Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hi mensen, Ik heb weleens wiet gerookt, eens in de 2 tot 4 maanden ongeveer Ik ga binnenkort dus pure wiet roken in een pijpje en heb een paar vragen: Wat voor dosering moet ik doen?? Wat zijn de effecten van puur roken?? Kan je sneller bad gaan?? Gaat "pure" wiet wel in combinatie met alcohol?? Dankuwel,"
"Moi, Ikga morgen waarschijnlijk voor het eerst blowen met paar mensen, 1 iemand die blowed zelf ook, naja hij zou alles regelen enzo voor ons, en dan na school effe gaan blowen met z;''n allen ik wou dus weten, hoe voelt het precies?, kan het fout gaan?, Moet ik ook veel eten en drinken? Naja, ik heb er wel zin in als alles goed gaat natuurlijk :P Lataa"
"Hoi, Ik blow soms wel eens, maar niet elke dag, meestal 1 keer in de week, is dat slecht voor je? als je lang gebruikt maar maar 1 x per week blowed is dat op lange termijn slecht??"
"Nou ik heb dus geblowed Was echt chill, iedereen moest keihard lachen om niets, :P Naja ik voelde me echt relaxed man Naja, ik was niet echt super stoned ofzo, maar et was wel supervet"
"Mijn laatste J was een White Widow 3/4 met Drum original shag 1/4 En hij was lekkeerr (A)"
"Ik tripte ( naja trippen hoe je het ook wilt noemen ) laatst van wiet, hier is hoe het ging Ik ging met 2 maten blowen in het bos. ik had aardig wat hasj op en beetje wiet. en een van m'n maten kende nog iets vets. soort van knockie gaan. Op je hurken zitten stuk of 25x heel diep in en uit ademen dan opstaan en op je duim blazen ( geen lucht vrij laten ) dus ik dee dat zo. ik viel op de grond ( was wel zachte ondergrond dus ging wel goed ) en ik had een soort droom in die tijd dat ik op de grond lag. toen ik licht bijkwam zag ik mijn 2 maten staan. maar ik wist dus even niet wie ze waren ik had zo'n angst ik dacht dat ik ergens in een ander land langs een bospaadje gedumpt werd door 2 mensen en het voelde of ik door de grond gedrukt werd en ik ging alles draaiend zien en licht hallicuneren. was eigenlijk wel chill p.s. ik weet dat knockie gaan slecht is voor je hersenen duss. :P"