Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat voor type smoker ben jij

Wat voor type smoker ben jij

45 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja, dat heb ik dus ook vaker de laatste tijd.
Vriendin van mij krijgt altijd een ADHD Aanval. En jéééézus, wat is dat kind dan ZWAAR irritant.
Waarschijnlijk ligt dat aan mij, omdat ik dan niks moet hebben van drukke mensen.
Maar ze lacht, praat, staat op, gaat zitten, loopt, rent als een idioot ergens heen.
En dan zit ik daar in me eigen space. Een beetje te chillen, en om me heen te kijken.
i
ilyasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben een chille smoker, van actieve mensen hou ik dan niet echt. gewoon rustig in een zetel hangen, muziek luisteren en wat praten.
mar maar ik ben ook een alleen smoker, ik vind het heerlijk om zo af en toe de hele dag voor mezelf te nemen samen met wat jointjes en de zon.
B
BonerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ben ook een chille smoker.

Als je me zou zien zou je niet zeggen dat ik smoke, maar de mensen die mij goed kennen weten beter :stoned:
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#4
extreem chille smoker,
wandelingetjes maken in de bossen, zitten, beetje nadenken, liggen, muziek luisteren, zo heb ik het liefst
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#5
Evil_Eyes zei:
Zeker een relaxte smoker, lekker relaxen met een kopje koffie erbij, of een filmpje, of muziek, of met vrienden, of.. gewoon altijd :stoned:
Klik om te vergroten...

idem , en binnenkort met honingolie :sunglasses:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
non smoker
I
InhaleLid
01-01-2024, 00:00
#7
mijn voorkeur gaat zeker uit naar leip :hearteyes:

alleen de laatste tijd is het maar een beetje gaar en chillen, muziek luisteren, kaarten.
Ik vind het veel leuker om echt knetter stoned/half trippend van de wiet ergens buiten te lopen en leip doen.
E
EuryLid
01-01-2024, 00:00
#8
Inhale zei:
Ik vind het veel leuker om echt knetter stoned/half trippend van de wiet ergens buiten te lopen en leip doen.
Klik om te vergroten...

Zoals? Ruitjes ingooien en wegrennen, Autospiegels kapot rammen, of kut roepen na een voorbijgaande oma? :tearsofjoy:

Ik snap niet wat je bedoeld met, heelmaal leip doen buiten. Wat is er nou buiten leip te doen? :confused:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#9
Oldskool stoned zijn denk ik :P Gewoon leip doen. Afgelopen zaterdag na flink wat blueberry gerookt te hebben liep ik met een vriend naar huis. We zaten 10min lang als een pro-jury bomen te keuren en bekritiseren. 'Ja die is beetje raar, beetje krom en met die takken zo', 'ja die valt wel mee die ziet er best normaal uit'. Gingen er helemaal in op en pas bij de laatste boom voor we die wijk uit waren zei die vriend van me; haha weetje wat we nou al 10min aant doen zijn ofzo :P Lachkick, de volgende boom leek een gezicht te hebben en leek op die rare boom pokemon.

Leip doen: Gewoon lekker gek doen, lachen, schreeuwen als je wilt verzin wat :P Een koprol een ratslag..
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#10
ADHD? :stoned:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wie ik? Nee, heb geen adhd :P
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik ben eerder een smoker dat dieper op de wiet in gaat, hiermee bedoel ik dat ik graag veel weet over cannabis :)
Verder ben ik ook wel een smoker die graag stoned dingen doet met vrienden :) :hearteyes:
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik ben al die types wel eigenlijk...maar toch vooral de relaxte hippie smoker.

het liefst zit ik ergens in een stuk wilde natuur te smoken. niks doen, gitaar spelen en gewoon de tijd wegkicken...
I
InhaleLid
01-01-2024, 00:00
#14
Eury zei:
Zoals? Ruitjes ingooien en wegrennen, Autospiegels kapot rammen, of kut roepen na een voorbijgaande oma? :tearsofjoy:

Ik snap niet wat je bedoeld met, heelmaal leip doen buiten. Wat is er nou buiten leip te doen? :confused:
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: Nee, niet dat, meer dat wat TrippyShit zegt inderdaad.
W
WietjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nja ik ben de chiller, maar zeker ook leipe smoker..
Met vrienden is het altijd lache! en das ook ni alleen omda we smoke hoor :)

En als ik alleen ben en een jay opsteek.. dan gaan mijn gedachten soms echt ver weg
soms te ver..
ik ga eens beginnen met alles op te schrijven, alles is bij mij zo raar..
Dat opschrijven gaat me wel wat moeite kosten maarja ^^


Peace! :stoned:
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#16
een o zo stoere serieuse straatgangster smoke type
:sunglasses:
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#17
een net voor de les, kijken of ze het merken smoker. Toch een soort adrinaline die zich opbouwt wanneer je super stoned onder de mensen bent, en kijken of ze het merken ( vooral als ze je wat kunnen maken ) ja, ik weet dat het fout is ... maar dat is onderdeel van de sport..
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik ben dé smoker :stoned:
S
SmapsLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik ben een heel leipe smoker.
Ik raak altijd zo ver heen van een joint, ook al rook ik maar 1/3 op.
Maar dat maakt niet zoveel uit, want veel van de mensen waarmee ik smoke worden ook altijd helemaal gek, wat zich uit in debiele situaties, ik die porno op de HDTV aanzet wanneer me vader binnenkomt bijvoorbeeld.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#20
Niet jij bent maar een maiskorrel..

Smaps zei:
Ik ben een heel leipe smoker.
Ik raak altijd zo ver heen van een joint, ook al rook ik maar 1/3 op.
Maar dat maakt niet zoveel uit, want veel van de mensen waarmee ik smoke worden ook altijd helemaal gek
Klik om te vergroten...

Dat heb ik dus ook sinds ik met dagelijks smoken gestopt ben :grin: Tegenwoordig kan ik er weer ietsie beter tegen zodat het wel leuk blijft :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."