#1
soldiermoney zei:Ja man lekker met een pure amnesia beginnenSarcastisch he)*
Amnesia is wel sterk dat je het maar weet. Vorige deed amnesia bij mij toch ff de luike dicht en lag ik te nekken in het parkwhoooops
Blijkbaar word ik niet zo snel stoned ofzo, denk dat ik het wel aankan.
Kan het ook liggen aan de sfeer..? Wij deden het in t park, het was echt ongelooflijk koud, regende, me vingers bevroren en kwilde hem op gegeven moment alleen maar snel ophebben.
White widow toch beter? Waar word je goed high van?
whoooops