Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik ben echt al een jaar niet meer zo bezopen geweest als nu. Dat terwijl ik een hekel heb aan alcohol.. Eindeloos veel gezopen echt.. Normaal rook ik ongeveer 10 joints op een dag. Nu heb ik al 2,5 dag niet geblowt en raakte zo gefrustreerd dak maar bier en pisang ben gaan zuipen. niet lekker dus... lol"
"zwik zwak, who smokes? the pope smokes the dope! Mexicanen, Chinezen, Stack-mexen, emmeren, Matrixroken (Dat is als je een joint in de bong stopt en dan zo lang mogelijk proberen te hijsen, ik kwam tot 15 seconden hijsen en 45 seconden inhouden) Windmill roken, holy cross joint, een dubbelpijpje maken en een hasjjoint en een wietjoint tegelijk roken.."
"Wiet, daar word ik tenminste écht stoned van. Met hasj blijf ik roken, en blijf ik ook nagenoeg nuchter helaas."
"BlackRobBlunt zei: Je zelfs de 14:20's aangrijpt om te smoken Voeg maar toe Klik om te vergroten... GVD da deed ik net vanmiddag nog! als je gisteren 5 gram gehaald hebt en er om 10 uur sogges achter komt dat je wiet op is"