#1
tis gewoon allemaal slecht voor,
ik doe de laatste tijd ook puur en dat bevalt me prima
of uiteraard pijpje![:grin:]()
ik doe de laatste tijd ook puur en dat bevalt me prima
of uiteraard pijpje
Chemical zei:PepTalk zei:Purple haze zei:Blowen blijft slecht je kan beter vaporizen.
Wat eveneens slecht voor je blijft![]()
Bezwaar!
PepTalk zei:Joint-Evangelist zei:Kalere ouwe :P
ik had laatst echt de magie van de pure joint ontdekt zeg,
het was liefde op het eerste gezigt!![]()
dankje wel dat jullie me zoveel positieve dingen hebben laten inzien over dit onderwerp
dankzij dat ben ik het gaan proberen en het heeft me zeker niet teleurgesteld!![]()
ik wil als voordelen noemen:
-Je word er echt knijter stoned van!(veel meer als normaal)
-het is minder slecht voor je(THC is goed voor je longen, valt namelijk kanker cellen aan)
-terug op vorige, je krijgt dus geen teer binnen die dus weer het averechtse effect heeft.
-het kost je meer jonko maar je krijgt het dubbel en dwars terrugbetaald in gevoel![]()
Peace out
Dat THC goed voor je longen is, is nog steeds niet bewezen. Ook zit er in wiet teer, meer zelfs dan in tabak, in 1 jointje (mix) zit ongeveer 10 keer zoveel teer dan in een sigaret. Er vanuitgaand dat je er een halve tot een hele ingooit ( even van het uiterste uitgaan) zit er in wiet dus 9 keer zoveel teer. Nu heb er natuurlijk minder van nodig.
Ik rook zelf ook het liefste puur![]()
Maar vind dat je het nou ook weer niet zo goed moet laten klinken dat het gezond en goed voor je is, het blijft slecht voor je.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."