#1
100% vind ik dan wel weer erg knap, maar je punt is wel duidelijk.
liever dat dan gewone tabak. En je moet natuurlijk niet denken dat je de constante muntsmaak in je bek hebt, het smaakt allemaal vrij neutraal eigenlijk...Oom Klaas zei:Met pepermunt en eucalyptus, bah dat doe je toch niet bij je joint.
Ik heb het ook besteld en van de week binnen gekregen, ik ben erg benieuwdArthur King zei:Een of andere tabaksvervanger; http://www.greengo.nl/Agustin zei:bosvos zei:ben net m'n eerste joint met greengo aan het roken... man wat een product!
Ik ben geen roker, zoals ik al meerdere keren zei, Greengo rookt écht megasmooth... geen branderig gevoel ofzo... ideaal voor mensen die voor de rest niet veel of niet roken (of voor mensen die geen nicotine willen).
en zo slecht smaakt het niet eens![]()
Wat is Greengo dan?

bosvos zei:eventjes terzijde, maar nu je over dat eten begint. Als ik nu iets bak, zoals spacecake, komt daar een sterke geur bij kijken?
Laat ons weten of je het wat vindt, dan bestel ik 't ook maar eens.Aalpoepert zei:Ik heb het ook besteld en van de week binnen gekregen, ik ben erg benieuwd![]()
maar dat is toch al direct een forse investering niet?JJJ zei:Dan moet je een verdamper hebben! Ik heb nog nooit gerookt en zou het ook niet willen, alleen al het idee van verbrandingsprodukten in m'n longen en rook in m'n mond, het lijkt me niks.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."