Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshartkloppingen door blowen

hartkloppingen door blowen

46 antwoorden
30 weergaven
18-5-2026
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
mooi zo ! keep it up!
T
TalecLid
vroeger toen ik blowde had ik er geen last van, maar het laatste jaar en vooral voor ik ga slapen en nog een jointje rook heb ik ook last van onregelmatige hartkloppingen. Niet echt leuk en soms ben ik echt in paniek ! Kga proberen te minderen, mss enkel nog in het weekend proberen te blowen. Ik blow al een jaar of 6 ong elke dag, vroeger rookte ik minstens 3 joints per dag nu hou ik het bij 1 joint savonds. Maar ik voel echt aan men longetjes en hart dat het echt eens moet veranderen. Als ik hartkloppingen krijg zet ik me even recht, loop wat rond, lees ng wat voort in men boek of drink wat water tot ik gekalmeerd ben. Helpt meestal wel wat

grtz
M
Miss JLid
pbwebmaster zei:
Dat ik m'n longen verneuk oké, mijn maag oké maar je hart is echt het belangrijkste wat je hebt dus ik ben er klaar mee voorlopig met blowen en met xtc.
Klik om te vergroten...

Ik weet niet hoe het bij jou zit maar ik heb mijn longen en maag net zo hard nodig als m'n hart....

OT: Ik heb het ook wel eens gehad toen ik nog wiet rookte, vooral in het begin van die periode, best wel even schrikken maar verder nooit weer last van gehad gelukkig!
p
pbwebmasterLid
Miss J zei:
pbwebmaster zei:
Dat ik m'n longen verneuk oké, mijn maag oké maar je hart is echt het belangrijkste wat je hebt dus ik ben er klaar mee voorlopig met blowen en met xtc.
Klik om te vergroten...

Ik weet niet hoe het bij jou zit maar ik heb mijn longen en maag net zo hard nodig als m'n hart....

OT: Ik heb het ook wel eens gehad toen ik nog wiet rookte, vooral in het begin van die periode, best wel even schrikken maar verder nooit weer last van gehad gelukkig!
Klik om te vergroten...
mijn longen zijn van staal en mijn maag ook :smoke: . oke je hebt gelijk het zou wel mooi zijn als je die twee mee mocht nemen in je grafkist maartoch vind ik het eng als ik wel hartkloppingen heb en verder geen last van longen of maag, dan maak je je toch extra zorgen,,, lijkt mij
R
RSWLid
Bekend verhaal :) Heb het eigenlijk altijd als de effecten van het blowen opkomen. Als ik alleen ben kan ik me dan prima focussen op mijn hartslag en deze wat rustiger maken, maar als ik in drukte ben dan word ik heel zenuwachtig en misselijk (en ik ging vroeger ook elke keer over mijn nek in zo'n geval, geen idee waarom ik er toen mee door ben gegaan). Vind blowen dan ook niet iets dat hoge sociale waarde heeft.
A
AtropaLid
Als je in een gedachten of verbeelding hangt die sensationeel, angstig of 'trippend' is voel je je hart stevig kloppen, dit wordt deels veroorzaakt door het meer bewust zijn van innerlijke processen maar ook door de bloedvaat verwijding van THC. En als je er tabak bij doet, ook een bloedvaatvernauwing. Als je seks hebt of seksueel denkt kun je ook uit het niets in een opwindingstoestand raken die sterke nerveusheid bewerkstelligt. Je gaat dat extra mee in het hart ritme en daardoor raken je gedachten soms verstrikt wat fout als een 'error'.

Het gebeurt ook weleens als je dagenlang achter elkaar hebt geblowed dat alle verruimde gedachten even hun limit bereiken en je effe in de war bent. Lage bloedsuiker spiegel of vitamine gebrek kan een oorzaak zijn.

Aantal keer van wiet getript, zeer interessant maar ook vrij intens met sterke nerveusheid.
p
pbwebmasterLid
Atropa zei:
Aantal keer van wiet getript, zeer interessant maar ook vrij intens met sterke nerveusheid.
Klik om te vergroten...
uhu zeker sterke nerveusheid, ik blow niet meer (veel).
R
RSWLid
Maar ik vind trippen op hash (oraal, niet gerookt) fantastisch, zeker als ik me van tevoren niet zo goed voelde over iets. Misselijk, helemaal van de kaart, alle negatieve gedachten razen door mijn hoofd en dwingen me om ze te verwerken terwijl mijn lichaam tot niets meer in staat is. Heerlijk overweldigend, en als ik dan weer nuchter ben voel ik me schoon. Alleen in een gezelschap voel je je dan alleen maar rot.
Helaas verliest het deze potentie na een tijdje regelmatig gebruik.
s
stevenkeuhLid
Ik denk dat het vooral geestelijk was , natuurlijk is het kloppen van je hart wel fysiek maar kijk nu , wanneer je stoned bent merk je dit sneller op , als je dit op merkt en denkt 'jezus dit is niet goed' ga je je er bang in maken , en jezelf opfucking (het mentale gedeelde)
volgende keer dus gewoon beseffen dat het niet zo erg is :tongueout:
M
MirrorballLid
Ik kick dit topic ff omhoog..

Afgelopen maandag, vlak voor het Sigur Ròs concert, heb ik geblowed.. Hierna hebben we in de zaal zelf (heel sneeky haha) ook nog geblowd, en ik merkte dat mijn hartslag echt compleet onregelmatig was geworden.. Sloeg echt nergens op.. hij was ook nauwelijks voelbaar. Werd er nogal eng van en ging dus op mijn hartslag letten. Op een gegeven moment was mijn hartslag zo onregelmatig dat ik bijna nocky ging. Dit kwam denk ik omdat mijn hart niet meer genoeg bloed (en dus zuurstof) door mijn lichaam pompte..
Was echt gene leuke ervaring (zeker niet als je bij een van je favoriete bands in het publiek staat..)
Maarja ik had dan ook de hele dag te weinig gedronken, en vlak voor ik ging een biertje, en tijdens het concert een biertje (wat je alleen maar uitdroogt) dus daar zou het ook aan hebben kunnen gelegen..

toch een enge ervaring..
t
tjahhLid
Hebben jullie er dan ook echt tintelingen bij, die echt op een plek blijft hangen, een soort van zenuwachtig gevoel.
s
snoopdokLid
jep ik heb het ook al meegemaakt was niet zon pretje idd,, maar laatste tijd Gelukkig weinig tot geen last van :)
p
pwooppwoopLid
heb ik geregeld,soms wel 3 keer in 1 week :angry: altijd steken langs de linkerkant, helemaal ni aangenaam, geen idee hoe het komt en wat je deraan kan doen :flushed:
P
Purple hazeLid
Dat je hartslag omhoog gaat bij wiet is normaal alleen dat in paniek raken niet. Misschien zit het alleen tussen je oren :)
O
OpaLid
Purple haze zei:
Dat je hartslag omhoog gaat bij wiet is normaal alleen dat in paniek raken niet. Misschien zit het alleen tussen je oren :)
Klik om te vergroten...

+1 No offense...
E
ExtisiLid
Flaffie zei:
Alweer 5 dagen gestopt met blowen en dus ook 5 dagen gestopt met hartkloppingen :grin:
Klik om te vergroten...

Dat is natuurlijk écht onzin he?
Alsof dat altijd zo is, als je blowd. Ik blow elke dag en ik heb er nog nooit last van gehad...
O
OpaLid
Flaffie zei:
OMG Jij bent echt dom he? :openmouth:
Bij mij is dat zo!
En doe wat aan je grammatica.
Jeez, als je commentaar wilt leveren op me omdat ik bepaalde dingen over jou gezegd hebt ivm je drugsgebruik, lees dan eerst goed voordat je zo'n ontiegelijk dom antwoord geeft.
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy: Je klinkt een beetje verliefd Flappie!!! :hearteyes: :tearsofjoy: :P

OT: ik heb nog nooit hartkloppingen gehad, alleen een licht verhoogde hartslag...
Voor de mensen die hier ECHT last van hebben: Concentreer je anders 's op je ademhaling, VIA DE BUIK:
3 tellen inademen, 1 tel inhouden, 6 tellen uitademen, 1 tel rust... En opnieuw 3 tellen in, 1 tel inhouden, 6 tellen uit, 1 tel rust... Na een minuut of 2 voel je je weer helemaal toppie!
(BTW liggend op je rug werkt dit het best, omdat je dan tevens je bloeddruk in de hersenen op peil brengt!)

Klik hier voor het verslag van de 2e kamer over THC waarden en effecten van de Nederwiedewiet
:stoned:
F
FlaffieLid
Extisi zei:
Flaffie zei:
Alweer 5 dagen gestopt met blowen en dus ook 5 dagen gestopt met hartkloppingen :grin:
Klik om te vergroten...

Dat is natuurlijk écht onzin he?
Alsof dat altijd zo is, als je blowd. Ik blow elke dag en ik heb er nog nooit last van gehad...
Klik om te vergroten...

OMG Jij bent echt dom he? :openmouth:
Bij mij is dat zo!
En doe wat aan je grammatica.
Jeez, als je commentaar wilt leveren op me omdat ik bepaalde dingen over jou gezegd hebt ivm je drugsgebruik, lees dan eerst goed voordat je zo'n ontiegelijk dom antwoord geeft.
x
xtc-maniacLid
onmiddelijk stoppe kerel
geloof me
tot dat die keer komt, dat je die hartkloppingen niet in bedwang kan houden
dan krijg je een paniek aanval,en dat wil je niet mee maken,geloof me
ik weetniet hoelang je al blowt
maar bij kwam het doordat er teveel thc in me lichaam zat
ik blow nu stickies
vroeger byna pure joints,dat als ik em normaal in een blauw vloeitje draaide,hij nog net dicht kon.
gwn een beetje doen,is het zelfde effect
A
Afghaan-GekLid
klinkt al;sof je misschien wat stress hebt gehad en of wat oververmoeid tegelijkertijd?

veel mdma gehad met kerst?
gewon ff alles op laag pitje qua gebruik... en weer voorjaarssschoonmaak doen.
sport/ water/minder drank etc

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."