#1
Met pepermunt en eucalyptus, bah dat doe je toch niet bij je joint.

Damien0124 zei:Eerste gedeelte van een joint is lekker, tot de helft zeg maar. Daarna begint het steeds viezer te worden en ik rook meestal het laatste beetje met tegenzin op.
Daarom heb ik altijd wat te drinken bij als ik blow.
Asitis zei:Nja, ik heb dus een puurpijpje gekocht. Dat werkt best crappy met hasj heb ik t idee; wordt alleen maar heel heet op mn keel, amper rook.. Werkt alleen als ik 'm helemaal volstouw met goed gekruimelde hasj, maarja, dat is gelijk weer zoveel om in 1x te roken :P
Zou ik er shag bij doen?
bosvos zei:ben net m'n eerste joint met greengo aan het roken... man wat een product!
Ik ben geen roker, zoals ik al meerdere keren zei, Greengo rookt écht megasmooth... geen branderig gevoel ofzo... ideaal voor mensen die voor de rest niet veel of niet roken (of voor mensen die geen nicotine willen).
en zo slecht smaakt het niet eens![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."