#1
ik hoor laatst hier int regio steeds meer dat als je heb geblowt, en daarna rook je nog een peuk of een shagie dat je dan nog extra stoned word omdat er dan nog thc in je longen zitte en door het roke word et goed opgenome? heb dit altijd raar verhaal gevonde maarja, weet iemand of dit klopt of niet?
