Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWiet in een normale vloei;)

Wiet in een normale vloei;)

23 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#1
dit is echt een don`t...

gewone vloei brand 3 keer zo snel als rijstevloei, beter koop je voor 25 cent een pakje blauw rizla, draai je L-etjes of sticky`s, anders heb je een joint in 5 hijsjes op, sonde van de wiet...
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#2
Voor pretshaggies heb ik altijd een pakje rizla blauw in huis, ook handig als de bigvloei op is en ik geen zin heb om te fietsen.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
iSmokex zei:
Oom Klaas zei:
Zo'n polder als hier dus, om 1 pakje vloei te kopen moet ik al 15 km reizen. :grin:
Klik om te vergroten...
Als daar een actie tegen was, zou ik geld geven :openmouth:
Klik om te vergroten...

't Verkocht niet goed genoeg bij de sigarenboer dus hebben ze het maar uit het assortiment gehaald. Ik ben daar wel op voorbereid, gewoon een goede voorraad aan leggen, maar kennelijk veel apen in dit dorp niet. Heb zo nog wel eens voor een pakje peuken een vloeitje verkocht :tearsofjoy:
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#4
Oom Klaas zei:
iSmokex zei:
Oom Klaas zei:
Zo'n polder als hier dus, om 1 pakje vloei te kopen moet ik al 15 km reizen. :grin:
Klik om te vergroten...
Als daar een actie tegen was, zou ik geld geven :openmouth:
Klik om te vergroten...

't Verkocht niet goed genoeg bij de sigarenboer dus hebben ze het maar uit het assortiment gehaald. Ik ben daar wel op voorbereid, gewoon een goede voorraad aan leggen, maar kennelijk veel apen in dit dorp niet. Heb zo nog wel eens voor een pakje peuken een vloeitje verkocht :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Aah oké, ja want vloetjes voor inkoopprijs kopen is natuurlijk ook zo'ngrote investering voor een sigarenboer :tearsofjoy: pfff
Maarja, wel handig dat je een shitload hebt aangeschaft. Binnen 5 minuten afstand lopen zitten hier al minimaal 10 winkels waar je het kan kopen xD dat is niet eens overdreven.
Maarja, sowieso is voorraadje wel handig. :grin:
f
flipkonijnLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het kan hoor.
Ik rook meestal als ik een hele dag nix te doen heb eerst een gewone joint.
Daarna rook ik door de dag nog enkele met een kort blaadje (zwarte rizla blaadjes)
Ik zou het niet aanraden met oranje rizla omdat die gewoon blijven branden, en omdat oranje blaadjes even dik zijn als cursuspapier :kots:
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Of pak dat papier uit een fotoboek.
Of rizla blauw, als ze rood hebben, hebben ze ook blauw.
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#7
Natuurlijk, je kunt wiet zelfs roken zonder vloei en toch knetter high worden :openmouth:
J
John1991Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Hallo iedereen :stoned:

Ik wil morgen met een kameraad voor het eerst wiet gaan roken, maar ik zou willen weten of je ook wiet kan roken met normale vloei :wink:?
d
duimpjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
John1991 zei:
Hallo iedereen :stoned:

Ik wil morgen met een kameraad voor het eerst wiet gaan roken, maar ik zou willen weten of je ook wiet kan roken met normale vloei :wink:?
Klik om te vergroten...

Dit kan :wink:
Tabak en wiet in normale vloei heet pretshag :wink:
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#10
dat kan maar is zonde van je wiet,maar als noodoplossing werkt het wel.. :stoned:
J
John1991Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Bedankt voor de reacties :), maar kan je van 'pret shag' wel high of stoned worden?
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#12
Je kan ook een L'etje draaien van twee gewone vloeitjes, lekker is anders, maar ach. :P
http://jointjedraaien.nl/jointdraaien/double_joint.php
J
John1991Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Maar ik zou willen weten voel je er wel wat van als je wiet rookt met een kleine vloei :stoned: ?
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#14
De helft zie je wel wegbranden van je wiet, het is zonde om het in gewone vloei te roken.
Maar als je het zo graag wilt.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zo'n polder als hier dus, om 1 pakje vloei te kopen moet ik al 15 km reizen. :grin:
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#16
vrienden van mij roken altijd shaggies met hash als ze ergens niet kunne smoken, je ruikt dr niks van ook nog ns
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ja het kan wel, als je t doet zou ik voor Rizla blauw gaan. Maar alsnog is lange vloe een betere optie denk ik, in elke shop te koop. Sommige supermarkten, avondwinkels, bezinestations etc. Kost maar een euro, dus waarom niet vraag ik me dan af :-P
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dat deed ik ook toen ik net begon met blowen, zo'n 7 jaar geleden. L'tje draaien met 2 korte vloei, tip van een treinkaart. Peuk er in, kut wiet er op en dichtvouwen. :tearsofjoy:

knolselderij zei:
vrienden van mij roken altijd shaggies met hash als ze ergens niet kunne smoken, je ruikt dr niks van ook nog ns
Klik om te vergroten...
Dan mogen ze wel eens goeie hasj gaan kopen want echt goeie hasj ruikt als een madderfakker. :hearteyes:

iSmokex zei:
Kost maar een euro, dus waarom niet vraag ik me dan af :-P
Klik om te vergroten...

Omdat dat alsnog klote duur is. Bij de groothandel haal je een doos van 50 pakjes voor 15 euro. :stoned:
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#19
iSmokex zei:
Ja het kan wel, als je t doet zou ik voor Rizla blauw gaan. Maar alsnog is lange vloe een betere optie denk ik, in elke shop te koop. Sommige supermarkten, avondwinkels, bezinestations etc. Kost maar een euro, dus waarom niet vraag ik me dan af :-P
Klik om te vergroten...


maar jij bent verwent,,je zal maar ergens in een of andere polder wonen waar geen avondwinkels zijn en geen tankstations waar ze lange vloei verkopen...dan ben je fuckt en moet je wel,,ik heb ook wel eens gehoord dat een bijbel ook rookbaar papier heeft(ik ga toch al naar de hel,dus dit kan er dan nog wel bij)
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#20
Gelukkig bestaat het hier uit supermarkten, tabakszaakjes, benzinepompjes en andere vreemde zaakjes waar ze lange vloei verkopen.
Zelfs de supermarkt ja!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."