Stinky Pinky overtreft Amnesia toch vind ik
lol?PepTalk zei:nou ik kan eigenlijk geen 1 soort noemen die goede amnesia haze overtreft.
TrippyShit zei:lol?PepTalk zei:nou ik kan eigenlijk geen 1 soort noemen die goede amnesia haze overtreft.Amnesia was 'vroegah' de shit. Tegenwoordig zijn er toch een aantal flink sterkere soorten hoor. Maarja, ik hou tegenwoordig niet meer van dat sterke. Daar blow ik te weinig voor :P
en wtf, stinky pinky? Dat zou ik alleen om de naam al nooit kopen![]()

Lachende buddha, Trippy Widow, Sudden Death, SuperSilverhaze, Bubblegum, Jack Herrer, Cristal mountain.. Vast niet overal hoor.. Jackherrer en bubblegum en SSH volgensmij ook wel worden veel verkocht volgensmij. Dus het hoeft niet altijd sterker te zijn. Maar ik heb amnesia van verschillende shops op en k vond em nooit zo bijzonder als dat mensen er altijd over doen..PepTalk zei:Okee als jij het zegt, Ik woon wel in zeeland he.. Wij 'de boeren' lopen met alles een jaar of wat achter:P
Maar noem eens een paar zover jij weet sterkere soortjes? Ben wel benieuwd dan![]()

TrippyShit zei:Lachende buddha, Trippy Widow, Sudden Death, SuperSilverhaze, Bubblegum, Jack Herrer, Cristal mountain.. Vast niet overal hoor.. Jackherrer en bubblegum en SSH volgensmij ook wel worden veel verkocht volgensmij. Dus het hoeft niet altijd sterker te zijn. Maar ik heb amnesia van verschillende shops op en k vond em nooit zo bijzonder als dat mensen er altijd over doen..PepTalk zei:Okee als jij het zegt, Ik woon wel in zeeland he.. Wij 'de boeren' lopen met alles een jaar of wat achter:P
Maar noem eens een paar zover jij weet sterkere soortjes? Ben wel benieuwd dan![]()
Wel lekker opzich, dat wel..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."