#1
White Widow klapt er wel in ja
whoooopssoldiermoney zei:Ja man lekker met een pure amnesia beginnenSarcastisch he)*
Amnesia is wel sterk dat je het maar weet. Vorige deed amnesia bij mij toch ff de luike dicht en lag ik te nekken in het parkwhoooops
spacebilly zei:White Widow klapt er wel in ja
Maddo17 zei:spacebilly zei:White Widow klapt er wel in ja
Misschien dat ik een pure van dat haal. Ik wil nu the best of the best. Die gozer probeerde mij beide keren dat ik daar ben geweest de zwakste en goedkoopste dingen te verkopen.
Ik zit ook te denken om gewoon 1 gram te halen en dat over 2 theeglazen te verdelen. Dat moet wel effect hebben. Iemand hier ervaring mee?
Ik ga gewoon alles proberen![]()
Kan het ook liggen aan de sfeer..? Wij deden het in t park, het was echt ongelooflijk koud, regende, me vingers bevroren en kwilde hem op gegeven moment alleen maar snel ophebben.
Niet geïnhaleerd dus? ;pSmokeMe zei:Kan het ook liggen aan de sfeer..? Wij deden het in t park, het was echt ongelooflijk koud, regende, me vingers bevroren en kwilde hem op gegeven moment alleen maar snel ophebben.
Goh? In deze omstandigheden kan ik ook smoken wat ik wil zonder stoned/high te worden![]()
Maddo17 zei:@ Peptalk.
Ik ben geen kerelKan wel dat ik toen niet goed inhaleerde...toen ik een paar weken geleden die sterke voorgedraaide had geprobeerd, moest ik echt vaak hoesten, maar het had uiteindelijk echt 4 uur lang effect. Van die goedkope voorgedraaide werd ik gister dus ff 10 minuten stoned, maar het was echt een kutgevoel.
(...)
Asitis zei:Laat ik een fatsoenlijk antwoord geven;
Je rookt een joint vrijwel altijd met tabak(vervanger). Puur roken gaat ERG hard en is (naar mijn ervaring) zelden relaxt, zeker niet als je het nog niet zo vaak hebt gedaan.
Met die voorgedraaide ga je zeker wel effect hebben, als je er de tijd voor neemt.
Neem een flinke hijs, laat het goed in je longen en hou zo lang mogelijk je adem in zonder over je nek te gaan - dan ga je vanzelf hard
En mocht dat nog niet voldoende zijn, geef jezelf een shotje;
Vouw je handen in elkaar, hou het zo luchtdicht mogelijk, doe de joint ergens tussen je pink, en hijs tussen je duimen uit. Dan heb je een beetje het effect van een bong (de rook verzamelt zich eerst in je hand), dan ga je ook wel wat harder.
Maar dat zal allemaal wel niet nodig zijn, geniet er nou maar van![]()
Oom Klaas zei:Asitis zei:Laat ik een fatsoenlijk antwoord geven;
Je rookt een joint vrijwel altijd met tabak(vervanger). Puur roken gaat ERG hard en is (naar mijn ervaring) zelden relaxt, zeker niet als je het nog niet zo vaak hebt gedaan.
Met die voorgedraaide ga je zeker wel effect hebben, als je er de tijd voor neemt.
Neem een flinke hijs, laat het goed in je longen en hou zo lang mogelijk je adem in zonder over je nek te gaan - dan ga je vanzelf hard
En mocht dat nog niet voldoende zijn, geef jezelf een shotje;
Vouw je handen in elkaar, hou het zo luchtdicht mogelijk, doe de joint ergens tussen je pink, en hijs tussen je duimen uit. Dan heb je een beetje het effect van een bong (de rook verzamelt zich eerst in je hand), dan ga je ook wel wat harder.
Maar dat zal allemaal wel niet nodig zijn, geniet er nou maar van![]()
Puur ga je helemaal niet "harder", het werkt langer maar komt daarentegen rustiger op en geeft een veel dromeriger effect.
Mind_blowing zei:De nicotine in een joint zorgt ervoor dat de werking sneller word afgebroken, de effecten heffen elkaar in feite op.
Ik meen ergens op wikipedia gelezen te hebben dat rokers THC sneller afbreken, en zwangere vrouwen juist trager. Die zwangere vrouwen hebben er nu even niets mee te maken, maar die rokers, misschien dat dat komt door de nog aanwezige nicotine?PepTalk zei:Mind_blowing zei:De nicotine in een joint zorgt ervoor dat de werking sneller word afgebroken, de effecten heffen elkaar in feite op.
Dat de effecten elkaar tegen werken weet ik, maar hoe kan nicotine er voor zorgen dat de werkzame stoffen uit wiet sneller worden afgebroken?
Je hebt misschien het gevoel dat puur roken langer werkt omdat je na het roken van een joint na 10 minuten die 'nicotine terugslag' krijgt.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."