#1
Gewoon een chille smoker




vode zei:Meestal ga ik erg lollig doen van wiet, en relax![]()
![]()

blowvaakblowveel zei:Ik ben een relaxte smoker, dat gewoon met vrienden smoket en chillt met muziek erbij.
af en toe ook ff gek doen natuurlijk![]()
+1blowvaakblowveel zei:Ik ben een relaxte smoker, dat gewoon met vrienden smoket en chillt met muziek erbij.
af en toe ook ff gek doen natuurlijk![]()

raizeredge zei:blowvaakblowveel zei:Ik ben een relaxte smoker, dat gewoon met vrienden smoket en chillt met muziek erbij.
af en toe ook ff gek doen natuurlijk![]()

Ik snap nergens iets van, als ik iets wil zeggen weet ik al niet meer wat ik wilde zeggen na 2 minuten, etc.


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."