Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraaag over wietsoort

Vraaag over wietsoort

67 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
G
GaneshLid
01-01-2024, 00:00
#1
Asitis zei:
Met blowen is het sowieso ook erg hoe je er zelf in staat. Je hebt veel van die mensen die denken "Kuuuuut! Kut! Kuut! Ik voel niihiikss!". Ja, dat is gewoon niet relaxt. Ik vind het sowieso al raar dat je je hier druk om maakt eigenlijk.

Ik blow dagelijks, ook vaak voor school/werk. Niet omdat ik dan zo sta te 'spacen', maar omdat ik er gewoon relaxt van word, ik blijf dan ook gewoon functioneren in het dagelijks leven :P Niemand die het merkt.
En dan heb ik soms een jointje op een vrijdagavond in de shop, en dan lig ik te trillen en zweten als een otter :wink: Tis maar net hoe die binnenkomt.

Edit: Mijn punt is; doe er niet zo spastisch over. Doe gewoon je ding, rook lekker die joints en maak je niet te druk of het dan wel of niet werkt, dan zul je zien, als je gewoon relaxt bent en je eens flink hijst, dat ie zeker wel aanpakt.
Klik om te vergroten...

Ben het hier helemaal mee eens haha, doe gewoon chill.
M
Maddo17Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hehe...die voorgedraaide waren gewoon troep ofzo..ik rook maar heel soms wiet, dus als ik het rook doe ik puur en heb ik zin in een dikke space en daarna chillen. Omdat ik xtc pas heb geprobeerd, ben ik nu toch echt een stuk chiller wat wiet betreft.

Het is echt niks vergeleken met xtc :)

Heb nu gewoon in gram gehaald, draai ze volgende keer wanneer ik zin heb zelf en zie wel wat er dan gebeurt. Ik ga iig niet hopen op een dikke space, laat het gewoon over me heen komen :wink:
M
Maddo17Lid
01-01-2024, 00:00
#3
PepTalk zei:
Maddo17 zei:
Hehe...die voorgedraaide waren gewoon troep ofzo..ik rook maar heel soms wiet, dus als ik het rook doe ik puur en heb ik zin in een dikke space en daarna chillen. Omdat ik xtc pas heb geprobeerd, ben ik nu toch echt een stuk chiller wat wiet betreft.

Het is echt niks vergeleken met xtc :)

Heb nu gewoon in gram gehaald, draai ze volgende keer wanneer ik zin heb zelf en zie wel wat er dan gebeurt. Ik ga iig niet hopen op een dikke space, laat het gewoon over me heen komen :wink:
Klik om te vergroten...

Dat kan ook, dat je teveel van wiet verwachtte.
Over het algemeen zal het geen dikke trip zijn, je gaat er ook niet van stuiteren of dingen doen die je nuchter niet zou doen.

Dat wiet echt niks is vergeleken met XTC vind ik vrij subjectief.
Deze 2 drugs kun je op geen enkele manier met elkaar vergelijken.
Ook is je eerste keer mdma zo veel anders dan de keren die erop zullen volgen, helaas zal de keer zoals het de 1e keer was niet meer terug komen.
Klik om te vergroten...

Nee dat heb ik gemerkt, het is ook maar soft.

Het is ook subjectief, het is mijn mening. Mijn eerste keer wiet was erg nice, maar X was echt geweldig! Ik vergelijk ze op grond van de gevoelens die ze bij mij opbrengen.

Dat heb ik nog nooit gehoord, en ken veel mensen die het doen. Misschien heb jij het over mensen die het erg vaak doen. Ik ga het hooguit 3(/4) keer per jaar doen, dus dat zal denk ik niet zo snel gebeuren. Weet wel dat er sprake is van tolerantie, dus dat je iets meer moet gebruiken om hetzelfde effect te krijgen. Maar de sterktes verschillen ook per pil dus dat zie ik dan wel. Ik denk zeker wel dat ik het net zo leuk kan hebben als toen of zelfs leuker! Het hangt namelijk ook van de omgeving/verwachting enzo af toch.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Klopt heb je helemaal gelijk in.
Maar surf maar een beetje over het internet, veel mensen 'zeuren' erover dat 'het noot meer word zoals de eerste keer x.' En natuurlijk heeft het veel te maken met de omgeving en dosis, maar de eerste keer mdma is gewoon speciaal.
H
Hellraiser_[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#5
kerel blijf lekker voorgedraaide roken en leer niet zelf draaien
bespaard je een verslaving als je eenmal zelf draait ga je meer blowen

zelf word ik nooit stoned van een voorgedraaide ,soms licht stoned maar nooit de knockout van me zelfgedraaide joiuntjes


:stoned:
D
Delcasa88Lid
01-01-2024, 00:00
#6
@hellraiser, Volgens mij is maddo gene kerel :wink: :P

Wat betreft voorgedraaide joints en niet stoned worden...

Toen ik nog niet zo vaak blowde haalde ik ook wellis een voorgedraaide en had hetzelfde probleem, soms sloeg ie in als een bom, soms pafte ik er 2 in mn eentje weg en voelde nog niks :confused: Volgens mij zijn voorgedraaide in veel shops echt gewoon troep...

En je kan best leren draaien... Gewoon niet alleen gaan blowen! Dát is waar de verslaving vandaan komt!
M
Maddo17Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Delcasa88 zei:
@hellraiser, Volgens mij is maddo gene kerel :wink: :P

Wat betreft voorgedraaide joints en niet stoned worden...

Toen ik nog niet zo vaak blowde haalde ik ook wellis een voorgedraaide en had hetzelfde probleem, soms sloeg ie in als een bom, soms pafte ik er 2 in mn eentje weg en voelde nog niks :confused: Volgens mij zijn voorgedraaide in veel shops echt gewoon troep...

En je kan best leren draaien... Gewoon niet alleen gaan blowen! Dát is waar de verslaving vandaan komt!
Klik om te vergroten...

Nee ben ik inderdaad niet :tearsofjoy:

Ja zoiets dacht ik al..vandaar dat ik nooit meer die voorgedraaide haal. Heb gewoon in gram gekregen en zelf gedraaid. Het ziet er veel lelijker uit maar het effect zal vast beter zijn.

Ik ben benieuwd, zie het morgen wel :wink:
M
Maddo17Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Gister gewoon veel gerookt en totaal geen effect. Ik werd ff 5 minuten heel licht in m'n hoofd en een beetje lacherig, daarna trok het helemaal weg.

Toen een voorgedraaide white widdow met tabak van de coffeeshop gehaald. Die voelde ik wel snel, maar het was niet leuk. Ik werd heel zwaar in m'n hoofd enzo en het was gewoon niet chill, niet zomaar een stoned gevoel. En geestelijk voelde ik helemaal geen effect, geen lachkick, niks.

Ik rookte gewoon zonder me op het effect te concentreren, ik dacht er niet eens aan.

Jammer, de eerste keer was wel erg spacend en dat was nog wel eigen kweek. Geen wiet meer voor mij.
S
SmokeMeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Koop een bong.
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#10
SmokeMe zei:
Koop een bong.
Klik om te vergroten...

whahahaha,of draai een tulp...
H
Hellraiser_[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#11
ik ga van de zomer beginnen om nooit meer een jointje met sigarete te roken rook zelf niet en wil eigelijk helemaal geen peuken in mijn jontje dus ga dnek een mooie bong zoeken om lekker te smoken
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hellraiser_[NL] zei:
ik ga van de zomer beginnen om nooit meer een jointje met sigarete te roken rook zelf niet en wil eigelijk helemaal geen peuken in mijn jontje dus ga dnek een mooie bong zoeken om lekker te smoken
Klik om te vergroten...
draai met shag dan :P
O
OnderDeEikLid
01-01-2024, 00:00
#13
Het lijkt erop alsof je een gigantisch verkeerde verwachting heb wat betreft smoken. Laat het allemaal wat vrijblijvender zijn, als het niet zo werkt... blijf gewoon lekker rustig zitten een steek een nieuwe op. Ga niet zo zitten freaken dat het geen effect heeft, zie het als een fijn rustmoment en niet van "nu moet en zal ik stoned worden". Veel plezier! :stoned:
F
FantanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Je moet niet gaan zitten wachten op "wanneer word ik stoned, ben ik al stoned, wanneer word ik nou stoned" .
Ik zou gewoon als je nog niet lang smoked iets van skunk / blueberry / white widow halen. Ik zou ook zelf draaien dan kun je het best doseren en weet je precies hoeveel tabak en wiet erin zit. Het is ook waarheid dat als je een voorgedraaide joint haalt het goed mogelijk is dat er veel tabak en slechte wiet in zit (of veel blad of gruis )

Maar vooral ": Denk niet wanneer word ik nou stoned. Ga gewoon chillen met je vrienden, beetje praten, lekker smoken en naar mijn ervaringen kan die wiet niet je lichaam uit zonder dat je er een beetje van spaced. maar draai zelf je jonko's, of ga het leren want dan weet je zeker wat er in zit en hoeveel van alles!

smoke ze
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#15
PepTalk zei:
Maddo17 zei:
Het is echt niks vergeleken met xtc :)
Klik om te vergroten...

Ook is je eerste keer mdma zo veel anders dan de keren die erop zullen volgen, helaas zal de keer zoals het de 1e keer was niet meer terug komen.
Klik om te vergroten...


Ik heb zo vaak gehoord dat de pillen in het begin zoveel beter waren dan nu, komt idd omdat de eerste keren XTC gewoon zalig is en nooit meer overtroffen wordt.

En ga nou niet meer een topic openen van ik voel niks meer van XTC!
M
Maddo17Lid
01-01-2024, 00:00
#16
@ OnderdeEik en Fantan. Nee man..vrijdag kon het me echt niet schelen, ik rookte gewoon en was bezig met andere dingen. Ik zat niet te denken wanneer ik nou stoned zou worden. Ik werd alleen 5 minuten heel licht in m'n hoofd en blij. Daarna trok het weer weg en pas een halfuur nadat alles op was gerookt dacht ik: "Hey, ik voel nog steeds niks".

Die voorgedraaide WW was ook niet goed...ik was na een paar trekjes 'stoned'. Maar echt niet fijn stoned, geestelijk niks en alles voelde belachelijk zwaar aan. Ik heb hem niet eens helemaal opgerookt omdat ik bijna moest overgeven.

@ Tripper. De eerste keren ja...maar X is wel hard, dat is gewoon effectiever dan soft toch. Als je er niks meer van voelt moet je het erg vaak hebben gedaan, ik ga het hooguit 3 keer per jaar doen. De eerste keer is gewoon extra bijzonder omdat het nieuw is en je niet weet wat er precies gaat gebeuren. Want wat je onder invloed voelt, is niet in woorden te beschrijven. Althans, zo bijzonder was het voor mij wel.

Ik denk dat ik gewoon heel ongevoelig ben voor wiet-xD
S
SmokeMeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Kan je überhaupt wel roken?

Dat kan ook het probleem zijn
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#18
SmokeMe zei:
Kan je überhaupt wel roken?

Dat kan ook het probleem zijn
Klik om te vergroten...
je moet wel over je longen roken,whahahaha,(sorry)
s
spacebillyLid
01-01-2024, 00:00
#19
White Widow klapt er wel in ja
M
Maddo17Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Nou denk het wel he..^^.

Gewoon inhaleren in je longen, zo'n kunst is dat niet.

Anders moet ik maar dezelfde sterke wiet als van de eerste keer weer doen. Het is alleen moeilijker om daaraan te komen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."