Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHash of wiet

Hash of wiet

18 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
B
Buddha CheeseLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb het liefste wiet, en daarom koop ik het ook altijd. Nu heb ik echter al zo lang geen hash meer gehad dat ik er al enkele dagen ongelofelijke zin in heb.. Toch maar eens gaan halen binnenkort.
m
mijaserLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jooow :)

Ik zou is willen weten voorwat jij kiest en waarom?
Yow
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Hasj, omdat ik daar gewoon ontiegelijk chill van word,
wiet, de lachkicks zijn heilig

bij een ''of'' situatie zou ik voor hasj gaan, word ik weer een beetje rustig van.
S
SpatziLid
01-01-2024, 00:00
#4
Beiden zijn even goed maar even verschillend... Wiet is voor mij een gezelligheids-ding, lekker met de mede rokers lol hebben terwijl ik bij muziek liever hash rook en mezelf helemaal kan verliezen in de harmonie. Dan vergeet ik heel de wereld even...
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#5
Van wiet word ik, als het uit begint te werken of te veel heb gehad, sloom en slaperig van. Bij hasj heb ik daar geen last van. Ik word niet echt stoned van hasj, maar ik vind het roken gewoon relaxed / ontspannend en dus heb ik liever hasj :stoned:
p
pilliemonsterLid
01-01-2024, 00:00
#6
soow knetter maat!! :grin: hasj 4 live :stoned:
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als ik moet kiezen gaat mijn keuze naar wiet , Omwille van het feit dat ik hier een beter overzicht houd over hoeveel ik nog heb en hoeveel ik er tussen draai. Verder vind ik dit sneller en makkelijker tussen je joint te krijgen. Met hash heb je dan altijd wat werk met het afbranden of snijden hakken van stukjes hash.
Natuurlijk scheelt het ook wanneer ik gebruik , in het weekend gebruik ik dan weer liever hash omdat ik hier wat opgewekter en minder loom van word als wiet...
Of Melangéren hé :wink: hash en wiet is een goddelijke combinatie :smoke:
Achja , stoned of high zal je wel worden! En dat is toch het belangrijkst ?
E
Evil_EyesLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wiet. Van hash krijg ik altijd hoofdpijn, tenzij ik 't mix.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wisselt. Soms rook ik liever weed, soms hasj.
Tegenwoordig heb ik de fase waarin ik kies voor hasj puur roken :grin: Hasj in een bong is de shit :stoned:
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik ga voor wiet, maar ik heb nog niet vaak genoeg hasj gehad om daar een oordeel over te vellen vind ik. Ik heb het uberhaupt nog nooit zelf gekocht, alleen nog maar van anderen gehad of met anderen gedeeld. Wil het nog een keer in m'n eentje roken, omdat dat bij wiet ook wel anders is en misschien komt hasj op die manier beter uit de verf.

Evil_Eyes zei:
Wiet. Van hash krijg ik altijd hoofdpijn, tenzij ik 't mix.
Klik om te vergroten...
Dat hoor je niet vaak, meestal is het andersom :P
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#11
Maakt me niks uit :rock:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#12
Amaranth zei:
Ik ga voor wiet, maar ik heb nog niet vaak genoeg hasj gehad om daar een oordeel over te vellen vind ik. Ik heb het uberhaupt nog nooit zelf gekocht, alleen nog maar van anderen gehad of met anderen gedeeld. Wil het nog een keer in m'n eentje roken, omdat dat bij wiet ook wel anders is en misschien komt hasj op die manier beter uit de verf.
Klik om te vergroten...
Je moet er wel op letten dat hasj toch een ander effect geeft. Mensen zijn vaak geneigd om te roepen dat ze (bijna) niks voelen omdat het effect soms iets minder aanwezig kan zijn. Alhoewel ik het daar zelf helemaal niet mee eens ben :P Vroeger wel, toen ik veel weed pofte. Toen vond ik hasj te minimaal. Hasj maakt vrolijk, alles heeft een vrolijke, grappige gloed. Kleuren zijn feller, fijne high/buzz etc etc etc. Ik vind het best duidelijk een ander effect dan weed hebben, maarja dat verschilt per persoon natuurlijk he. Maar als je weinig voelt rook je of tevaak weed of je hebt slechte hasj OF je herkent het effect niet..

wou ik er ff bij laten weten :P
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik denk een combinatie van teveel wiet roken, te weinig hasj roken en als ik dan een keer goed veel hasj rook ik wel degelijk merk dat het een ander effect geeft maar dan alsnog heel erg lam ben, m'n ogen bijna dicht zitten en knalrood zijn :P En inderdaad, als ik niet heel veel hasj rook vind ik het niet genoeg aanwezig, het voelt niet als een buzz voor mij, meer als een iets 'lichter' gevoel. Misschien 's wat minder wiet roken en kijken of ik dan wel wat meer merk van de hasj, misschien val ik wel voor de hasj. Ik zou in ieder geval niet de eerste zijn die overstapt.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja zo ist bij mij dus ook gegaan toen :P Gestopt met dagelijks blowen, toen hasj geprobeerd en toen merkte ik pas echt het effect. Ik vind het zelf relaxter dan weed over het algemeen. Ook vaak lekkerder om te roken..
h
hasj1337Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Wiet, daar word ik tenminste écht stoned van. Met hasj blijf ik roken, en blijf ik ook nagenoeg nuchter helaas.
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#16
Goede keuze, past precies bij je nickname!
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wiet, omdat ik van hasj bijna tot niks voel :confused: . Snap het zelf ook niet.

Maar er wordt hier zoveel over hasj gelult dat ik er gewoon spontaan trek in krijg :grin:
A
Afghaan-GekLid
01-01-2024, 00:00
#18
indica dominante skuff.. of indica wiet.

de of/of is er bij mij niet .
echt kalm wordt je van de hars die aan de cannabis indica zit.
of je nou de bloem of de stuff ervan rookt : boeie..

sativa hash= speedy in verhouding tot indica
voorbeelden van sativa hash : libanon en maroc.
afghaanse hash is veel effectiever per gram dan maroc of libanon.

de meeste wiet in de shop is indica dominant.
dwz er zitten restjes sativa in.
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#19
T maakt mij niet zoveel uit. Maar van hasj word ik minder duf als van wiet. Hasj smaakt ook lekkerder. Wiet heeft vaak nogal een scherpe smaak.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."