Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsStonerspullen

Stonerspullen

31 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zal aftrappen.

-Vloe
-Tipjes
-Wiet
-Bong (acryl)
-Pijpje (metaal, heel standaard model. Gebruik hem ook nooit, maar wil toch een nieuwe)
-Grinder (metaal, 2 delig, wil een nieuwe met thc filter)
-Waterpijp
-Weegschaaltje
-'stormaansteker', zo'n aansteker die gewoon altijd aangaat en niet uit word geblazen door de wind)

Edit: ohja wil in de toekomst nog wel zo'n 'hasjmaker' kopen, ben niet echt een hasjtype, ben meer van de wiet. Maar het lijkt me toch wel grappig je eigen hasj te maken.
S
SmokeMeLid
01-01-2024, 00:00
#2
wil een nieuwe met thc filter)
Klik om te vergroten...

Doe maar beter niet :tearsofjoy:

OT:
Jointkokertje is handig
En drinken is noodzakelijk
Heb zelf ook nog een hasjplankje, en als je huisgenoten hebt is een wierookhouder ook aan te raden
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#3
- Rollmate ( kan zelf niet draaien :rolleyes: )
- 'Chillbox' om al je stoner spulletjes in te bewaren.
- Tabak, rook niet altijd puur.
- Muziek.


+ alle hiervoor genoemde dingen, behalve een hasjplankje dan.
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#4
SmokeMe zei:
wil een nieuwe met thc filter)
Klik om te vergroten...

Doe maar beter niet :tearsofjoy:

OT:
Jointkokertje is handig
En drinken is noodzakelijk
Heb zelf ook nog een hasjplankje, en als je huisgenoten hebt is een wierookhouder ook aan te raden
Klik om te vergroten...
Hoezo niet? :P

Ohja die kokertjes was ik vergeten, heb ik er ook nog 2 van. Wierrook heb ik ook op mn kamer voor de blow lucht anders xD
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Rastamuts, felgekleurd hippy shirt en natuurlijk baggy cammo broeken. Alle coole stoners lopen er zo bij!
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#6
t was natuurlijk niet serieus bedoeld hé.
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Damien0124 zei:
Rastamuts, felgekleurd hippy shirt en natuurlijk baggy cammo broeken. Alle coole stoners lopen er zo bij!
Klik om te vergroten...
Dan ben ik blij dat ik geen stoere stoner ben.

Heb niet echt specifiek iets.. maar zo'n luchtdichte joint-koker komt altijd wel van pas
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#8
Joint koker.
Vloei.
Tip.
Houten pijpje met smoke screens voor puur roken.
Grinder.

Moet ooit nog eens een hele mooie shisha bij en een dikke bong.
s
salviatripjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Damien0124 zei:
Rastamuts, felgekleurd hippy shirt en natuurlijk baggy cammo broeken. Alle coole stoners lopen er zo bij!
Klik om te vergroten...
:kots:
s
salviatripjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
1 ding dat je echt wel eens zou moeten aanschaffen is de rollercoaster bong, daarvan wordt je zeeeeer knettertjes :stoned:
http://www.wietartikelen.nl/the-rollercoaster-p-1422.html
G
GanjaGanjaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb sinds een tijdje gewoon een houten sigarendoosje waar alles in zit wat ik nodig heb;
Paar pakjes lange vloei, paar pakjes tips, shaq, pen, metalen grinder met thc filter, paar aanstekers en natuurlijk wiet/hasj.
Verder heb ik nog een chille bong staan voor de afwisseling :stoned:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#12


gevuld met verschillende lange vloei, tips, lege zakjes, 5 benzine stiften, een fles water, 2 blikken bier, een zak dropfeters, een koptelefoon, 2 spuitbussen, een puurpijp en turkie dot en warme handschoenen...

als we gaan trippen of als ik zeker weet dat ik niet voor een uur of 11 s`morgens terug ben gaan er nog koekjes, vruchtensap en een extra pak shag bij...
M
Mind_blowingLid
01-01-2024, 00:00
#13
Lange vloei (Smoking Black + Smoking Eco)
Verschillende soorten tips
2 metalen grinders
0,5 houten grinder (er mist een helft, de ander ligt verspreidt over m'n kamer)
Metalen bong
Wiet + shag
Houten, mooi versierd puurpijpje met een stuk of 10 pakjes screens
IJzeren case, met tijgerafbeelding op de bovenkant
Smokers-etui van Azarius (zwart)
'n Hasjpas, bedekt met wat kleine stukjes Afgaan lijkt te zijn :grin: *krijgt idee en gaat 'n rest-jointje draaien*
Zichtbaar: 5 aanstekers
Niet zichtbaar: 25 aanstekers
En last but not least: een mooie verzameling spacemuziek ^^
m
metaldevil666Lid
01-01-2024, 00:00
#14
houten grinden (blijven de chillste)
mooie GLAZEN bong (die ik helaas niet kan gebruiken vanwege ouders >.<)
purepipe (2)
screentjes
shag
rollmate (die we nog nooit gebruikt hebben)
lange vloei + tip
een ouwe troffee van mn opa die hij heeft gekregen toen hij schutterskoning was in Wehl die je heel mooi kan gebruiken om je lekkere wietje in te bewaren :grin:
zit een zo goed als luchtdichte bovenkant op dus je wiet kan nog zo stinken en je ruikt niks xD
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik heb nu een sigarenkisje ergens vandaan getoverd, daar zit nu een cruncher, 2 lange vloei, een stuk of 5 lege zakjes, 3 pakjes tip, een puurpijp en een zak salvia en een halve joint in...
7
7:28-11-12-17Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Amaranth zei:
Joint koker.
Vloei.
Tip.
Houten pijpje met smoke screens voor puur roken.
Grinder.

Moet ooit nog eens een hele mooie shisha bij en een dikke bong.
Klik om te vergroten...

bijna vergeten dat jij mijn houte pijpje had ja :P
A
AgustinLid
01-01-2024, 00:00
#17
Vloei, tip, grinder, shag, waterpijp & een bong.
L
Lord HerbalLid
01-01-2024, 00:00
#18
iSmokex zei:
-'stormaansteker', zo'n aansteker die gewoon altijd aangaat en niet uit word geblazen door de wind)
Klik om te vergroten...

Hier noemen we dat een jodenbranderXD

Maarja, wietshit die ik heb:
Blowen:
1 stashbox
2 Wekpotten met wiet
1 weegschaaltje
Vloei
Ripvloei
18cm vloei
Bluntjes
1 Metalen vloeipakje
Tip
Tabak
1 Grinder
1 Bong
1 Shisja (Arabische pijp)
1 Metalen Puurpijpje
1 Glazen Puurpijpje
Screens
Kooltjes
Enkele honderden lege zakjes (gebruikt)
een bakje voor skuff
Jointkokertjes
Goede Muziek (Bob Marley, Cypress Hill, Led Zeppelin enz.)


en natuurlijk Planten:grin:

En... dingen die ik vergeten ben??
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#19
Lord Herbal zei:
iSmokex zei:
-'stormaansteker', zo'n aansteker die gewoon altijd aangaat en niet uit word geblazen door de wind)
Klik om te vergroten...

Hier noemen we dat een jodenbranderXD

Maarja, wietshit die ik heb:
Blowen:
1 stashbox
2 Wekpotten met wiet
1 weegschaaltje
Vloei
Ripvloei
18cm vloei
Bluntjes
1 Metalen vloeipakje
Tip
Tabak
1 Grinder
1 Bong
1 Shisja (Arabische pijp)
1 Metalen Puurpijpje
1 Glazen Puurpijpje
Screens
Kooltjes
Enkele honderden lege zakjes
een bakje voor skuff
Jointkokertjes
Goede Muziek (Bob Marley, Cypress Hill, Led Zeppelin enz.)


en natuurlijk Planten:grin:

En... dingen die ik vergeten ben??
Klik om te vergroten...
Zal met dat laatsta over growen wel uitkijken met posten! Weet niet of hier dingen gecheckt worden dor politie ofzo, maar meen me te herinneren dat ik iets had gelezen hier over 2 mensen die er problemen mee hadden gehad (weet niet precies meer waar het over ging)
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zo lang hij het niet thuis heeft staan..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."