Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmoet je proberen als je stoned bent.

moet je proberen als je stoned bent.

30 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
m
mieke wdLid
01-01-2024, 00:00
#1
vrijdag 8 mei: Na een saaie schooldag vierde een vriend van mij zijn verjaardag. Met een duzend, roode ooge en een volle maag van een boefkick vertrekte ik naar het feestje.
We kwamen er aan en besloten om een toep te gaan smoren. Ik met nog een vriend naar buiten gegaan, alle twee een toep vast. Mijn vriend smoort nog niet zo lang dus hij was goed stoned. hij kreeg dorst en is zich zat gaan drinken bij het feestje. Daarna nog een toep gedaan en hij was kapot. Ik pakte mijn GSM en zette wat harde drum and bass op. Ik zij tegen mijn vriend dat hij zijn ogen moest toe doen en stil blijven staan en dat hij zich moest consentreren op de muziek. Met men gsm ging ik heel snel van het ene oor naar het andere. Het was donker dus het licht van mijn gsm flitste snel voorbij zijn gesloten ogen. Ik deed het ongeveer 30 seconden. En toen begon hij door zijn benen te zakken. Ik bleef hem volgen en hij storte in.
Hij lag op de grond met zijn ogen gesloten en beweegde niet. Na +/- 15 seconden kwam hij terug bij. het eerste wat hij zij was whoow :grin: .
*
*.exeLid
01-01-2024, 00:00
#2
only in belgie
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#3
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#4
:tearsofjoy: :tearsofjoy:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hahaha out gaan is natuurlijk vet tof in belgie!
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#6
dit truukje is al aardig oud. vind het zelf niet boeiend maar ja mensen met een laag IQ kunnen er aardig wat lol aan beleven blijkbaar.
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#7
Oom Klaas zei:
Hahaha out gaan is natuurlijk vet tof in belgie!
Klik om te vergroten...
vet hard spacen toch jeweet, een tas paddothee is er niks bij!
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het is hetzelfde als met een poepsnor* achter de bar gaan staan en op elke bestelling antwoorden: We hebben geen fristi.



(* Een poepsnor is een snor met je vinger onder de poep een lijn trekken op je bovenlip. natuurlijk...)
D
DailySmokerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja die kende ik ook al, een keer bij een vriend gedaan, die werd helemaal gek maar hij ging niet 'out' ofzoiets. Mensen die hier lol aan beleven zijn... dom.
R
RendeoLid
01-01-2024, 00:00
#10
:tearsofjoy:
b
blowvaakblowveelLid
01-01-2024, 00:00
#11
Boefkick....ik vind dat woord zo gay :tearsofjoy:

OT: Ook laatst bij een vriend gedaan met me telefoon hij spacede hem hard :rock:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wat is nen boefkick? Alee, excuus maar ik versta uw taaltje niet zo goed.
I
IrieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Oom Klaas zei:
Hahaha out gaan is natuurlijk vet tof in belgie!
Klik om te vergroten...

Nu moet ik me toch even verdedigen .. maar waar is comazuipen en wodkatampon-zuigen - or whatever the hype is called - weer hip??? :P

Laten we het gewoon houden op: "tienertjes hebben een hoop lol!" :wave:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#14
Drientje zei:
Wat is nen boefkick? Alee, excuus maar ik versta uw taaltje niet zo goed.
Klik om te vergroten...

Maar amaai, nenen boefkiek is dah ge uwzelf heelmaal vol eet he.. ge kunde hit ook een vreetkiek noemen. Hoe kunde ge mien taaltje nu nie verstoan he? zotteke!
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#15
Irie zei:
Oom Klaas zei:
Hahaha out gaan is natuurlijk vet tof in belgie!
Klik om te vergroten...

Nu moet ik me toch even verdedigen .. maar waar is comazuipen en wodkatampon-zuigen - or whatever the hype is called - weer hip??? :P
Klik om te vergroten...
Ook in belgie? :)

Edit: EN jullie dikke vieze slappe zachte patat is vies :openmouth:
D
DailySmokerLid
01-01-2024, 00:00
#16
TrippyShit zei:
Irie zei:
Oom Klaas zei:
Hahaha out gaan is natuurlijk vet tof in belgie!
Klik om te vergroten...

Nu moet ik me toch even verdedigen .. maar waar is comazuipen en wodkatampon-zuigen - or whatever the hype is called - weer hip??? :P
Klik om te vergroten...
Ook in belgie? :)

Edit: EN jullie dikke vieze slappe zachte patat is vies :openmouth:
Klik om te vergroten...

Nu je het over die ranzige belgische friet hebt, poosje geleden was ik in belgië, en was ik een snackbar ingewandeld, daar verkochten ze friet in nog van die ouderwetste zakken. Dus ik nam een patatje mayonaise, en wat doet dat vrouwtje? Ze kwakt een dikke dot mayonaise in het zakje, en schept daarna de friet erin!
f
flipkonijnLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wat een dom vrouwtje dan..
Wij gebruiken onze 'patat' om lekkere frieten te maken.
Ooit eens eens patat gegeten in nederland, krijg ik me daar een ranzige frietsaus :kots:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dit geeft het zelfde effect als je stoned bent....
wel je ogen dicht doen. de clip leid alleen maar af.


Met koptelefoon luisteren


I
IrieLid
01-01-2024, 00:00
#19
DailySmoker zei:
[
Klik om te vergroten...

OFFTOPIC, ma bon, boeiend was het topic toch al niet:

Alsof jullie nederlanders KAAS gegeten hebben van Frieten Bakken ... laat me niet lachen.
Culinaire barbaren!
:openmouth: :P
(trouwens, een patat is een aardappel in zijn geheel, waar de frietjes van gesneden worden ... en ja ik verveel me ... eurosongfestival op de achtergrond, en no drugs makes Irie go crazy !)
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#20
Irie zei:
Alsof jullie nederlanders KAAS gegeten hebben van Frieten Bakken ... laat me niet lachen.
Culinaire barbaren!
Klik om te vergroten...

hahah grapjas, als ik hier naar de ''patattenboer'' ga dan ligt er een paar vierkante meters overheerlijke vette snacks op me te wachten, je kunt het zo gek niet bedenken, maar bij de friettent ligt het onder te toonbank, en daar kunnen jullie niet tegenop met die zure mayo van jullie!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."