iSmokex zei:
Zal met dat laatsta over growen wel uitkijken met posten! Weet niet of hier dingen gecheckt worden dor politie ofzo, maar meen me te herinneren dat ik iets had gelezen hier over 2 mensen die er problemen mee hadden gehad (weet niet precies meer waar het over ging)
Dan kan wietforum maar beter uit de lucht

Valt volgens mij wel mee, gaat hier niet over 10kW ofzo
![:)]()
(btw, is led kweken een beetje te doen?)
Ik heb:
2 stashboxen (1 mascotte vloeibox, 1 broodtrommeltje dat uitgedeeld werd op denhaag CS)
Stuk of 5 grinders ( kwamen gratis bijAzarius bestellingen :P )
1 pakje vloe (blauwe mascotte, nood oplossing vd avondwinkel)
Pakje Lucky shag (uit kosten overweging)
halfje zerozero hash
Kleine aquilla/shisha + kooltjes (fruittabak ligt bij paps en mams) na aanschaf op vakantie niet 1 keer meer gebruit
14000 chille muziek nummers
200gig aan films
30 originele DVDs
Die rollercoaster-bong heb ik via azarius weten te scoren, 2 stuks. WAT EEN MEUK! Je hoeft er maar 2 meter bij in de buurt te komen en het ruikt alsof je een lijmfabriek in loopt

Nevernooit dat ik daar iets uit ga inhaleren, zo ontzettend chemisch, kan niet goed zijn!