#1
Ja, dat heb ik dus ook vaker de laatste tijd.
Vriendin van mij krijgt altijd een ADHD Aanval. En jéééézus, wat is dat kind dan ZWAAR irritant.
Waarschijnlijk ligt dat aan mij, omdat ik dan niks moet hebben van drukke mensen.
Maar ze lacht, praat, staat op, gaat zitten, loopt, rent als een idioot ergens heen.
En dan zit ik daar in me eigen space. Een beetje te chillen, en om me heen te kijken.
Vriendin van mij krijgt altijd een ADHD Aanval. En jéééézus, wat is dat kind dan ZWAAR irritant.
Waarschijnlijk ligt dat aan mij, omdat ik dan niks moet hebben van drukke mensen.
Maar ze lacht, praat, staat op, gaat zitten, loopt, rent als een idioot ergens heen.
En dan zit ik daar in me eigen space. Een beetje te chillen, en om me heen te kijken.
