#1
Nou is mij iets opgevallen in de verschillende artikelen op internet, zowel objectief als voor en tegen cannabis:
Objectief: er is nog nooit een dode gevallen door cannabis gebruik.
subjectief (en wellicht objectief onderzoek): 'onderzoek heeft aangetoond dat na het cannabisgebruik de kans op een hartaanval 40 tot 50 procent hoger ligt'.
dan denk ik: niet altijd, maar vaak gaan mensen toch dood door hartaanvallen?
dit valt toch niet samen met het feit dat er nog nooit iemand is gestorven aan cananabisgebruik?
wat denken jullie?
Objectief: er is nog nooit een dode gevallen door cannabis gebruik.
subjectief (en wellicht objectief onderzoek): 'onderzoek heeft aangetoond dat na het cannabisgebruik de kans op een hartaanval 40 tot 50 procent hoger ligt'.
dan denk ik: niet altijd, maar vaak gaan mensen toch dood door hartaanvallen?
dit valt toch niet samen met het feit dat er nog nooit iemand is gestorven aan cananabisgebruik?
wat denken jullie?
