#1
Ik heb het liefste wiet, en daarom koop ik het ook altijd. Nu heb ik echter al zo lang geen hash meer gehad dat ik er al enkele dagen ongelofelijke zin in heb.. Toch maar eens gaan halen binnenkort.



Dat hoor je niet vaak, meestal is het andersom :PEvil_Eyes zei:Wiet. Van hash krijg ik altijd hoofdpijn, tenzij ik 't mix.

Je moet er wel op letten dat hasj toch een ander effect geeft. Mensen zijn vaak geneigd om te roepen dat ze (bijna) niks voelen omdat het effect soms iets minder aanwezig kan zijn. Alhoewel ik het daar zelf helemaal niet mee eens ben :P Vroeger wel, toen ik veel weed pofte. Toen vond ik hasj te minimaal. Hasj maakt vrolijk, alles heeft een vrolijke, grappige gloed. Kleuren zijn feller, fijne high/buzz etc etc etc. Ik vind het best duidelijk een ander effect dan weed hebben, maarja dat verschilt per persoon natuurlijk he. Maar als je weinig voelt rook je of tevaak weed of je hebt slechte hasj OF je herkent het effect niet..Amaranth zei:Ik ga voor wiet, maar ik heb nog niet vaak genoeg hasj gehad om daar een oordeel over te vellen vind ik. Ik heb het uberhaupt nog nooit zelf gekocht, alleen nog maar van anderen gehad of met anderen gedeeld. Wil het nog een keer in m'n eentje roken, omdat dat bij wiet ook wel anders is en misschien komt hasj op die manier beter uit de verf.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."