#1
HetEindeVanAlles zei:Ik wil ook puur beginnen roken, heb het 2 keer gedaan en als ex-kettingroker deed het natuurlijk geen pijn... De high was zaligen ik probeerde zo lang mogelijk geen nicotine te gebruiken en het lukte het makkelijk!
Maar is het niet zo dat je indica en sativa hebt? Dat je van puur indica een leuke stoned krijgt en van puur sativa een leuke high? Ik bedoel: leuker dan met tabak erin. Ben nog maar een leek hoor...
Als ik alleen woon gedaan met die rotdealers en zelf kweken!![]()
Schijnt inderdaad verschil in te zitten, maar dat moet je dan vragen in de shop die het weer van dealers krijgen. Hierdoor weet je nooit zeker of het sativa of indica of mix is.
Persoonlijk merk ik het verschil ook niet zo duidelijk tussen de 2 verschillende soorten.
Zonder tabak is gewoon altijd een stuk higher.