#1
Blowen blijft slecht je kan beter vaporizen.

kunlan zei:ja, persoonlijk rol ik altijd puur.
Mensen zeggen dat ze er tabac voor nodig hebben om goed te kunnen doortrekken maar dat vindt ik gewoon onzin, je moet mss je joint 1 of 2x opnieuw aansteken maar wat maakt dat nou uit, nicotine is gewoon rommel.

Suntablet zei:- voelt zacht aan in je keel
Varry zei:Suntablet zei:- voelt zacht aan in je keel
Qué??
De keren dat ik puur rook voelt mijn keel als een kont vol aambeien!![]()
Varry zei:Suntablet zei:- voelt zacht aan in je keel
Qué??
De keren dat ik puur rook voelt mijn keel als een kont vol aambeien!![]()
idd daarom is de reden dat ik het ook niet doeazgaza zei:Nadeel: érg scherp op de keel met dus meteen hoesten, ik kan het niet goed roken. Als ik puur rook, is het hasj in een pijpje, daar ga ik niet van hoesten, en het smaakt nog lekkerder ook. Als ik pure wiet kon roken zonder te hoesten, zou ik het misschien wel doen, maar het is gewoon et irritant zo.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."