#1
acidboy zei:Ik denk vanavond rond half 12 ofzo.
Oh gelukkig, ik ben dus nog even veilig.
acidboy zei:Ik denk vanavond rond half 12 ofzo.
Smokseee 
DrippTone zei:

Atmospheric zei:Hoi,![]()
Ik blow soms wel eens, maar niet elke dag, meestal 1 keer in de week,
is dat slecht voor je? als je lang gebruikt maar maar 1 x per week blowed is dat op lange termijn slecht??
PepTalk zei:Blowen is altijd slecht voor je.
Doe je het nu eens per week dat word later elke dag.
Kun je het wel eens per week houden valt het met psychologische schade denk ik wel mee, maar voor je longen blijft het natuurlijk slecht
Dat. Zou het wel bijvoorbeeld op vrijdagavond doen als je dan veel blowt die ene keer per week, heb je er door de week ook geen last van.Flameon zei:1x per week blowen is echt geen probleem.
Exceptional Insight zei:Don't believe half of what you see and none of what you hear.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."