Hmm, amnesia, lekker.

ok bedankt voor de reacties want khad toch wel wa schrik om nen badtrip te krijge ma kzal dus nen kleinen hit neme en dan zien wa et geeftshokora zei:Amnesia haze is behoorlijk ernstige wiet ja, ik zou met weinig beginnen anders loop je straks 2 uur lang zo paranoide als een gek door de kamer.

Zal wel meevallen, als je rustig aan een paar hijsjes neemt is het echt geen "trip". Als jij of je vrienden je slecht voelen kan je nog altijd wat suiker nemen.foeferboss zei:khad toch wel wa schrik om nen badtrip te krijge ma kzal dus nen kleinen hit neme en dan zien wa et geeft
,
)mattskovic zei:aan je typpe te zien ben je dus zoals ik een belg,
en zoals de meeste belgen wel weten is dat veel dealers zeggen dat ze amnesia verkopen maar eigenlijk de goedkoopste rommel aan e verpatsen. ( dit is niet bij elke straat dealer natuurlijk er zijn er ook eerlijke die de echte amnesia verkope)
maar in iedergeval amnesia of niet laat het je smaken
greetz mattsi
Svstoned zei:Rook de amnesiah door een joint veel lekkerder, gaat langer mee en je kan makkelijker doseren
PepTalk zei:Svstoned zei:Rook de amnesiah door een joint veel lekkerder, gaat langer mee en je kan makkelijker doseren
Ben ik het niet mee eens.
Met een bong heb je duidelijk minder nodig, kun je beter doseren ( in je jointje zit niet overal evenveel) en ja de smaak verschilt bij iedereen natuurlijk!
PepTalk zei:Svstoned zei:Rook de amnesiah door een joint veel lekkerder, gaat langer mee en je kan makkelijker doseren
Ben ik het niet mee eens.
Met een bong heb je duidelijk minder nodig, kun je beter doseren ( in je jointje zit niet overal evenveel) en ja de smaak verschilt bij iedereen natuurlijk!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."