Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsstoneder door peuk na de joint?

stoneder door peuk na de joint?

31 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
a
appelflapLid
01-01-2024, 00:00
ik hoor laatst hier int regio steeds meer dat als je heb geblowt, en daarna rook je nog een peuk of een shagie dat je dan nog extra stoned word omdat er dan nog thc in je longen zitte en door het roke word et goed opgenome? heb dit altijd raar verhaal gevonde maarja, weet iemand of dit klopt of niet?
m
maiskorrelLid
Nee dat is een broodje aap verhaal...

Volgens mij is het zelfs zo dat je er zelfs minder stoned van wordt :wink:. Tabak en wiet werken elkaar ook tegen voor een gedeelte dacht ik.
B
BlackRobBluntLid
Wij gingen vaak na het blowen ergens een frietje eten, en ik merkte toch echt wel dat wanneer ik na het eten een sigaretje rookte dat ik weer 'iets' waziger werd.
W
Wile-E-PeyoteLid
je hebt bij thc vaak een tweede "golf" de eerste is na 5 of 10 minuten, die voel je direct.

na een half uur of drie kwartier, als je aan het relaxen bent, voel je ineens weer wat opkomen. vaak als je dan ff zit, of hebt gegeten.

of dit bij veel andere mensen ook zo is weet ik niet.
M
MokerLid
van shag of peuken word ik altijd al wat lomer, ook na wiet
h
hodgepodgeLid
Ik heb het idee dat het wel meehelpt. Toen ik weer met shag ging blowen nadat ik dat eerder met shagvervanger deed werd ik ook echt 10x zo gaar.
B
BartyoLid
Volgens mij klopt dit verhaaltje wel..
Ik had laatst namelijk ergens gelezen dat Amerikanen, omdat wiet daar minder toegankelijk is, na een joint vaak behoorlijk wat sigaretten gaan roken om de high te verlengen.
Ik heb zelf ook wel het gevoel dat het kan, maar dan alleen de high verlengen zoals gezegd. :smoke:
B
BlackRobBluntLid
^True, maar daar roken ze sowieso al puur.
d
dfssdfdeLid
TrippyShit zei:
Je wordt NOG stoneder als je naakt, alleen op sokken, met een onderboek over je hoofd heen door de straten heenrent en roept dat je spijkerpoepkampioen 2008 bent.
Klik om te vergroten...
Heb ik ook altijd!
N
NapsterLid
Zo verhaal had ik ook gehoord inderdaad..Doordat je rookt worden je longen weer "heet" ( Klinkt nog begrijpelijk ) daardoor zouden restjes thc verbranden waardoor je weer extra stoned word.
W
Wile-E-PeyoteLid
de rook die in je longen gaat kan nooit warmer zijn dan 50 graden, anders zou je je mond al verbranden of in elk geval al een vreselijk hoestreflex krijgen, voordat het je longen in is.

nee, alleen met meer thc word je meer high, tot een bepaald punt. dan wordt je high niet hoger , alleen langer.

maar als je high bent van de wiet, en rookt daarna een sigaret word je meer stoned dan high
T
TrippyShitLid
Lol? Puur geeft een ander effect dan met tabak of shag. Van puur roken krijg je een sterke high meestal. En van tabak door je wiet meer het stonede gevoel. Toch vind ik puur roken toch altijd wel een heftiger effect geven dan wanneer je er shag of tabak bij gooit.

Het klopt trouwens wel dat je na een sigaret waziger wordt. Ik wil het niet stoneder noemen.
Kan dit niet gewoon door nicotine komen? Het idee dat je longen weer heet worden en de thc verbrand enzo vind ik maar een appart verhaal. Voor zover ik weet is zo goed als alle thc binnen zo'n 3a5 seconde opgenomen. Je zal misschien nog wel wat uitblazen, dieren worden daar nog wel is stoned van als ze in de buurt zijn :P Maar volgensmij blijft thc niet in je longen hangen?
En thc wordt actief bij iets van 200graden en volgensmij is de rook van sigaretten geen 200graden :tongueout:

Je wordt NOG stoneder als je naakt, alleen op sokken, met een onderboek over je hoofd heen door de straten heenrent en roept dat je spijkerpoepkampioen 2008 bent.
R
RielLid
Napster zei:
Zo verhaal had ik ook gehoord inderdaad..Doordat je rookt worden je longen weer "heet" ( Klinkt nog begrijpelijk ) daardoor zouden restjes thc verbranden waardoor je weer extra stoned word.
Klik om te vergroten...

dit klinkt nogal als onzin.
S
SwantikzLid
Volgens een informateur in een smartshop in denhaag zat het zo dat Wiet opent de bloedvaten en tabak/shag sluit de bloedvaten

hij gaf als advies om zoiezo nooit met tabak te roken , dus ik had zoiets van puur roken is toch ook niet alles.
toen heeft hij mijn een bepaalde herbal tea laten zien(ik weet de naam niet uit mn hoofd en het zakje is op :flushed: ) maar het bevatte onder andere ook MAO-Remmers, wat hoogstwaarschijnlijk de duur van de trip iets verlengt

(let op: je word er niet stoned van , je word er high van.)
M
Meta4Lid
Jep. De eerste peuk na elke joint meestal wel ff wat vager.
A
Areyouexperienced?Lid
stoneder word je er niet van, het is gwn je lichaam dat tevreden is dat het z'n nicotine krijgt, daarom dat het ook maar ff duurt
W
WelhallodaarLid
Moet je is proberen tabacca te roken als je een bad trip meemaakt. wedden dat je dan nog harder gaat???????
A
AlbinoLid
Ik voel me juist meer nuchter als ik een peukje rook na een joint..
Vreemd dat de meeste mensen dat anders ervaren :confused:
W
Wile-E-PeyoteLid
je kan beter een joint na een joint roken, als je meer stoned wil worden
T
TerzoowLid
Een cigaret na de joint maakt me echt tam :openmouth:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."