Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat voor type smoker ben jij

Wat voor type smoker ben jij

45 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
W
WierieSmokerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gewoon een chille smoker :stoned: :stoned: :stoned:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik ben een chille smoker en een alleen-smoker, ik ga liever zuipen met vrienden dan blowen. blowen is even een moment voor mezelf, even kijken hoe de dag is gelopen en zo, muziekje aan.
b
blowvaakblowveelLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ben een relaxte smoker, dat gewoon met vrienden smoket en chillt met muziek erbij.
af en toe ook ff gek doen natuurlijk :stoned:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#4
Voor de mensen die het niet begrijpen. Je hebt van die o zo stoere serieuse straatgangsters smoke types, hippie smoke types, chill/relaxt smoke types, leipe smoke types (gewoon gek doen, lachen etc) Enzovoort, enzovoort.

Zelf ben ik beetje chill/relaxt en leip smoke type :P Heeft er ook mee te maken dat ik nog weinig smoke tegenwoordig.

Ben wel benieuwd naar wat jullie voor type smokers zijn.
p
paweloniusLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik smoke helemaal niks, ik verdamp mijn wietje :)
maar zonder bijdehand te doen: Ik ben die leipe gebruiker, af en toe om lekker m'n kop eraf te lachen en droge dingen te doen.
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Meestal ga ik erg lollig doen van wiet, en relax :grin: :grin:
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#7
vode zei:
Meestal ga ik erg lollig doen van wiet, en relax :grin: :grin:
Klik om te vergroten...

Idem. Als ik smoke (wat 1 keer per 100 jaar is), word ik zo melig als maar kan.
M
MilosLid
01-01-2024, 00:00
#8
leip sowieso, als ik echt ver weg ben, doe ik zo'n optreden, dan doe ik gewoon alles wat in me opkomt (wat nuchter nooit zou lukken), en dan liggen vrienden plat van het lachen (meestal toch). of dan doe ik m'n moeder na (wat zeer gappig is als ik high/stoned ben).. :smoke:
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#9
blowvaakblowveel zei:
Ik ben een relaxte smoker, dat gewoon met vrienden smoket en chillt met muziek erbij.
af en toe ook ff gek doen natuurlijk :stoned:
Klik om te vergroten...
i
iraqioLid
01-01-2024, 00:00
#10
blowvaakblowveel zei:
Ik ben een relaxte smoker, dat gewoon met vrienden smoket en chillt met muziek erbij.
af en toe ook ff gek doen natuurlijk :stoned:
Klik om te vergroten...
+1
E
Evil_EyesLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zeker een relaxte smoker, lekker relaxen met een kopje koffie erbij, of een filmpje, of muziek, of met vrienden, of.. gewoon altijd :stoned:
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
raizeredge zei:
blowvaakblowveel zei:
Ik ben een relaxte smoker, dat gewoon met vrienden smoket en chillt met muziek erbij.
af en toe ook ff gek doen natuurlijk :stoned:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#13
Relaxte, hippie en leipe smoker, op basis van de categorieën die TS noemde.
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik ben het type smoker die zijn joint op rookt en vervolgens wel ziet waar het schip strand :P Meestal wel een relaxte hippie smoker of zo :stoned:
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wiet neemt me in zijn extase. Hier ga ik heel serieus mee om. Ik ben de type die aan één stuk door gedachten op papier zet, en af en toe op bed gaat liggen om nog meer ingevingen te genereren.
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#16
Als ik wiet rook, dan ben ik vaak eerst leip. Ik heb zin om te praten, praatkicken, en ik mijn niveau daalt. :rolleyes: Ik snap nergens iets van, als ik iets wil zeggen weet ik al niet meer wat ik wilde zeggen na 2 minuten, etc.
Daarna ben ik de hele dag lam en sloom. Chill. Ik praat weinig, zit maar een beetje mijn leven te leven.
E
EuryLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hier moet een poll van worden gemaakt met

* Ik ben een 'straatsmoker', chill met me boy's op de streethoek ganja te smokeuh en na mensen boe roepen
* Ik ben een hippie/Rasta :stoned:
* Gelegenheidssmoker
* Smoke alleen om tot rust te komen

Ofzoiets dergelijks

:wave:
s
snoopdokLid
01-01-2024, 00:00
#18
helemaal leip
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hoe doe ik er alsnog een poll bij? :flushed:
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#20
Tjaaaaaa. TrippyShit, even uitvogelen. Ik kan het je best gaan voorzeggen, maar dat doe ik niet want je moet het zélf ondervinden.



Oftewel, ik weet het zelf ook niet. :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."