Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRoken, is vies eigenlijk.

Roken, is vies eigenlijk.

30 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#1
100% vind ik dan wel weer erg knap, maar je punt is wel duidelijk.
b
bosvosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Oom Klaas zei:
Met pepermunt en eucalyptus, bah dat doe je toch niet bij je joint.
Klik om te vergroten...
liever dat dan gewone tabak. En je moet natuurlijk niet denken dat je de constante muntsmaak in je bek hebt, het smaakt allemaal vrij neutraal eigenlijk...
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#3
heb er een tijdje wel gecrushte hop bijgegooid. Vond dat altijd een luchtig smaakje hebben.
J
JJJLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dan moet je een verdamper hebben! Ik heb nog nooit gerookt en zou het ook niet willen, alleen al het idee van verbrandingsprodukten in m'n longen en rook in m'n mond, het lijkt me niks.
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#5
Arthur King zei:
Agustin zei:
bosvos zei:
ben net m'n eerste joint met greengo aan het roken... man wat een product!
Ik ben geen roker, zoals ik al meerdere keren zei, Greengo rookt écht megasmooth... geen branderig gevoel ofzo... ideaal voor mensen die voor de rest niet veel of niet roken (of voor mensen die geen nicotine willen).

en zo slecht smaakt het niet eens :grin:
Klik om te vergroten...

Wat is Greengo dan?
Klik om te vergroten...
Een of andere tabaksvervanger; http://www.greengo.nl/
Klik om te vergroten...
Ik heb het ook besteld en van de week binnen gekregen, ik ben erg benieuwd :stoned:
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#6
Gooi 1 druppel hasjolie op je muffin eet je muffin op een lege maag op en zweef een uurtje of 6 lekker weg.

THC verbranden is 50% verspilen
THC eten is 100% opnemen.
b
bosvosLid
01-01-2024, 00:00
#7
eventjes terzijde, maar nu je over dat eten begint. Als ik nu iets bak, zoals spacecake, komt daar een sterke geur bij kijken?
b
bluLid
01-01-2024, 00:00
#8
bosvos zei:
eventjes terzijde, maar nu je over dat eten begint. Als ik nu iets bak, zoals spacecake, komt daar een sterke geur bij kijken?
Klik om te vergroten...

Dat ligt er maar net aan hoe je het maakt. Als jij wietboter maakt en een uur lang een paar gram wiet hebt sudderen in roomboter in je keuken, dan kun je verwachten dat je woning wel een beetje naar wiet gaat ruiken ja. Maar als jij bijvoorbeeld (zoals hierboven gezegd) een druppel hasjolie op een gebakje gooit of een brokje hasj oplost in je warme chocolademelk, dan gaat de boel niet echt stinken.
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#9
Aalpoepert zei:
Ik heb het ook besteld en van de week binnen gekregen, ik ben erg benieuwd :stoned:
Klik om te vergroten...
Laat ons weten of je het wat vindt, dan bestel ik 't ook maar eens. :wink:
d
duimpjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb vandaag een pakje Greengo gehaald en het rookt echt anders dan met tabak, het is een veel lichtere smaak. Ik weet echter nog niet of ik het beter vindt, het zal wel even moeten wennen denk ik.
b
bosvosLid
01-01-2024, 00:00
#11
JJJ zei:
Dan moet je een verdamper hebben! Ik heb nog nooit gerookt en zou het ook niet willen, alleen al het idee van verbrandingsprodukten in m'n longen en rook in m'n mond, het lijkt me niks.
Klik om te vergroten...
maar dat is toch al direct een forse investering niet?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."