#1
Don't believe half of what you see and none of what you hear.
Atmospheric zei:Hoi,![]()
Ik blow soms wel eens, maar niet elke dag, meestal 1 keer in de week,
is dat slecht voor je? als je lang gebruikt maar maar 1 x per week blowed is dat op lange termijn slecht??
PepTalk zei:Blowen is altijd slecht voor je.
Doe je het nu eens per week dat word later elke dag.
Kun je het wel eens per week houden valt het met psychologische schade denk ik wel mee, maar voor je longen blijft het natuurlijk slecht
Dat. Zou het wel bijvoorbeeld op vrijdagavond doen als je dan veel blowt die ene keer per week, heb je er door de week ook geen last van.Flameon zei:1x per week blowen is echt geen probleem.
Exceptional Insight zei:Don't believe half of what you see and none of what you hear.
loadrunner zei:1 keer in je leven blowen is ook slecht, maar je gaat er niet dood aan.
Maar echt levend ben je dan ook niet meer he.Chemical zei:loadrunner zei:1 keer in je leven blowen is ook slecht, maar je gaat er niet dood aan.
Van 30 joints per dag ga je ook niet dood.
Chemical zei:6 procent van de mensen die ooit geblowd hebben gaan het later elke dag doen. Eens per week wordt echt niet elke dag met genoeg discipline en zelfrespect.
om normaal met drugs in het algemeen om te kunnen gaan heb je discipline EN zelfrespect nodig...Wietje zei:Chemical zei:6 procent van de mensen die ooit geblowd hebben gaan het later elke dag doen. Eens per week wordt echt niet elke dag met genoeg discipline en zelfrespect.
Te wijnig discipline EN zelfrespect?
ga taartjes bakken man
Wanneer is dan?flipkonijn zei:Is blowen dan slecht voor je?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."