Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1 keer per week blowen slecht?

1 keer per week blowen slecht?

27 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#1
Don't believe half of what you see and none of what you hear.
C
ChemicalLid
01-01-2024, 00:00
#2
Atmospheric zei:
Hoi, :grin:

Ik blow soms wel eens, maar niet elke dag, meestal 1 keer in de week,
is dat slecht voor je? als je lang gebruikt maar maar 1 x per week blowed is dat op lange termijn slecht??
Klik om te vergroten...

Niet echt neen, er zit wel teer in weed dus je hebt zeker wel longschade, vaporizen of eten is altijd beter !
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Blowen is altijd slecht voor je.
Doe je het nu eens per week dat word later elke dag.

Kun je het wel eens per week houden valt het met psychologische schade denk ik wel mee, maar voor je longen blijft het natuurlijk slecht.
p
paweloniusLid
01-01-2024, 00:00
#4
een keer per week of minder is vooral slecht als je een psychose hebt, voor de longen is het natuurlijk ook slecht, maar dat is denk ik redelijk verwaarloosbaar.
hoe dan ook, goed is 't niet :tongueout:
C
ChemicalLid
01-01-2024, 00:00
#5
PepTalk zei:
Blowen is altijd slecht voor je.
Doe je het nu eens per week dat word later elke dag.

Kun je het wel eens per week houden valt het met psychologische schade denk ik wel mee, maar voor je longen blijft het natuurlijk slecht
Klik om te vergroten...

? . 6 procent van de mensen die ooit geblowd hebben gaan het later elke dag doen. Eens per week wordt echt niet elke dag met genoeg discipline en zelfrespect.

Over de psychologische schade: Die is er niet.
A
AzharaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Natuurlijk is blowen slecht voor je gezondheid. Roken ook. Uitlaatgassen ook.
Conserverings middelen in je dagelijke voedsel ook. Straling van UMTS masten ook......
Maar elk weekend jezelf de tering in zuipen in de kroeg/disco is ook slecht.
Zolang je het maar niet elke dag gaat doen is er niks mis mee hoor.
Alles met mate doen, dat is het geheim :grin:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#7
1x per week blowen is echt geen probleem.
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#8
Flameon zei:
1x per week blowen is echt geen probleem.
Klik om te vergroten...
Dat. Zou het wel bijvoorbeeld op vrijdagavond doen als je dan veel blowt die ene keer per week, heb je er door de week ook geen last van.
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Exceptional Insight zei:
Don't believe half of what you see and none of what you hear.
Klik om te vergroten...

Dan zou je technisch gezien alles moeten geloven wat je hoort.
Sorry, kon t niet laten. :)
W
WietpepLid
01-01-2024, 00:00
#10
dat is zooo slecht voor je je kunt beter gaan sporten ofzo
anders gaat je conditie er helemaal aan dood :confused:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#11
1 keer in je leven blowen is ook slecht, maar je gaat er niet dood aan.
f
flipkonijnLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hoezo?

Is blowen dan slecht voor je?
C
ChemicalLid
01-01-2024, 00:00
#13
loadrunner zei:
1 keer in je leven blowen is ook slecht, maar je gaat er niet dood aan.
Klik om te vergroten...

Van 30 joints per dag ga je ook niet dood.
i
ilyasLid
01-01-2024, 00:00
#14
Chemical zei:
loadrunner zei:
1 keer in je leven blowen is ook slecht, maar je gaat er niet dood aan.
Klik om te vergroten...

Van 30 joints per dag ga je ook niet dood.
Klik om te vergroten...
Maar echt levend ben je dan ook niet meer he.
W
WietjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Chemical zei:
6 procent van de mensen die ooit geblowd hebben gaan het later elke dag doen. Eens per week wordt echt niet elke dag met genoeg discipline en zelfrespect.
Klik om te vergroten...

Te wijnig discipline EN zelfrespect?

ga taartjes bakken man
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wietje zei:
ga taartjes bakken man
Klik om te vergroten...

Beste advies imho. :grin:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wietje zei:
Chemical zei:
6 procent van de mensen die ooit geblowd hebben gaan het later elke dag doen. Eens per week wordt echt niet elke dag met genoeg discipline en zelfrespect.
Klik om te vergroten...

Te wijnig discipline EN zelfrespect?

ga taartjes bakken man
Klik om te vergroten...
om normaal met drugs in het algemeen om te kunnen gaan heb je discipline EN zelfrespect nodig...

moet ik of jij nou een koek gaan bakken?

koekenbakker...
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#18
Je kan ook spacecake eten, dan spaar je je longen.

ga een cake bakken :wink:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#19
flipkonijn zei:
Is blowen dan slecht voor je?
Klik om te vergroten...
Wanneer is dan?
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik denk vanavond rond half 12 ofzo.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."