Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn cakeje

Mijn cakeje

40 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Waarom zo ver gaan als je je er niet goed bij voelt? Wees eens blij dat je die 9 gram niet hebt opgekregen man.
J
JokkelshizzleLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik voelde me er wel chill bij maar ben in slaap gevallen
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ken je grenzen.
M
MilosLid
01-01-2024, 00:00
#4
maak eens een cake van 9gram knoppen, en eet die hellemaal op, en vertel ons dan hoe het was.
en juist voor het inslaat zou ik nog eens hero roken of snuiven
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heb je het wel goed gedaan dan?
En wat wil je hier mee bereiken met deze post? Moeten we tips geven o.i.d?
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#6
Die gaat nu keihard. wow :openmouth:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hahahaha,

dat zal je leren ongeduldig te zijn!

Altijd wachten op effect of 3 uur na inname.
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#8
Proficiat.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik nomineer deze voor topic van de maand.
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#10
M
MilosLid
01-01-2024, 00:00
#11
:stoned:
je hebt zo'n 50 euro aan wiet opgegeten en je hebt er niet eens van kunnen genieten.. :rolleyes:
J
JokkelshizzleLid
01-01-2024, 00:00
#12
Milos zei:
:stoned:
je hebt zo'n 50 euro aan wiet opgegeten en je hebt er niet eens van kunnen genieten.. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

konjo dat was 15 euro
M
MilosLid
01-01-2024, 00:00
#13
Jokkelshizzle zei:
Milos zei:
:stoned:
je hebt zo'n 50 euro aan wiet opgegeten en je hebt er niet eens van kunnen genieten.. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

konjo dat was 15 euro
Klik om te vergroten...

je zegt toch 9 gram? jij koopt 9g voor 15 eur? zit je weer aan de hero man?
J
JokkelshizzleLid
01-01-2024, 00:00
#14
het is gruis, 3 gram 5 euro

en ja ik zit weer aan de hero ben de hele dag al wappie
p
protonLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik heb eens 2 muffins gegeten,. voelde na 1.5 uur nog niks, ging slapen en de ochtend erna kon ik niet staan, mijn evenwichtsorgaan was kompleet van slag!

Heb ik teveel gegeten? Klopt dat dat je dan zo'n effect krijgt de ochtend erna?
Iemand ervaring ermee?

nadien geen cake meer gegeten, maar wil het nog wel een keer proberen
M
Mr.VanderkartLid
01-01-2024, 00:00
#16
nou nou :P
Wel mooi verhaal van die cake, heeft mn lust in een cakeje wel aangewakkerd.
V :hearteyes:
J
JokkelshizzleLid
01-01-2024, 00:00
#17
Milos zei:
maak eens een cake van 9gram knoppen, en eet die hellemaal op, en vertel ons dan hoe het was.
en juist voor het inslaat zou ik nog eens hero roken of snuiven
Klik om te vergroten...


alsof dat uitmaakt ik val toch inslaap, en ik heb best wel zin in een dikke joint trouwens ben al heel lang gestopt. maar het meest zin heb ik in


een dikk blunt met

- hasjolie
- heroïne
- crack of coke
- hasj ice-o-lator
M
MilosLid
01-01-2024, 00:00
#18
Jokkelshizzle zei:
Milos zei:
maak eens een cake van 9gram knoppen, en eet die hellemaal op, en vertel ons dan hoe het was.
en juist voor het inslaat zou ik nog eens hero roken of snuiven
Klik om te vergroten...


sukkel alsof dat uitmaakt ik val toch inslaap, en ik heb best wel zin in een dikke joint trouwens ben al heel lang gestopt. maar het meest zin heb ik in


een dikk blunt met

- hasjolie
- heroïne
- crack of coke
- hasj ice-o-lator
Klik om te vergroten...

geen reden om sukkel te zeggen, toch?
ga jij maar lekker verder spelen met je nep hero/bruine suiker, vooral tussen je shag doen en niet te vergeten te snuiven
J
JokkelshizzleLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik denk eigenlijk dat ik het maar over me pik strooi en dan hoeren ga neuken zonder condoom. om te kijken wat er dan gebeurt.
M
MilosLid
01-01-2024, 00:00
#20
Jokkelshizzle zei:
ik denk eigenlijk dat ik het maar over me pik strooi en dan hoeren ga neuken zonder condoom. om te kijken wat er dan gebeurt.
Klik om te vergroten...

ik zou nog maar een lijntje hero doen als ik jou was

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."