Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsStonerspullen

Stonerspullen

31 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
A
AmateurtjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Je hoeft geen 'hasjmaker' te kopen om je eigen hasj te maken, emmer en zakje is genoeg..

Maargoed


een zelfroller is ook altijd handig als je te tam bent voor ene te draaien.
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
wat betreft die thc filter grinders,

je hebt aan het eind van de maand wel lekkere thc,
maar die loop je dus mis bij je jointjes.
7
7:28-11-12-17Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Amaranth zei:
Joint koker.
Vloei.
Tip.
Houten pijpje met smoke screens voor puur roken.
Grinder.

Moet ooit nog eens een hele mooie shisha bij en een dikke bong.
Klik om te vergroten...

bijna vergeten dat jij mijn houte pijpje had ja :P
A
AgustinLid
01-01-2024, 00:00
#4
Vloei, tip, grinder, shag, waterpijp & een bong.
L
Lord HerbalLid
01-01-2024, 00:00
#5
iSmokex zei:
-'stormaansteker', zo'n aansteker die gewoon altijd aangaat en niet uit word geblazen door de wind)
Klik om te vergroten...

Hier noemen we dat een jodenbranderXD

Maarja, wietshit die ik heb:
Blowen:
1 stashbox
2 Wekpotten met wiet
1 weegschaaltje
Vloei
Ripvloei
18cm vloei
Bluntjes
1 Metalen vloeipakje
Tip
Tabak
1 Grinder
1 Bong
1 Shisja (Arabische pijp)
1 Metalen Puurpijpje
1 Glazen Puurpijpje
Screens
Kooltjes
Enkele honderden lege zakjes (gebruikt)
een bakje voor skuff
Jointkokertjes
Goede Muziek (Bob Marley, Cypress Hill, Led Zeppelin enz.)


en natuurlijk Planten:grin:

En... dingen die ik vergeten ben??
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lord Herbal zei:
iSmokex zei:
-'stormaansteker', zo'n aansteker die gewoon altijd aangaat en niet uit word geblazen door de wind)
Klik om te vergroten...

Hier noemen we dat een jodenbranderXD

Maarja, wietshit die ik heb:
Blowen:
1 stashbox
2 Wekpotten met wiet
1 weegschaaltje
Vloei
Ripvloei
18cm vloei
Bluntjes
1 Metalen vloeipakje
Tip
Tabak
1 Grinder
1 Bong
1 Shisja (Arabische pijp)
1 Metalen Puurpijpje
1 Glazen Puurpijpje
Screens
Kooltjes
Enkele honderden lege zakjes
een bakje voor skuff
Jointkokertjes
Goede Muziek (Bob Marley, Cypress Hill, Led Zeppelin enz.)


en natuurlijk Planten:grin:

En... dingen die ik vergeten ben??
Klik om te vergroten...
Zal met dat laatsta over growen wel uitkijken met posten! Weet niet of hier dingen gecheckt worden dor politie ofzo, maar meen me te herinneren dat ik iets had gelezen hier over 2 mensen die er problemen mee hadden gehad (weet niet precies meer waar het over ging)
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zo lang hij het niet thuis heeft staan..
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
I-Pod
Boxjes
Camera
Langvloei
Tips
Sigaretten/shag
Extra brede vloei
3 blikjes echte cola
Pak koekjes, of als ik thuis ben hamburgers en frituurmix
Lekker weer
Vrienden
Kratje bier.
D
Delcasa88Lid
01-01-2024, 00:00
#9
iSmokex zei:
Zal met dat laatsta over growen wel uitkijken met posten! Weet niet of hier dingen gecheckt worden dor politie ofzo, maar meen me te herinneren dat ik iets had gelezen hier over 2 mensen die er problemen mee hadden gehad (weet niet precies meer waar het over ging)
Klik om te vergroten...
Dan kan wietforum maar beter uit de lucht :rolleyes: Valt volgens mij wel mee, gaat hier niet over 10kW ofzo :) (btw, is led kweken een beetje te doen?)

Ik heb:
2 stashboxen (1 mascotte vloeibox, 1 broodtrommeltje dat uitgedeeld werd op denhaag CS)
Stuk of 5 grinders ( kwamen gratis bijAzarius bestellingen :P )
1 pakje vloe (blauwe mascotte, nood oplossing vd avondwinkel)
Pakje Lucky shag (uit kosten overweging)
halfje zerozero hash
Kleine aquilla/shisha + kooltjes (fruittabak ligt bij paps en mams) na aanschaf op vakantie niet 1 keer meer gebruit :rolleyes:
14000 chille muziek nummers
200gig aan films
30 originele DVDs

Die rollercoaster-bong heb ik via azarius weten te scoren, 2 stuks. WAT EEN MEUK! Je hoeft er maar 2 meter bij in de buurt te komen en het ruikt alsof je een lijmfabriek in loopt :kots: Nevernooit dat ik daar iets uit ga inhaleren, zo ontzettend chemisch, kan niet goed zijn!
L
Lord HerbalLid
01-01-2024, 00:00
#10
iSmokex zei:
Zal met dat laatsta over growen wel uitkijken met posten! Weet niet of hier dingen gecheckt worden dor politie ofzo, maar meen me te herinneren dat ik iets had gelezen hier over 2 mensen die er problemen mee hadden gehad (weet niet precies meer waar het over ging)
Klik om te vergroten...

IK heb er maar 5, meer neem ik er niet. Maar ja, ze doen wel vaker moeilijk over onnozele dingen, dus ik zal het even censureren, zodat die lui hun gestapo-aspiraties niet op mij kunnen laten botvieren.
iig bedankt, kwist niet dat hier al mensen genaaid waren:(
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#11
Lord Herbal zei:
iSmokex zei:
Zal met dat laatsta over growen wel uitkijken met posten! Weet niet of hier dingen gecheckt worden dor politie ofzo, maar meen me te herinneren dat ik iets had gelezen hier over 2 mensen die er problemen mee hadden gehad (weet niet precies meer waar het over ging)
Klik om te vergroten...

IK heb er maar 5, meer neem ik er niet. Maar ja, ze doen wel vaker moeilijk over onnozele dingen, dus ik zal het even censureren, zodat die lui hun gestapo-aspiraties niet op mij kunnen laten botvieren.
iig bedankt, kwist niet dat hier al mensen genaaid waren:(
Klik om te vergroten...
Oké, heb voor de zekerheid mn quote van jou ook maar aangepast. Better safe than sorry :grin:
K
KapiteinPindaLid
01-01-2024, 00:00
#12
gitaar :rockband:
b
blackviewLid
01-01-2024, 00:00
#13
mobiel of vrienden emt gitaar voor de muziek
wiet/hasj
tips
lange vloei
grinder
shag of peuken
goeie aansteker
pijpje
vrete en drinken, voor t geval van vreetkick en een drogebek
een doosie om je wiet in te bewaren[losse zakkies die rond slingeren vind k zo kut] de mijne is een lucifer doosje xD
meer weet k op dit moment nie D:
L
Lord HerbalLid
01-01-2024, 00:00
#14
Delcasa88 zei:
iSmokex zei:
Zal met dat laatsta over growen wel uitkijken met posten! Weet niet of hier dingen gecheckt worden dor politie ofzo, maar meen me te herinneren dat ik iets had gelezen hier over 2 mensen die er problemen mee hadden gehad (weet niet precies meer waar het over ging)
Klik om te vergroten...
Dan kan wietforum maar beter uit de lucht :rolleyes: Valt volgens mij wel mee, gaat hier niet over 10kW ofzo :) (btw, is led kweken een beetje te doen?)
Klik om te vergroten...

Het kweken op LED bevalt me tot nu toe zeer goed, ja. Ze staan net in bloei, dus ik weet niet wat de opbrengst wordt, maar ze staan er mooi bij. Je merkt het trouwens wel in de kosten, ik heb twee rode LED-TL buizen, van slechts 20W per stuk, en als je er een tel of tien in kijkt, is de volgende vijf minuten alles flets en een beetje groenigXD. Als ik ze geoogst heb, maak ik wel een topic aan over LED kweken in de kweek en crea hoek :)
1
1percentLid
01-01-2024, 00:00
#15
Tipjes
Vloei
Halfzware Drum
2x Grinder
Puurpijp
& last but not least; hasj of wiet of allebij :stoned:
I
InYourHeadLid
01-01-2024, 00:00
#16
Het enige wat ik nodig heb is:

- vloei
- wiet/hasj
- aansteker
- stukje opgerold papier dat dient als tip

:mrgreen:
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#17
Spullen die iets te maken hebben met blowen, wat heb jij daarvan? :grin:
Nog aanraders qua spullen die je echt MOET hebben als stoner zijnde?
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik zal aftrappen.

-Vloe
-Tipjes
-Wiet
-Bong (acryl)
-Pijpje (metaal, heel standaard model. Gebruik hem ook nooit, maar wil toch een nieuwe)
-Grinder (metaal, 2 delig, wil een nieuwe met thc filter)
-Waterpijp
-Weegschaaltje
-'stormaansteker', zo'n aansteker die gewoon altijd aangaat en niet uit word geblazen door de wind)

Edit: ohja wil in de toekomst nog wel zo'n 'hasjmaker' kopen, ben niet echt een hasjtype, ben meer van de wiet. Maar het lijkt me toch wel grappig je eigen hasj te maken.
S
SmokeMeLid
01-01-2024, 00:00
#19
wil een nieuwe met thc filter)
Klik om te vergroten...

Doe maar beter niet :tearsofjoy:

OT:
Jointkokertje is handig
En drinken is noodzakelijk
Heb zelf ook nog een hasjplankje, en als je huisgenoten hebt is een wierookhouder ook aan te raden
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#20
- Rollmate ( kan zelf niet draaien :rolleyes: )
- 'Chillbox' om al je stoner spulletjes in te bewaren.
- Tabak, rook niet altijd puur.
- Muziek.


+ alle hiervoor genoemde dingen, behalve een hasjplankje dan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."