Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsamnesia

amnesia

35 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
D
DidyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Stinky Pinky overtreft Amnesia toch vind ik
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hmm, amnesia, lekker.
A
AcetyllysergicLid
01-01-2024, 00:00
#3
Alles went...

Toch ga ik iedere keer weer neer :hearteyes:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Was het voor jullie allemaal de 1e keer? Dan zou het kunnen dat jullie heel toevallig allemaal het '1e keer merkte ik niets syndroom' hebben.

Gebruik search en google meer hier over.
De voornaamste reden is denk ik dat je gewoon ongeloofelijk slechte wiet had.

Paar suggesties waarom:

1. Je had het al van een dealer ( meestal veel mindere kwaliteit).
2. De wiet heten 'space haze', Nog nooooit van gehoord en klinkt als bs.
3. Er is verteld dat 'space haze' nog straffer? ( sterker word hier mee bedoeld?) is dan amnesia, nou ik kan eigenlijk geen 1 soort noemen die goede amnesia haze overtreft.

Heb je misschien nog wat over? Zodat je foto's tje kan maken, je kunt op een foto meestal wel zien of het gewoon goede/redelijke wiet is of echt troep.

En weet je zeker dat je het goed gerookt hebt via het pijpje? Gewoon goed over je longen ( klink misschien dom, maar mijn eerste keren blowen was ik erg ontwetend en deed ik gewoon de rook enkel in mijn mond.)

sorry voor weer een hoop geouwehoer maar even kortsamengevat:

1. Zeker dat je goede wiet had?
2. Zeker dat je het op de goede manier gerookt hebt?
3. Probeer volgende keer wel eens met een bong.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ook ben ik zelf stinky pinky nog nooit tegen gekomen in een shop of uberhaupt van gehoord..
Ik vind het net als space haze een beetje apparte naam hebben.

Misschien ben jij ook een vlaming? Dat het gewoon de straatnamen zijn?:P
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Okee,

om eerlijk te zijn vind ik Stinky Pinky ook goedkoop en kinderachtig klinken eigenlijk:P

Maar als het een goed en lekker wietje is, dan is het prima :)
D
DidyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik had er ook nog nooit van gehoord, maar is wel echte top wiet.
Wel 14 euro per gram, maar het is een goede inverstering :grin:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#8
PepTalk zei:
nou ik kan eigenlijk geen 1 soort noemen die goede amnesia haze overtreft.
Klik om te vergroten...
lol? :tearsofjoy: Amnesia was 'vroegah' de shit. Tegenwoordig zijn er toch een aantal flink sterkere soorten hoor. Maarja, ik hou tegenwoordig niet meer van dat sterke. Daar blow ik te weinig voor :P

en wtf, stinky pinky? Dat zou ik alleen om de naam al nooit kopen :tearsofjoy:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Okee als jij het zegt, Ik woon wel in zeeland he.. Wij 'de boeren' lopen met alles een jaar of wat achter:P

Maar noem eens een paar zover jij weet sterkere soortjes? Ben wel benieuwd dan :grin:
D
DidyLid
01-01-2024, 00:00
#10
TrippyShit zei:
PepTalk zei:
nou ik kan eigenlijk geen 1 soort noemen die goede amnesia haze overtreft.
Klik om te vergroten...
lol? :tearsofjoy: Amnesia was 'vroegah' de shit. Tegenwoordig zijn er toch een aantal flink sterkere soorten hoor. Maarja, ik hou tegenwoordig niet meer van dat sterke. Daar blow ik te weinig voor :P

en wtf, stinky pinky? Dat zou ik alleen om de naam al nooit kopen :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Dan mis je toch wat vriend :stoned:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#11
PepTalk zei:
Okee als jij het zegt, Ik woon wel in zeeland he.. Wij 'de boeren' lopen met alles een jaar of wat achter:P

Maar noem eens een paar zover jij weet sterkere soortjes? Ben wel benieuwd dan :grin:
Klik om te vergroten...
Lachende buddha, Trippy Widow, Sudden Death, SuperSilverhaze, Bubblegum, Jack Herrer, Cristal mountain.. Vast niet overal hoor.. Jackherrer en bubblegum en SSH volgensmij ook wel worden veel verkocht volgensmij. Dus het hoeft niet altijd sterker te zijn. Maar ik heb amnesia van verschillende shops op en k vond em nooit zo bijzonder als dat mensen er altijd over doen..
Wel lekker opzich, dat wel..
f
foeferbossLid
01-01-2024, 00:00
#12
wel kheb geen foto mr de wiet lijkt echt op deze foto: http://forum.grasscity.com/photopost/da ... N08501.JPG volgende keer gaan we is andere wiet kopen en ja twas voor iedereen de eerste keer en ik denk dat we het wel goed hebben gerookt zal de volgende keer wat dieper inademe :tongueout: als we maar IETS voelen en bong zijn we kwijt :confused: dus het wordt een joint of terug zo'n pijpje
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ah okee, kijk aan zo'n antwoord heb ik wel wat :mrgreen:
Zal het morgen wel eens gaan halen en hopelijk lekker genieten dan :rolleyes:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#14
In plaats te zeggen dat ik was mis, zou het een stuk behulpzamer en nuttiger zijn als je ( wat ik ook al eerder vroeg) verteld WAT dan de 'sterkere' wietjes zijn..?
M
MEKSsLid
01-01-2024, 00:00
#15
TrippyShit zei:
PepTalk zei:
Okee als jij het zegt, Ik woon wel in zeeland he.. Wij 'de boeren' lopen met alles een jaar of wat achter:P

Maar noem eens een paar zover jij weet sterkere soortjes? Ben wel benieuwd dan :grin:
Klik om te vergroten...
Lachende buddha, Trippy Widow, Sudden Death, SuperSilverhaze, Bubblegum, Jack Herrer, Cristal mountain.. Vast niet overal hoor.. Jackherrer en bubblegum en SSH volgensmij ook wel worden veel verkocht volgensmij. Dus het hoeft niet altijd sterker te zijn. Maar ik heb amnesia van verschillende shops op en k vond em nooit zo bijzonder als dat mensen er altijd over doen..
Wel lekker opzich, dat wel..
Klik om te vergroten...

ligt er natuurlijk aan waar je die amnesia koopt he
haal bij nemo in rotterdam, die is echt wel sterker dan de bubblegum en jack herrer die ze in dezelfde shop verkopen. en ook sterker dan de supersilverhaze van de pluto, daar in de muur. van lachende buddha, trippy widow en sudden death heb ik echt nog nooit gehoord.

maarja je kan beter santa maria of jack herrer halen, is lekker en je krijgt wat meer dan een 'super sterke wiet'
S
SaindLid
01-01-2024, 00:00
#16
Neville's haze :sunglasses: Van de catweazle te culemborg of tiel, dat is hard!
b
bluLid
01-01-2024, 00:00
#17
Als je sterke wiet puur in een bong rookt gaat dat wel sterk aankomen ja.

Yes logica.
f
foeferbossLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik ga met een paar vrienden voor de eerste keer wiet doen, we hebben dus amnesia gekocht(blijkbaar nen hele straffe wiet) en van den eerste keer al direct uit nen bong. Gaat da niet té sterk aankome, we zijn 15-16, ik weeg maar 52 kilo...
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#19
Amnesia haze is behoorlijk ernstige wiet ja, ik zou met weinig beginnen anders loop je straks 2 uur lang zo paranoide als een gek door de kamer.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Heb hier ook wat Amnesia Haze liggen, ik neem altijd Amnesia Haze wanneer ik wiet haal.
Fijn soortje. :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."