#1
mooi zo ! keep it up!
dat zal ik zeker es proberenstuikeuh zei:moet je meer blowen dan heb je daar geen last meer van heb ik ondervonden
Mirrorball zei:Werd er nogal eng van en ging dus op mijn hartslag letten.
Purple haze zei:Dat je hartslag omhoog gaat bij wiet is normaal alleen dat in paniek raken niet. Misschien zit het alleen tussen je oren![]()
Flaffie zei:Alweer 5 dagen gestopt met blowen en dus ook 5 dagen gestopt met hartkloppingen![]()
Flaffie zei:OMG Jij bent echt dom he?![]()
Bij mij is dat zo!
En doe wat aan je grammatica.
Jeez, als je commentaar wilt leveren op me omdat ik bepaalde dingen over jou gezegd hebt ivm je drugsgebruik, lees dan eerst goed voordat je zo'n ontiegelijk dom antwoord geeft.

Extisi zei:Flaffie zei:Alweer 5 dagen gestopt met blowen en dus ook 5 dagen gestopt met hartkloppingen![]()
Dat is natuurlijk écht onzin he?
Alsof dat altijd zo is, als je blowd. Ik blow elke dag en ik heb er nog nooit last van gehad...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."