#1
Waarom zo ver gaan als je je er niet goed bij voelt? Wees eens blij dat je die 9 gram niet hebt opgekregen man.

Milos zei:![]()
je hebt zo'n 50 euro aan wiet opgegeten en je hebt er niet eens van kunnen genieten..![]()
Jokkelshizzle zei:Milos zei:![]()
je hebt zo'n 50 euro aan wiet opgegeten en je hebt er niet eens van kunnen genieten..![]()
konjo dat was 15 euro
Milos zei:maak eens een cake van 9gram knoppen, en eet die hellemaal op, en vertel ons dan hoe het was.
en juist voor het inslaat zou ik nog eens hero roken of snuiven
Jokkelshizzle zei:Milos zei:maak eens een cake van 9gram knoppen, en eet die hellemaal op, en vertel ons dan hoe het was.
en juist voor het inslaat zou ik nog eens hero roken of snuiven
sukkel alsof dat uitmaakt ik val toch inslaap, en ik heb best wel zin in een dikke joint trouwens ben al heel lang gestopt. maar het meest zin heb ik in
een dikk blunt met
- hasjolie
- heroïne
- crack of coke
- hasj ice-o-lator
Jokkelshizzle zei:ik denk eigenlijk dat ik het maar over me pik strooi en dan hoeren ga neuken zonder condoom. om te kijken wat er dan gebeurt.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."