#1
Voor een veganist blijven d'r zozo weinig andere opties open, dus ik wil wel eens 'n broodje G hebben, ja.. :P
Dreuge zei:Inderdaad, zorg gewoon dat je een broodje gezond bij je heb als je gaat blowen :P Sla, kaas, ham, komkommer en tomaat ofzo. Met een beetje peper (geen zout natuurlijk veel te ongezond!!) is zeker wel lekkeren het vult ook goed
niet dat ik dit vaak doe, maar als je gezonder wilt eten lijkt me dit wel een goede optie
TrippyShit zei:Je gaat toch niet roken om je honger weg te halenIs het nou opeens een anorexia forum geworden ofzo.. Als je geen vieze vreetkick wil hebben moet je minder blowen :P Tenminste, ik kan eten wat ik wil maar als het geen KFC, chips, donner, patat, andere frituursnacks, popcorn of wtf dan ook is wat vies ongezond maar heerlijk is, haal ik geen voldoening uit die vreetkick :P Ik eet liever wat minder maar paar dingen die ik lekker vind dan dat ik broodjes sla komkommer zooi ga zitten vreten of sigaretten roken tegen de honger. Maar das mijn visie op de vreetkick. Gezond eten doe je op andere momenten. Een vreetkick van blowen is niet bedoeld voor komkommer en tomaat. Ja of je moet het echt heeerlijk vinden, maar dat vind ik me zo verschrikkelijk moeilijk voor te stellen dat je zoiets zo lekker kan vinden. Sla, zou er niet dood mee gevonden willen worden..

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."