Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ZI09 zei: 1. Lees het topic. 2. Ach , nu ik toch post; woensdag nog niet, vandaag niet gekeken, morgen check ik het even voor mijn zuiderburen. groetjes, Klik om te vergroten... Enorm sympathiek dat je dit doet, heel erg bedankt"
"Zo te lezen blijkt het wel erom te gaan dat je er vroeg bij moet zijn omdat op = op... Zijn de openingsuren ook verandert of zijn ze nog steeds vanaf 9:00 's ochtends open ? Dank bij voorbaat"
"Paddoboy zei: op = op.... dus als ik morgen rond 3-4 uur namiddag ga, zal ik dan waarschijnlijk niets meer kunnen kopen? en zo te horen zijn ze alleen de woensdag open ofzo? Klik om te vergroten... het kan zijn dat ik het misinterpreteer hoor Maar de vorige berichtjes maakte ik uit (voor mezelf) dat het met een 'beperkte oplage' gebeurd momenteel ofzo. Kan mis zijn natuurlijk *klein editje* ; berichtje 102 van ZIO9 staat geschreven dat ze nu woensdag weer open zouden gaan, maar dit is daarom nog niet gegarandeert."
"Woorden schieten tekort voor deze hypocriete instelling van het OM imo... Eerlijk gezegd zou ik in die mensen hun schoenen staan (de Miami) zou ik ook 2x nadenken alvorens weer te openen, want zoals geschreven, zie dat ze 1 gram teveel vinden bij een nieuwe razia, kunnen ze gaan brommen.. Gesproken over pesterijen, want dit is een duidelijke vrm van machtsmisbruik. Ze zouden zich beter met ernstigere zaken bezighouden dan dit. Sorry hoor, maar moest toch eventjes wat stoom afblazen daaromtrend"