Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmoet je proberen als je stoned bent.

moet je proberen als je stoned bent.

30 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#1
Irie zei:
DailySmoker zei:
[
Klik om te vergroten...

OFFTOPIC, ma bon, boeiend was het topic toch al niet:

Alsof jullie nederlanders KAAS gegeten hebben van Frieten Bakken ... laat me niet lachen.
Culinaire barbaren!
:openmouth: :P
(trouwens, een patat is een aardappel in zijn geheel, waar de frietjes van gesneden worden ... en ja ik verveel me ... eurosongfestival op de achtergrond, en no drugs makes Irie go crazy !)
Klik om te vergroten...


ach in nederland hebben we in ieder geval niet de pretentie dat patat een culinair hoogstandje is :wink: :wink:

nee hoor, ik hou van belgische frieten
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#2
Een snackbar in Zwolle, had altijd van die overheelijke kaasballetjes( zoals bitterballen) met mosterdhoningsausje, alleen helaas is die tent overgenomen, en de nieuwe eigenaar doet er niet aan... Te veel werk, (ja zeg, als iets goed verkoop, dan blijf je dat toch verkopen?)
J
Ja preciesLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als ik stoned ben, vind ik het altijd grappig om "Serieus na te denken", want ik heb dan altijd het idee dat ik heel slim ben. Soms ga ik zelfs zo ver om mijn zogenaamd wijze gedachten op te schrijven. Als ik ze de volgende dag nuchter weer terug lees, blijkt het echte bullshit. Maar het grappige is: als ik de volgende keer dan weer stoned ben, vind ik diezelfde gedachten weer briljant!
v
vdkLid
01-01-2024, 00:00
#4
zo ook met programmeren, met mijn stonede kop een leuk scrippie in elkaar gegooit. volgende dag bekijk ik em weer en weet ik totaal niet meer hoe ik t in elkaar gebreid heb :beer:
als ik stoned ben ga ik weer verder :stoned:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja precies zei:
Als ik stoned ben, vind ik het altijd grappig om "Serieus na te denken", want ik heb dan altijd het idee dat ik heel slim ben. Soms ga ik zelfs zo ver om mijn zogenaamd wijze gedachten op te schrijven. Als ik ze de volgende dag nuchter weer terug lees, blijkt het echte bullshit. Maar het grappige is: als ik de volgende keer dan weer stoned ben, vind ik diezelfde gedachten weer briljant!
Klik om te vergroten...

hangt er maar net van af of ik alleen ben of niet, ik teken veel, nuchter of stoned, en achter ieder lijntje zit een hele logica, waarom ik voor dat lijntje gekozen heb zeg maar, en als ik wakker word en een ''stonede'' tekening bekijk denk ik echt, who the fuck ben ik daarop gekomen??
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb een keer een verhaal geschreven toen ik stoned was, En elke keer gingen die gedachtenspinsels erover verder.Tot hett een onbegrijpelijke brij was van flasbacks, dubbele personages, personages die twee anderen voor de gek houden, en dat die persoon ook door iemand anders voor de gek werd gehouden, die weer door die eerste twee voor de gek is gehouden. Zo wist ik niet eens meer wat er gebeurd was, maar het kwam er op neer, dat de eerste geld had gestolen van de tweede. en het verhaal eindigde dat de persoon van wie het geld dus gestolen was, in de gevangenis terecht kwam.


ow kut. nee ik ga er niet meer mee verder. eerst wat wiet nodig. dit verhaal doet je pijn aan je grijze massa.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#7
cropp zei:
Irie zei:
Alsof jullie nederlanders KAAS gegeten hebben van Frieten Bakken ... laat me niet lachen.
Culinaire barbaren!
Klik om te vergroten...

hahah grapjas, als ik hier naar de ''patattenboer'' ga dan ligt er een paar vierkante meters overheerlijke vette snacks op me te wachten, je kunt het zo gek niet bedenken, maar bij de friettent ligt het onder te toonbank, en daar kunnen jullie niet tegenop met die zure mayo van jullie!
Klik om te vergroten...

Dingdingding.. Winner by knock out.... cropp! *Rocky muziekje*

Patattenboer :tearsofjoy: En idd, zeuren over nederlandse mayo terwijl jullie van die vieze zure zooi hebben :P Onze patat is gewoon beter, en de mayo ook en het voetbal ook (gewoon even erbij).. Dusdat
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#8
TrippyShit zei:
cropp zei:
Irie zei:
Alsof jullie nederlanders KAAS gegeten hebben van Frieten Bakken ... laat me niet lachen.
Culinaire barbaren!
Klik om te vergroten...

hahah grapjas, als ik hier naar de ''patattenboer'' ga dan ligt er een paar vierkante meters overheerlijke vette snacks op me te wachten, je kunt het zo gek niet bedenken, maar bij de friettent ligt het onder te toonbank, en daar kunnen jullie niet tegenop met die zure mayo van jullie!
Klik om te vergroten...

Dingdingding.. Winner by knock out.... cropp! *Rocky muziekje*

Patattenboer :tearsofjoy: En idd, zeuren over nederlandse mayo terwijl jullie van die vieze zure zooi hebben :P Onze patat is gewoon beter, en de mayo ook en het voetbal ook (gewoon even erbij).. Dusdat
Klik om te vergroten...

en ons bier, en onze kust, en we hebben eilanden en coffeeshops, en drugstestcentrums.

en wij praten tenminste normaal :rock:
d
dainLid
01-01-2024, 00:00
#9
cropp zei:
en ons bier, en onze kust, en we hebben eilanden en coffeeshops, en drugstestcentrums.

en wij praten tenminste normaal :rock:
Klik om te vergroten...

Ok, de testcentra en coffeeshops zijn wel zeer netjes, maar de rest is toch wat je gewend bent, niet? :beer: Zolang elk land z'n eigen bier en eigen taal maar normaal vind zeker....

Ben zeker akkoord met de uitspraak "domme tienertjes" of ze nu voor of achter die ingebeelde lijn liggen. Waarom dat gekanker op belgen? Ik vind nederlanders super open mensen, die wat vreemd praten... (ok, die deed ik erom)

ON TOPIC: Goed voor jou jongen, doe zo door *geeft aai op hoofd* ga je nog ver mee komen.
0
013TYLid
01-01-2024, 00:00
#10
ilyas zei:
Er zijn ook verstandige belgen, kijk maar naar mij :wave:

@TS: wat is er in hemelsnaam zo leuk aan out gaan?
Klik om te vergroten...
Keren dat ik outging waren een hell , niks stoers of leuks aan dus :kots:
i
ilyasLid
01-01-2024, 00:00
#11
Er zijn ook verstandige belgen, kijk maar naar mij :wave:

@TS: wat is er in hemelsnaam zo leuk aan out gaan?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."