#1
Irie zei:DailySmoker zei:
OFFTOPIC, ma bon, boeiend was het topic toch al niet:
Alsof jullie nederlanders KAAS gegeten hebben van Frieten Bakken ... laat me niet lachen.
Culinaire barbaren!
:P
(trouwens, een patat is een aardappel in zijn geheel, waar de frietjes van gesneden worden ... en ja ik verveel me ... eurosongfestival op de achtergrond, en no drugs makes Irie go crazy !)
ach in nederland hebben we in ieder geval niet de pretentie dat patat een culinair hoogstandje is
nee hoor, ik hou van belgische frieten


