Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn cakeje

Mijn cakeje

40 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#1
Die gaat nu keihard. wow :openmouth:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hahahaha,

dat zal je leren ongeduldig te zijn!

Altijd wachten op effect of 3 uur na inname.
J
JokkelshizzleLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoi ik heb net 4,5 gram wiet opgegeten van mijn spacecake maar ik voel niks. Oh ja ik eet die andere 4,5 gram ook nog wel op... alleen is het wel moeilijk te eten.
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heb je het wel goed gedaan dan?
En wat wil je hier mee bereiken met deze post? Moeten we tips geven o.i.d?
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#5
Proficiat.
J
JokkelshizzleLid
01-01-2024, 00:00
#6
Milos zei:
maak eens een cake van 9gram knoppen, en eet die hellemaal op, en vertel ons dan hoe het was.
en juist voor het inslaat zou ik nog eens hero roken of snuiven
Klik om te vergroten...


alsof dat uitmaakt ik val toch inslaap, en ik heb best wel zin in een dikke joint trouwens ben al heel lang gestopt. maar het meest zin heb ik in


een dikk blunt met

- hasjolie
- heroïne
- crack of coke
- hasj ice-o-lator
M
MilosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jokkelshizzle zei:
Milos zei:
maak eens een cake van 9gram knoppen, en eet die hellemaal op, en vertel ons dan hoe het was.
en juist voor het inslaat zou ik nog eens hero roken of snuiven
Klik om te vergroten...


sukkel alsof dat uitmaakt ik val toch inslaap, en ik heb best wel zin in een dikke joint trouwens ben al heel lang gestopt. maar het meest zin heb ik in


een dikk blunt met

- hasjolie
- heroïne
- crack of coke
- hasj ice-o-lator
Klik om te vergroten...

geen reden om sukkel te zeggen, toch?
ga jij maar lekker verder spelen met je nep hero/bruine suiker, vooral tussen je shag doen en niet te vergeten te snuiven
J
JokkelshizzleLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik denk eigenlijk dat ik het maar over me pik strooi en dan hoeren ga neuken zonder condoom. om te kijken wat er dan gebeurt.
M
MilosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jokkelshizzle zei:
ik denk eigenlijk dat ik het maar over me pik strooi en dan hoeren ga neuken zonder condoom. om te kijken wat er dan gebeurt.
Klik om te vergroten...

ik zou nog maar een lijntje hero doen als ik jou was
J
JokkelshizzleLid
01-01-2024, 00:00
#10
bedankt, ik weet het ik weet het
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#11
Shit, ik hoop niet voor 'm dat ie 9 gram wiet naar binnen heeft gewerkt :P
M
MilosLid
01-01-2024, 00:00
#12
maak eens een cake van 9gram knoppen, en eet die hellemaal op, en vertel ons dan hoe het was.
en juist voor het inslaat zou ik nog eens hero roken of snuiven
J
JokkelshizzleLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik merk echt niks :(, maar misschien ben ik toch op een of andere manier stoned. een klein beetje dan, mijn ogen zijn wel rood.
J
JokkelshizzleLid
01-01-2024, 00:00
#14
holy shit ik ga nokkie
K
KurikintonFoxLid
01-01-2024, 00:00
#15
haha
F
FulairynLid
01-01-2024, 00:00
#16
Opzich niet zo heel gek als je 4.5 gram wiet naar binnenwerkt ?
achja
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#17
Haha, misschien was het slim om iets te lezen over de tijd die cake nodig heeft om in te slaan :P
E
EuryLid
01-01-2024, 00:00
#18
Zal Jokkelshizzle zich morgenvroeg wel herinneren dat ie een topic heeft begonnen :confused: ?
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#19
Leest hij ooit nog wel een keer, zodra hij weer wakker wordt.
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#20
Leef je nog?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."