#1
ik ben een chille smoker en een alleen-smoker, ik ga liever zuipen met vrienden dan blowen. blowen is even een moment voor mezelf, even kijken hoe de dag is gelopen en zo, muziekje aan.

vode zei:Meestal ga ik erg lollig doen van wiet, en relax![]()
![]()

blowvaakblowveel zei:Ik ben een relaxte smoker, dat gewoon met vrienden smoket en chillt met muziek erbij.
af en toe ook ff gek doen natuurlijk![]()
+1blowvaakblowveel zei:Ik ben een relaxte smoker, dat gewoon met vrienden smoket en chillt met muziek erbij.
af en toe ook ff gek doen natuurlijk![]()

raizeredge zei:blowvaakblowveel zei:Ik ben een relaxte smoker, dat gewoon met vrienden smoket en chillt met muziek erbij.
af en toe ook ff gek doen natuurlijk![]()

Ik snap nergens iets van, als ik iets wil zeggen weet ik al niet meer wat ik wilde zeggen na 2 minuten, etc.


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."