kunlan zei:
ja, persoonlijk rol ik altijd puur.
Mensen zeggen dat ze er tabac voor nodig hebben om goed te kunnen doortrekken maar dat vindt ik gewoon onzin, je moet mss je joint 1 of 2x opnieuw aansteken maar wat maakt dat nou uit, nicotine is gewoon rommel.
Amen !! het is niet meer dan een junken opmerking van de eerste rij.
Regels voor het roken van pure joints:
-Grind de wiet fijn door een keuken zeef maaswijdte 1mm
-Laat de wiet nog 2 minuten uitdampen in de schaal.
-Maak een degelijk filter.
-Neem dikke groene Smokings deze branden langzamer en rollen beter vanwege de grootte en de dikte.
- Tijdens het roken behandel je de joint als een sigaar.
- Nooit oververhitten.
-Niet fijnknijpen na het filter de flow wordt dan aangetast.
-Nooit meer dan 2-3 trekjes nemen en laten afkoelen.
Als je zonder tabak rookt smaakt het beter, brandt het beter, en wordt de high veel fijner. De smoes van het duurder uitkomen is ook junkentalk van de nicotinistengroep.
Ik doe namelijk uren met 1 joint !!!
Puur roken is lastig als je het niet leert, stap voor stap moet je de methode leren te waarderen. 100% die mijn joints zien en ruiken willen ervan roken, ik zeg 99% keihard NEE omdat 99% totaal geen respect heeft voor mijn regels.
![:hearteyes:]()