#1
Blowen blijft slecht je kan beter vaporizen.

kunlan zei:ja, persoonlijk rol ik altijd puur.
Mensen zeggen dat ze er tabac voor nodig hebben om goed te kunnen doortrekken maar dat vindt ik gewoon onzin, je moet mss je joint 1 of 2x opnieuw aansteken maar wat maakt dat nou uit, nicotine is gewoon rommel.
Is al geprobeerd, kijk "Run From The Cure - The Rick Simpson Story".PepTalk zei:Maar als iets verderfelijks als chemo vervangen zou kunnen worden door als terminale kankerpatiënt een jointje per dag te roken zou dat echt wel gedaan worden.
SittaMan zei:Is al geprobeerd, kijk "Run From The Cure - The Rick Simpson Story".PepTalk zei:Maar als iets verderfelijks als chemo vervangen zou kunnen worden door als terminale kankerpatiënt een jointje per dag te roken zou dat echt wel gedaan worden.
En waarom? Op cannabis kan je geen patent/... nemen, en zou er in deze markt dus geen geld te verdienen zijn... Voor zowel de overheid áls de fabrikanten.
Zazuu. zei:of The business behind getting high. Wordt ook in uitgelegd dat in Amerika de dokters THC in capsules te verwerken (terwijl de wiet van de plant zelf veel beter werkt) omdat hiermee geld valt te verdienen. Gaat erg ver.
Zazuu. zei:Er is medicinale wiet en capsules met THC erin, je kan beter de medicinale wiet gebruiken dan de capsules.
Maar omdat veel mensen nog steeds "bang" zijn voor wiet zullen ze eerder voor de capsules kiezen terwijl deze niet even goed zijn als de medicinale wiet zelf en ook nog eens een stuk duurder. Stel je voor dat iedereen z'n eigen medicijn zomaar in zijn eigen tuin kan laten groeien, nee dan wordt er te weinig geld verdient.
PepTalk zei:Zazuu. zei:Er is medicinale wiet en capsules met THC erin, je kan beter de medicinale wiet gebruiken dan de capsules.
Maar omdat veel mensen nog steeds "bang" zijn voor wiet zullen ze eerder voor de capsules kiezen terwijl deze niet even goed zijn als de medicinale wiet zelf en ook nog eens een stuk duurder. Stel je voor dat iedereen z'n eigen medicijn zomaar in zijn eigen tuin kan laten groeien, nee dan wordt er te weinig geld verdient.
Medicinale wiet is gewone wiet hoor, alleen dan zonder allerlei bestrijdings en groei middelen.
Dus nog steeds met alle kankerverwekkende en andere schadelijke stoffen die vrij komen bij verbranding.
Chemical zei:http://www.waarmaarraar.nl/pages/re/20661/Cannabis_goed_voor_scholieren?.html voor peptalk
)Chemical zei:mwa er staat duidelijk vermeld dat het blijkt uit een onderzoek van de universiteit van lausanne he.
PepTalk zei:Chemical zei:mwa er staat duidelijk vermeld dat het blijkt uit een onderzoek van de universiteit van lausanne he.
Ja maar dat onderzoek zelf, kan verzonnen zijn ( wat mensen alwel niet doen om een leuk persberichtje te maken) en ik zie ook geen echte bronverwijzing naar het desbetreffende onderzoek met misschien wat hardere bewijzen en feiten.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."