Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraaag over wietsoort

Vraaag over wietsoort

67 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
G
GaneshLid
01-01-2024, 00:00
#1
Asitis zei:
Met blowen is het sowieso ook erg hoe je er zelf in staat. Je hebt veel van die mensen die denken "Kuuuuut! Kut! Kuut! Ik voel niihiikss!". Ja, dat is gewoon niet relaxt. Ik vind het sowieso al raar dat je je hier druk om maakt eigenlijk.

Ik blow dagelijks, ook vaak voor school/werk. Niet omdat ik dan zo sta te 'spacen', maar omdat ik er gewoon relaxt van word, ik blijf dan ook gewoon functioneren in het dagelijks leven :P Niemand die het merkt.
En dan heb ik soms een jointje op een vrijdagavond in de shop, en dan lig ik te trillen en zweten als een otter :wink: Tis maar net hoe die binnenkomt.

Edit: Mijn punt is; doe er niet zo spastisch over. Doe gewoon je ding, rook lekker die joints en maak je niet te druk of het dan wel of niet werkt, dan zul je zien, als je gewoon relaxt bent en je eens flink hijst, dat ie zeker wel aanpakt.
Klik om te vergroten...

Ben het hier helemaal mee eens haha, doe gewoon chill.
M
Maddo17Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hehe...die voorgedraaide waren gewoon troep ofzo..ik rook maar heel soms wiet, dus als ik het rook doe ik puur en heb ik zin in een dikke space en daarna chillen. Omdat ik xtc pas heb geprobeerd, ben ik nu toch echt een stuk chiller wat wiet betreft.

Het is echt niks vergeleken met xtc :)

Heb nu gewoon in gram gehaald, draai ze volgende keer wanneer ik zin heb zelf en zie wel wat er dan gebeurt. Ik ga iig niet hopen op een dikke space, laat het gewoon over me heen komen :wink:
M
Maddo17Lid
01-01-2024, 00:00
#3
PepTalk zei:
Maddo17 zei:
Hehe...die voorgedraaide waren gewoon troep ofzo..ik rook maar heel soms wiet, dus als ik het rook doe ik puur en heb ik zin in een dikke space en daarna chillen. Omdat ik xtc pas heb geprobeerd, ben ik nu toch echt een stuk chiller wat wiet betreft.

Het is echt niks vergeleken met xtc :)

Heb nu gewoon in gram gehaald, draai ze volgende keer wanneer ik zin heb zelf en zie wel wat er dan gebeurt. Ik ga iig niet hopen op een dikke space, laat het gewoon over me heen komen :wink:
Klik om te vergroten...

Dat kan ook, dat je teveel van wiet verwachtte.
Over het algemeen zal het geen dikke trip zijn, je gaat er ook niet van stuiteren of dingen doen die je nuchter niet zou doen.

Dat wiet echt niks is vergeleken met XTC vind ik vrij subjectief.
Deze 2 drugs kun je op geen enkele manier met elkaar vergelijken.
Ook is je eerste keer mdma zo veel anders dan de keren die erop zullen volgen, helaas zal de keer zoals het de 1e keer was niet meer terug komen.
Klik om te vergroten...

Nee dat heb ik gemerkt, het is ook maar soft.

Het is ook subjectief, het is mijn mening. Mijn eerste keer wiet was erg nice, maar X was echt geweldig! Ik vergelijk ze op grond van de gevoelens die ze bij mij opbrengen.

Dat heb ik nog nooit gehoord, en ken veel mensen die het doen. Misschien heb jij het over mensen die het erg vaak doen. Ik ga het hooguit 3(/4) keer per jaar doen, dus dat zal denk ik niet zo snel gebeuren. Weet wel dat er sprake is van tolerantie, dus dat je iets meer moet gebruiken om hetzelfde effect te krijgen. Maar de sterktes verschillen ook per pil dus dat zie ik dan wel. Ik denk zeker wel dat ik het net zo leuk kan hebben als toen of zelfs leuker! Het hangt namelijk ook van de omgeving/verwachting enzo af toch.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Klopt heb je helemaal gelijk in.
Maar surf maar een beetje over het internet, veel mensen 'zeuren' erover dat 'het noot meer word zoals de eerste keer x.' En natuurlijk heeft het veel te maken met de omgeving en dosis, maar de eerste keer mdma is gewoon speciaal.
H
Hellraiser_[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#5
kerel blijf lekker voorgedraaide roken en leer niet zelf draaien
bespaard je een verslaving als je eenmal zelf draait ga je meer blowen

zelf word ik nooit stoned van een voorgedraaide ,soms licht stoned maar nooit de knockout van me zelfgedraaide joiuntjes


:stoned:
D
Delcasa88Lid
01-01-2024, 00:00
#6
@hellraiser, Volgens mij is maddo gene kerel :wink: :P

Wat betreft voorgedraaide joints en niet stoned worden...

Toen ik nog niet zo vaak blowde haalde ik ook wellis een voorgedraaide en had hetzelfde probleem, soms sloeg ie in als een bom, soms pafte ik er 2 in mn eentje weg en voelde nog niks :confused: Volgens mij zijn voorgedraaide in veel shops echt gewoon troep...

En je kan best leren draaien... Gewoon niet alleen gaan blowen! Dát is waar de verslaving vandaan komt!
M
Maddo17Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Delcasa88 zei:
@hellraiser, Volgens mij is maddo gene kerel :wink: :P

Wat betreft voorgedraaide joints en niet stoned worden...

Toen ik nog niet zo vaak blowde haalde ik ook wellis een voorgedraaide en had hetzelfde probleem, soms sloeg ie in als een bom, soms pafte ik er 2 in mn eentje weg en voelde nog niks :confused: Volgens mij zijn voorgedraaide in veel shops echt gewoon troep...

En je kan best leren draaien... Gewoon niet alleen gaan blowen! Dát is waar de verslaving vandaan komt!
Klik om te vergroten...

Nee ben ik inderdaad niet :tearsofjoy:

Ja zoiets dacht ik al..vandaar dat ik nooit meer die voorgedraaide haal. Heb gewoon in gram gekregen en zelf gedraaid. Het ziet er veel lelijker uit maar het effect zal vast beter zijn.

Ik ben benieuwd, zie het morgen wel :wink:
M
Maddo17Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Gister gewoon veel gerookt en totaal geen effect. Ik werd ff 5 minuten heel licht in m'n hoofd en een beetje lacherig, daarna trok het helemaal weg.

Toen een voorgedraaide white widdow met tabak van de coffeeshop gehaald. Die voelde ik wel snel, maar het was niet leuk. Ik werd heel zwaar in m'n hoofd enzo en het was gewoon niet chill, niet zomaar een stoned gevoel. En geestelijk voelde ik helemaal geen effect, geen lachkick, niks.

Ik rookte gewoon zonder me op het effect te concentreren, ik dacht er niet eens aan.

Jammer, de eerste keer was wel erg spacend en dat was nog wel eigen kweek. Geen wiet meer voor mij.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."