-01-2024, 00:00
#7
heb ik geregeld,soms wel 3 keer in 1 week :angry: altijd steken langs de linkerkant, helemaal ni aangenaam, geen idee hoe het komt en wat je deraan kan doen :flushed:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."