Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraaag over wietsoort

Vraaag over wietsoort

67 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
s
spacebillyLid
01-01-2024, 00:00
#1
White Widow klapt er wel in ja
M
Maddo17Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Dus toch nog één pure erbij halen.

Want van die voorgedraaide met tabak van 4.50 ga ik nu dus nauwelijks effect krijgen-.-?

Zelfde merk of betere aanraders om high te worden?
M
Maddo17Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Was ook heel relaxed...totdat er nauwelijks effect kwam, toen werd ik wel een beetje boos.
Was ook vet koud, beter thuis de volgende keer.

Ik heb hier nog steeds geen namen gehoord. Amnesia haze?
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja man lekker met een pure amnesia beginnen :confused: Sarcastisch he)*
Amnesia is wel sterk dat je het maar weet. Vorige deed amnesia bij mij toch ff de luike dicht en lag ik te nekken in het park :kots: whoooops
M
Maddo17Lid
01-01-2024, 00:00
#5
soldiermoney zei:
Ja man lekker met een pure amnesia beginnen :confused: Sarcastisch he)*
Amnesia is wel sterk dat je het maar weet. Vorige deed amnesia bij mij toch ff de luike dicht en lag ik te nekken in het park :kots: whoooops
Klik om te vergroten...

Blijkbaar word ik niet zo snel stoned ofzo, denk dat ik het wel aankan.
Kan het ook liggen aan de sfeer..? Wij deden het in t park, het was echt ongelooflijk koud, regende, me vingers bevroren en kwilde hem op gegeven moment alleen maar snel ophebben.

White widow toch beter? Waar word je goed high van?
M
Maddo17Lid
01-01-2024, 00:00
#6
spacebilly zei:
White Widow klapt er wel in ja
Klik om te vergroten...

Misschien dat ik een pure van dat haal. Ik wil nu the best of the best. Die gozer probeerde mij beide keren dat ik daar ben geweest de zwakste en goedkoopste dingen te verkopen.

Ik zit ook te denken om gewoon 1 gram te halen en dat over 2 theeglazen te verdelen. Dat moet wel effect hebben. Iemand hier ervaring mee?

Ik ga gewoon alles proberen :wink:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Maddo17 zei:
spacebilly zei:
White Widow klapt er wel in ja
Klik om te vergroten...

Misschien dat ik een pure van dat haal. Ik wil nu the best of the best. Die gozer probeerde mij beide keren dat ik daar ben geweest de zwakste en goedkoopste dingen te verkopen.

Ik zit ook te denken om gewoon 1 gram te halen en dat over 2 theeglazen te verdelen. Dat moet wel effect hebben. Iemand hier ervaring mee?

Ik ga gewoon alles proberen :wink:
Klik om te vergroten...

Kerel, als jij van een pure ( welke soort dan ook) niet stoned/high what ever te worden dan rook je gewoon niet goed. Of het 'eerste keer blowen en ik merk niets' syndroom is bij jou wat verlaat.

Ikzelf heb net de goedkoopste voorgedraaide op, en ik blow dagelijks, en ben toch nog wel stoned.

Als je niet zo goed weet hoe je moet inhaleren: Je neemt een hijs, net zoals je iets drinkt uit een rietje, daarna neem je gewoon een teug lucht net zoveel dat je longen vol zitten.

Dit hou je heel eventjes in, en blaas het dan rustig uit. Je moet dus zorgen dat de rook echt IN je longen gaat.
S
SmokeMeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Kan het ook liggen aan de sfeer..? Wij deden het in t park, het was echt ongelooflijk koud, regende, me vingers bevroren en kwilde hem op gegeven moment alleen maar snel ophebben.
Klik om te vergroten...

Goh? In deze omstandigheden kan ik ook smoken wat ik wil zonder stoned/high te worden :tearsofjoy:
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#9
Je kan misschien ook iemand anders gewoon een jointje laten draaien en die persoon laten doseren. Als je erbij vertelt wat je hier hebt gepost en die persoon dr een beetje verstand van heeft komt t wel goed i think.
S
SittaManLid
01-01-2024, 00:00
#10
SmokeMe zei:
Kan het ook liggen aan de sfeer..? Wij deden het in t park, het was echt ongelooflijk koud, regende, me vingers bevroren en kwilde hem op gegeven moment alleen maar snel ophebben.
Klik om te vergroten...

Goh? In deze omstandigheden kan ik ook smoken wat ik wil zonder stoned/high te worden :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Niet geïnhaleerd dus? ;p
M
Maddo17Lid
01-01-2024, 00:00
#11
@ Peptalk.

Ik ben geen kerel :wink: Kan wel dat ik toen niet goed inhaleerde...toen ik een paar weken geleden die sterke voorgedraaide had geprobeerd, moest ik echt vaak hoesten, maar het had uiteindelijk echt 4 uur lang effect. Van die goedkope voorgedraaide werd ik gister dus ff 10 minuten stoned, maar het was echt een kutgevoel.

Ik denk dat het gewoon aan de situatie lag. Het was echt te koud, de aansteker wilde steeds maar niet aan. Thnx voor de tip mbt het inhaleren.

@ Smokeme. Serieus? :) Dus het lag toch echt aan de omstandigheden. ik ben normaal :mrgreen:

@ Ismoke. Dat is idd een goed idee.
S
SittaManLid
01-01-2024, 00:00
#12
Maddo17 zei:
@ Peptalk.

Ik ben geen kerel :wink: Kan wel dat ik toen niet goed inhaleerde...toen ik een paar weken geleden die sterke voorgedraaide had geprobeerd, moest ik echt vaak hoesten, maar het had uiteindelijk echt 4 uur lang effect. Van die goedkope voorgedraaide werd ik gister dus ff 10 minuten stoned, maar het was echt een kutgevoel.

(...)
Klik om te vergroten...

Dat hoesten slaagt er wrs op dat je toen wel geinhaleerd had, en dat 10 minuten stoned gevoel zal wrs door de nicotine komen?
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#13
Asitis zei:
Laat ik een fatsoenlijk antwoord geven;
Je rookt een joint vrijwel altijd met tabak(vervanger). Puur roken gaat ERG hard en is (naar mijn ervaring) zelden relaxt, zeker niet als je het nog niet zo vaak hebt gedaan.
Met die voorgedraaide ga je zeker wel effect hebben, als je er de tijd voor neemt.
Neem een flinke hijs, laat het goed in je longen en hou zo lang mogelijk je adem in zonder over je nek te gaan - dan ga je vanzelf hard :wink:

En mocht dat nog niet voldoende zijn, geef jezelf een shotje;
Vouw je handen in elkaar, hou het zo luchtdicht mogelijk, doe de joint ergens tussen je pink, en hijs tussen je duimen uit. Dan heb je een beetje het effect van een bong (de rook verzamelt zich eerst in je hand), dan ga je ook wel wat harder.

Maar dat zal allemaal wel niet nodig zijn, geniet er nou maar van :wink:
Klik om te vergroten...

Puur ga je helemaal niet "harder", het werkt langer maar komt daarentegen rustiger op en geeft een veel dromeriger effect.
M
Maddo17Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Jah het kwam wel goed in men longen. Die joint was wel puur en rook ook heel sterk.

Kan wel, me hoofd was vet zwaar net als de rest van me lichaam. Moest echt ff gaan zitten. Maar bij mijn vriendin had het helemaal geen effect. Kijk we werden er wel relaxeder van, dat wel. En ik heb ook heerlijk geslapen vannacht.

Gister was gewoon een mislukte poging in de helse kou.

Edit: 2D echt een beetje keelpijn trouwens. Dat is volgens mij ook t bewijs dat de rook vooral in mijn keel bleef.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Oom Klaas zei:
Asitis zei:
Laat ik een fatsoenlijk antwoord geven;
Je rookt een joint vrijwel altijd met tabak(vervanger). Puur roken gaat ERG hard en is (naar mijn ervaring) zelden relaxt, zeker niet als je het nog niet zo vaak hebt gedaan.
Met die voorgedraaide ga je zeker wel effect hebben, als je er de tijd voor neemt.
Neem een flinke hijs, laat het goed in je longen en hou zo lang mogelijk je adem in zonder over je nek te gaan - dan ga je vanzelf hard :wink:

En mocht dat nog niet voldoende zijn, geef jezelf een shotje;
Vouw je handen in elkaar, hou het zo luchtdicht mogelijk, doe de joint ergens tussen je pink, en hijs tussen je duimen uit. Dan heb je een beetje het effect van een bong (de rook verzamelt zich eerst in je hand), dan ga je ook wel wat harder.

Maar dat zal allemaal wel niet nodig zijn, geniet er nou maar van :wink:
Klik om te vergroten...

Puur ga je helemaal niet "harder", het werkt langer maar komt daarentegen rustiger op en geeft een veel dromeriger effect.
Klik om te vergroten...

Waarom werkt het langer?
Het lijkt zo dat je met een gewone joint sneller nuchter bent omdat na 10 minuten de nicotine niet meer werkzaam is. Maar de THC, en andere werkzame stoffen, gaan echt niet langer werken door het puur te roken.
M
Mind_blowingLid
01-01-2024, 00:00
#16
De nicotine in een joint zorgt ervoor dat de werking sneller word afgebroken, de effecten heffen elkaar in feite op.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mind_blowing zei:
De nicotine in een joint zorgt ervoor dat de werking sneller word afgebroken, de effecten heffen elkaar in feite op.
Klik om te vergroten...

Dat de effecten elkaar tegen werken weet ik, maar hoe kan nicotine er voor zorgen dat de werkzame stoffen uit wiet sneller worden afgebroken?

Je hebt misschien het gevoel dat puur roken langer werkt omdat je na het roken van een joint na 10 minuten die 'nicotine terugslag' krijgt.
S
SittaManLid
01-01-2024, 00:00
#18
PepTalk zei:
Mind_blowing zei:
De nicotine in een joint zorgt ervoor dat de werking sneller word afgebroken, de effecten heffen elkaar in feite op.
Klik om te vergroten...

Dat de effecten elkaar tegen werken weet ik, maar hoe kan nicotine er voor zorgen dat de werkzame stoffen uit wiet sneller worden afgebroken?

Je hebt misschien het gevoel dat puur roken langer werkt omdat je na het roken van een joint na 10 minuten die 'nicotine terugslag' krijgt.
Klik om te vergroten...
Ik meen ergens op wikipedia gelezen te hebben dat rokers THC sneller afbreken, en zwangere vrouwen juist trager. Die zwangere vrouwen hebben er nu even niets mee te maken, maar die rokers, misschien dat dat komt door de nog aanwezige nicotine?
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Wat een bullshit allemaal. Je wordt gewoon stoned van een jointje, ookal zit er tabak in. En wat dan nog als het bijv. hooguit 30 minuten van die 3-4 uur afhaalt?
M
Maddo17Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Vandaag weer een pure G13 Haze geprobeerd. Dit was echt de allersterkste die de coffeeshop had. Dit keer wel echt goed geïnhaleerd.Nu voelde ik wel een beetje effect. Gewoon relaxed, lacherig en merkte het lichamelijk ook wel: eerst was ik heel energiek, daarna zware ledematen enzo.

Toch was het lang niet zo spacend als de vorige keer. Toen waren we wel met z'n 3en, was toch iets meer sfeer. Mja toen had ik ook geen tijdsbesef enzo.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."