Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRoken, is vies eigenlijk.

Roken, is vies eigenlijk.

30 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
A
AsitisLid
01-01-2024, 00:00
#1
Begrijp me niet verkeerd, ik zou de laatste zijn die een 'lekker' jointje afslaat! Ik blow ondertussen een jaar of 5 met enige regelmaat (zeg maar gewoon regelmatig)..
Maar de laatste paar weken vind ik het steeds minder lekker. Ik geniet wel degelijk van de hasj/wiet en het effect daarvan, maar het roken zelf is zo vies. Ik vind het eigenlijk maar stinken, ranzige aanslag op je tanden, vieze smaak ik je mond.. Misschien moet ik maar eens die aardbeien wiet proberen, of met minttabak draaien :wink:

Anyhoe. Ik kan me voorstellen dat er meer mensen zijn die er zo over denken. Dus vraag ik, hoe ga jij ermee om, wat doe jij er tegen en wat is een manier om ook lekker high of stoned te worden zonder dat vieze roken?

Waterpijp galore en dergelijke, ik weet het, maar ik heb niet altijd zo'n ding bij de hand en vaak in de stad of ff tussendoor gaat zoiets niet ;P
H
Hellraiser_[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#2
jup ik hou erg van wiet maar rook niet en zit dus elke keer 15 keer per dag een peuk te roken terwijl ik dat niet zou willen

Daarom ga ik van de zomer de helezomer met een bong smoken geen peuken meer voor mij :grin:
en anders maar een groote berg spacecake maken


:stoned:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heel af en toe rook ik wiet puur in mijn pijpje. Puur uit een pijpje vind ik, in tegenstelling tot een normale joint, wél lekker.
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Dan ben je wel kapot stoned aan het eind van de dag.
Dat is er weer zo jammer van; soms wil je gewoon stoned zijn en kun je een jointje roken maar soms wil je gewoon blowen omdat het zo lekker in de hand ligt.

'k Zelf zou gewoon een kleine bong maken. Klein plastic flesje met een pen en tape enzo.
A
AsitisLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nja, ik heb dus een puurpijpje gekocht. Dat werkt best crappy met hasj heb ik t idee; wordt alleen maar heel heet op mn keel, amper rook.. Werkt alleen als ik 'm helemaal volstouw met goed gekruimelde hasj, maarja, dat is gelijk weer zoveel om in 1x te roken :P
Zou ik er shag bij doen?
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Damien0124 zei:
Eerste gedeelte van een joint is lekker, tot de helft zeg maar. Daarna begint het steeds viezer te worden en ik rook meestal het laatste beetje met tegenzin op.
Daarom heb ik altijd wat te drinken bij als ik blow.
Klik om te vergroten...

Ik vind juist meestal de eerste 4 hijsen niet zo, en daarna word hij lekkerder. (niet helemaal tot de tip natuurlijk) Maar ik vind het middelste gedeelte altijd het lekkerst!
d
dainLid
01-01-2024, 00:00
#7
Probeer is een blowtje met Greengo, zelf heb ik het een paar weken gerookt, tot ik hasj kocht en het er echt niet bij vond passen, en toen ik weer tabak rookte hing ik er weer aan. (ik rook zelf niet gewoon, maar merk toch wel dat ik zeker last heb van nicotine)
M
MetamorfinuanaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Blunt :hearteyes:
A
AgustinLid
01-01-2024, 00:00
#9
Asitis zei:
Nja, ik heb dus een puurpijpje gekocht. Dat werkt best crappy met hasj heb ik t idee; wordt alleen maar heel heet op mn keel, amper rook.. Werkt alleen als ik 'm helemaal volstouw met goed gekruimelde hasj, maarja, dat is gelijk weer zoveel om in 1x te roken :P
Zou ik er shag bij doen?
Klik om te vergroten...

Een beetje shag bij de hasj in een vuurpijpje is wel een goed idee, krijg je de hasj beter aan 't branden.
b
bosvosLid
01-01-2024, 00:00
#10
JJJ zei:
Dan moet je een verdamper hebben! Ik heb nog nooit gerookt en zou het ook niet willen, alleen al het idee van verbrandingsprodukten in m'n longen en rook in m'n mond, het lijkt me niks.
Klik om te vergroten...
maar dat is toch al direct een forse investering niet?
F
FantanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Als je een lekkere smaak wilt moet je lemon haze, (goede) orange, kush, silver haze of een ander spang wietje en weinig tabak er door heen
b
bosvosLid
01-01-2024, 00:00
#12
ben net m'n eerste joint met greengo aan het roken... man wat een product!
Ik ben geen roker, zoals ik al meerdere keren zei, Greengo rookt écht megasmooth... geen branderig gevoel ofzo... ideaal voor mensen die voor de rest niet veel of niet roken (of voor mensen die geen nicotine willen).

en zo slecht smaakt het niet eens :grin:
A
AgustinLid
01-01-2024, 00:00
#13
bosvos zei:
ben net m'n eerste joint met greengo aan het roken... man wat een product!
Ik ben geen roker, zoals ik al meerdere keren zei, Greengo rookt écht megasmooth... geen branderig gevoel ofzo... ideaal voor mensen die voor de rest niet veel of niet roken (of voor mensen die geen nicotine willen).

en zo slecht smaakt het niet eens :grin:
Klik om te vergroten...

Wat is Greengo dan?
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#14
Agustin zei:
bosvos zei:
ben net m'n eerste joint met greengo aan het roken... man wat een product!
Ik ben geen roker, zoals ik al meerdere keren zei, Greengo rookt écht megasmooth... geen branderig gevoel ofzo... ideaal voor mensen die voor de rest niet veel of niet roken (of voor mensen die geen nicotine willen).

en zo slecht smaakt het niet eens :grin:
Klik om te vergroten...

Wat is Greengo dan?
Klik om te vergroten...
Een of andere tabaksvervanger; http://www.greengo.nl/
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#15
Met pepermunt en eucalyptus, bah dat doe je toch niet bij je joint.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#16
100% vind ik dan wel weer erg knap, maar je punt is wel duidelijk.
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Met mijn vorige pak shag heb ik een maand gedaan :P Wiet roken kan erg lekker zijn maar sommige wiet maakt je smoel echt zo droog.. Blegh
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Eerste gedeelte van een joint is lekker, tot de helft zeg maar. Daarna begint het steeds viezer te worden en ik rook meestal het laatste beetje met tegenzin op.
Daarom heb ik altijd wat te drinken bij als ik blow.
b
bosvosLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik rook geen tabak, dus als ik blow is het puur, ik rook het liefst een joint omdat het roken zelf lekker relax is, met de pijp smaakt het beter (en ruikt het minder hard), maar ik vind het zo'n heel gedoe om dan daarna da pijpje ergens weg te steken zodat ik het niet ergens afstoot ofzo. En dan spreek ik nog niet over het schoonmaken...

maar inderdaad, een drankje in de buurt hebben kan nooit kwaad :)
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik vind de smaak ook niet altijd echt lekker. Wisselt wel een beetje though, soms geniet ik ook van de smaak.

Met gewone sigareten heb ik het wel heel erg. Ik ben geen echte roker, maar ik rook wel in het cafe en aan de pokertafel. Als ik geen sigareten zie denk ik er niet aan, en rook ik gewoon een hele week niets. Zodra ik echter sigaretten zie, heb ik zin om er een te roken. Elke keer als ik dat dan doe vind ik hem halfverwege vies en geef ik hem weer weg (meestal dus terug aan degene waar ik em van gebietst heb :tongueout:)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."