#1
Ten eerste: goeie beslissing!
Ik ben 6 maanden geleden gestopt met roken, en draai dus ook geen tabak meer in mijn jointen.
Gisteren is het nog maar eens bewezen dat een joint met tabak gewoon SUCKT vergeleken met een pure joint:
Van een pure joint ben ik actief, mondig, eerder high dan stoned, toch volledig knetter, kan ik moeilijker slapen. Ik vind het ook veel 'fysieker'.
Een joint met tabak vind ik niet lekker smaken, ik wordt er stoned en lam van, (het 'ik wil in een cocon kruipen weg van iedereen' gevoel), verkleint mijn ego, maar werkt beter als 'slaapmutsje'. Maar dat laatste heb je niet nodig als je uitgaat!
Enkele tips:
Ik draai altijd dunne jointjes, dus om de papiersmaak te verminderen neem ik grijze smokings blaadjes. (heel dunne)
Ook heb je tipjes nodig die erg dun zijn. Ik neem altijd 'Jumbo tips' en gebruik daar maar iets meer dan een half reepje van.
Koop een goeie grinder! Grote stukjes in een sticky vertroppen de boel.
Zie dat je wiet goed droog is, leg deze een nachtje uit je gripzakje te drogen. (niet fokken met de microgolf of over, gewoon open leggen is goed :P )
En als laatste: leer TOCH binnenstebuiten rollen!
Het is nét zo makkelijk als normaal rollen!
Neem een vloei. De plooi die hier in zit moet andersom. Dus plooi het vloei opnieuw, zodat de kleefrand aan de buitenkant van de V zit (zijaanzicht
)
Rol dan gewoon je joint zoals je die altijd rolt, met de kleefrand aan de buitenkant, naar jouw gericht.
Het enige wat je nu moet doen is je joint niet volledig dichtdraaien. Draai tot je de lijn ziet van de kleefrand-zijde. Lik hier aan (stevig likken, want de kleefrand moet bevochtigt worden DOOR de eerste laag vloei) en draai hem volledig dicht.
Laten drogen, aandrukken, terug openrollen, teveel aan papier afbranden of scheuren, en genieten van je pure joint!
(hopelijk is mijn binnenstebuitenhandleiding wat te snappen
)

Ik ben 6 maanden geleden gestopt met roken, en draai dus ook geen tabak meer in mijn jointen.
Gisteren is het nog maar eens bewezen dat een joint met tabak gewoon SUCKT vergeleken met een pure joint:
Van een pure joint ben ik actief, mondig, eerder high dan stoned, toch volledig knetter, kan ik moeilijker slapen. Ik vind het ook veel 'fysieker'.
Een joint met tabak vind ik niet lekker smaken, ik wordt er stoned en lam van, (het 'ik wil in een cocon kruipen weg van iedereen' gevoel), verkleint mijn ego, maar werkt beter als 'slaapmutsje'. Maar dat laatste heb je niet nodig als je uitgaat!
Enkele tips:
Ik draai altijd dunne jointjes, dus om de papiersmaak te verminderen neem ik grijze smokings blaadjes. (heel dunne)
Ook heb je tipjes nodig die erg dun zijn. Ik neem altijd 'Jumbo tips' en gebruik daar maar iets meer dan een half reepje van.
Koop een goeie grinder! Grote stukjes in een sticky vertroppen de boel.
Zie dat je wiet goed droog is, leg deze een nachtje uit je gripzakje te drogen. (niet fokken met de microgolf of over, gewoon open leggen is goed :P )
En als laatste: leer TOCH binnenstebuiten rollen!
Neem een vloei. De plooi die hier in zit moet andersom. Dus plooi het vloei opnieuw, zodat de kleefrand aan de buitenkant van de V zit (zijaanzicht
Rol dan gewoon je joint zoals je die altijd rolt, met de kleefrand aan de buitenkant, naar jouw gericht.
Het enige wat je nu moet doen is je joint niet volledig dichtdraaien. Draai tot je de lijn ziet van de kleefrand-zijde. Lik hier aan (stevig likken, want de kleefrand moet bevochtigt worden DOOR de eerste laag vloei) en draai hem volledig dicht.
Laten drogen, aandrukken, terug openrollen, teveel aan papier afbranden of scheuren, en genieten van je pure joint!
(hopelijk is mijn binnenstebuitenhandleiding wat te snappen

.

. Ik heb wel eens een pure joint 'GEPROBEERD' te draaien/roken, maar het ging allebei niet geweldig. Het draaien ging voor geen fucking meter, de helft donderde er draaiendewijze uit, en als ik hem aan probeerde te steken.. gebeurde er zeg maar niet veel meer dan dat er een vlam uit m'n aansteker kwam, en m'n stick niet of nauwelijks ging branden