Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshartkloppingen door blowen

hartkloppingen door blowen

46 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
mooi zo ! keep it up!
W
WorstenjongenLid
Heb ik ook gehad alleen ging ik er ook nog bij trippen

Das echt niet leuk...

En daarna had ik een vreetkick van hier tot tokio
M
MCHZKLid
ik heb er af en toe ook wel es last van
dat ik opeens denk aan m'n hartslag en dan merk dat die nogal tekeer gaat

niet zo'n prettige ervaring vind ik
s
stuikeuhLid
moet je meer blowen dan heb je daar geen last meer van heb ik ondervonden
M
MCHZKLid
stuikeuh zei:
moet je meer blowen dan heb je daar geen last meer van heb ik ondervonden
Klik om te vergroten...
dat zal ik zeker es proberen :grin:
F
FlaffieLid
Alweer 5 dagen gestopt met blowen en dus ook 5 dagen gestopt met hartkloppingen :grin:
c
croppLid
succes flaff!!
S
SpatziLid
What not to do:
Mirrorball zei:
Werd er nogal eng van en ging dus op mijn hartslag letten.
Klik om te vergroten...

Serieus, je waarneming is al anders, en je fantasie heeft ook een turbo-nitroboost gekregen. Dan verzin je op zo'n moment de meest bizare kwaaltjes mbt. tot je hart. Ook not done: op je ademhaling letten...
F
FlaffieLid
Het is me 10 dagen gelukt! :grin:
Best veel dacht ik zo. Jammer dat ik het niet langer vol kon houden.
De drang was geen eens zo heel erg groot om te smoken maar toch ben ik naar de shop gefietst! Zwak he? Ik ben wel 4 uur lang stoned geweest van 1 joint :) . Het beloont wel om 10 dagen te stoppen. Dan heb je weer dat echte stonede gevoel. En geen hartkloppingen. Ik denk dat als ik dagelijks blow alleen hartkloppingen krijg.
Vanavond weer een dikke Tjaap! :grin:
m
mindslicerLid
Ik heb dat constant, bij de eerste paar trekjes van een joint voel ik men hart heel snel en fel bonzen , soms is dit vrij beangstigend maar gaat altijd wel weg
P
Purple hazeLid
Dat je hartslag omhoog gaat bij wiet is normaal alleen dat in paniek raken niet. Misschien zit het alleen tussen je oren :)
O
OpaLid
Purple haze zei:
Dat je hartslag omhoog gaat bij wiet is normaal alleen dat in paniek raken niet. Misschien zit het alleen tussen je oren :)
Klik om te vergroten...

+1 No offense...
E
ExtisiLid
Flaffie zei:
Alweer 5 dagen gestopt met blowen en dus ook 5 dagen gestopt met hartkloppingen :grin:
Klik om te vergroten...

Dat is natuurlijk écht onzin he?
Alsof dat altijd zo is, als je blowd. Ik blow elke dag en ik heb er nog nooit last van gehad...
O
OpaLid
Flaffie zei:
OMG Jij bent echt dom he? :openmouth:
Bij mij is dat zo!
En doe wat aan je grammatica.
Jeez, als je commentaar wilt leveren op me omdat ik bepaalde dingen over jou gezegd hebt ivm je drugsgebruik, lees dan eerst goed voordat je zo'n ontiegelijk dom antwoord geeft.
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy: Je klinkt een beetje verliefd Flappie!!! :hearteyes: :tearsofjoy: :P

OT: ik heb nog nooit hartkloppingen gehad, alleen een licht verhoogde hartslag...
Voor de mensen die hier ECHT last van hebben: Concentreer je anders 's op je ademhaling, VIA DE BUIK:
3 tellen inademen, 1 tel inhouden, 6 tellen uitademen, 1 tel rust... En opnieuw 3 tellen in, 1 tel inhouden, 6 tellen uit, 1 tel rust... Na een minuut of 2 voel je je weer helemaal toppie!
(BTW liggend op je rug werkt dit het best, omdat je dan tevens je bloeddruk in de hersenen op peil brengt!)

Klik hier voor het verslag van de 2e kamer over THC waarden en effecten van de Nederwiedewiet
:stoned:
F
FlaffieLid
Extisi zei:
Flaffie zei:
Klik om te vergroten...

Dat is natuurlijk écht onzin he?
Alsof dat altijd zo is, als je blowd. Ik blow elke dag en ik heb er nog nooit last van gehad...
Klik om te vergroten...

OMG Jij bent echt dom he? :openmouth:
Bij mij is dat zo!
En doe wat aan je grammatica.
Jeez, als je commentaar wilt leveren op me omdat ik bepaalde dingen over jou gezegd hebt ivm je drugsgebruik, lees dan eerst goed voordat je zo'n ontiegelijk dom antwoord geeft.
x
xtc-maniacLid
onmiddelijk stoppe kerel
geloof me
tot dat die keer komt, dat je die hartkloppingen niet in bedwang kan houden
dan krijg je een paniek aanval,en dat wil je niet mee maken,geloof me
ik weetniet hoelang je al blowt
maar bij kwam het doordat er teveel thc in me lichaam zat
ik blow nu stickies
vroeger byna pure joints,dat als ik em normaal in een blauw vloeitje draaide,hij nog net dicht kon.
gwn een beetje doen,is het zelfde effect
A
Afghaan-GekLid
klinkt al;sof je misschien wat stress hebt gehad en of wat oververmoeid tegelijkertijd?

veel mdma gehad met kerst?
gewon ff alles op laag pitje qua gebruik... en weer voorjaarssschoonmaak doen.
sport/ water/minder drank etc
e
eXeCuzeLid
Gisteren heb ik een joint gerookt en wat ik toen mee maakte heb ik nog nooit meegemaakt altans niet zo erg. Ik kreeg hartkloppingen daar word je bang van, ik durf nou zowiezo geen joint meer aan te raken.

Maar mijn vraag is nu is dat iets geestelijks geweest of iets lichamelijks ik denk zelf geestelijk dat het een soort van paniekaanval was.
B
BlackRobBluntLid
Heb ik een poos geleden zelf ook gehad, nou gebruikte ik er zelf ook nog medicijnen bij, die ik (stom eigenlijk) onregelmatig innam. Hartverkramping, hartkloppingen, niet leuk.

Gewoon een poosje niet blowen/roken, gezond aan doen, en als je dan weer een keertje blowt, vooral jezelf niet gek gaan zitten maken.
e
eXeCuzeLid
maar was het bij jullie meer geestelijk of lichamelijk ?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."