Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVoordelen pure wiet

Voordelen pure wiet

62 antwoorden
34 weergaven
18-5-2026
a
afraidtechLid
01-01-2024, 00:00
#1
tis gewoon allemaal slecht voor,

ik doe de laatste tijd ook puur en dat bevalt me prima
of uiteraard pijpje :grin:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Chemical zei:
PepTalk zei:
Purple haze zei:
Blowen blijft slecht je kan beter vaporizen.
Klik om te vergroten...

Wat eveneens slecht voor je blijft :wink:
Klik om te vergroten...

Bezwaar!
Klik om te vergroten...

Kan zijn, maar het is gewoon zo punt.
Ik weet dat jij deze mening niet deelt, en ik beweer ook niet dat het zeer ernstig is maar schadelijk is het altijd.

In een hoop topics hebben we die discussie al gehad dus vind het overbodig deze hier weer te gaan voeren.
J
Joint-EvangelistLid
01-01-2024, 00:00
#3
PepTalk zei:
Joint-Evangelist zei:
Kalere ouwe :P
ik had laatst echt de magie van de pure joint ontdekt zeg,
het was liefde op het eerste gezigt! :stoned:

dankje wel dat jullie me zoveel positieve dingen hebben laten inzien over dit onderwerp
dankzij dat ben ik het gaan proberen en het heeft me zeker niet teleurgesteld! :grin:

ik wil als voordelen noemen:
-Je word er echt knijter stoned van!(veel meer als normaal)
-het is minder slecht voor je(THC is goed voor je longen, valt namelijk kanker cellen aan)
-terug op vorige, je krijgt dus geen teer binnen die dus weer het averechtse effect heeft.
-het kost je meer jonko maar je krijgt het dubbel en dwars terrugbetaald in gevoel :wink:

Peace out
Klik om te vergroten...

Dat THC goed voor je longen is, is nog steeds niet bewezen. Ook zit er in wiet teer, meer zelfs dan in tabak, in 1 jointje (mix) zit ongeveer 10 keer zoveel teer dan in een sigaret. Er vanuitgaand dat je er een halve tot een hele ingooit ( even van het uiterste uitgaan) zit er in wiet dus 9 keer zoveel teer. Nu heb er natuurlijk minder van nodig.

Ik rook zelf ook het liefste puur :hearteyes:
Maar vind dat je het nou ook weer niet zo goed moet laten klinken dat het gezond en goed voor je is, het blijft slecht voor je.
Klik om te vergroten...

stom, het is zeker niet goed voor je longen (aan wat je aan kankerverwekkende stoffen binnekrijgt staat 1 joint tot 6 sigaretten, maar aan wat er aan schadelijkheid binnenkomt staat 1 joint gelijk aan 20 sigaretten :confused: ) dit vind ik kut...
maarja het schijnt echter wel dat de werkende stof in wiet (delta9-thc) helpt kankercellen in de hersens te bestrijden (volgens de site zelfs beter dan chemotherapie) stel je voor, de nare effecten van chemotherapie vervangen door stoned zijn (en andere effecten ja...) :stoned:
doe mij maar zo'n therapietje!!(en niet lullig bedoeld hea!)
nouja dankje wel peptalk, dit wist ik niet, maar nou dus wel! :grin:

Have a nice smiley day

reference:
(http://www.nujij.nl/werkzame-stof-marijuana-(thc)-doodt-menselijke.5100277.lynkx)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."