Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWiet in een normale vloei;)

Wiet in een normale vloei;)

23 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#1
iSmokex zei:
Oom Klaas zei:
Zo'n polder als hier dus, om 1 pakje vloei te kopen moet ik al 15 km reizen. :grin:
Klik om te vergroten...
Als daar een actie tegen was, zou ik geld geven :openmouth:
Klik om te vergroten...

't Verkocht niet goed genoeg bij de sigarenboer dus hebben ze het maar uit het assortiment gehaald. Ik ben daar wel op voorbereid, gewoon een goede voorraad aan leggen, maar kennelijk veel apen in dit dorp niet. Heb zo nog wel eens voor een pakje peuken een vloeitje verkocht :tearsofjoy:
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#2
Oom Klaas zei:
iSmokex zei:
Oom Klaas zei:
Zo'n polder als hier dus, om 1 pakje vloei te kopen moet ik al 15 km reizen. :grin:
Klik om te vergroten...
Als daar een actie tegen was, zou ik geld geven :openmouth:
Klik om te vergroten...

't Verkocht niet goed genoeg bij de sigarenboer dus hebben ze het maar uit het assortiment gehaald. Ik ben daar wel op voorbereid, gewoon een goede voorraad aan leggen, maar kennelijk veel apen in dit dorp niet. Heb zo nog wel eens voor een pakje peuken een vloeitje verkocht :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Aah oké, ja want vloetjes voor inkoopprijs kopen is natuurlijk ook zo'ngrote investering voor een sigarenboer :tearsofjoy: pfff
Maarja, wel handig dat je een shitload hebt aangeschaft. Binnen 5 minuten afstand lopen zitten hier al minimaal 10 winkels waar je het kan kopen xD dat is niet eens overdreven.
Maarja, sowieso is voorraadje wel handig. :grin:
f
flipkonijnLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het kan hoor.
Ik rook meestal als ik een hele dag nix te doen heb eerst een gewone joint.
Daarna rook ik door de dag nog enkele met een kort blaadje (zwarte rizla blaadjes)
Ik zou het niet aanraden met oranje rizla omdat die gewoon blijven branden, en omdat oranje blaadjes even dik zijn als cursuspapier :kots:
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Of pak dat papier uit een fotoboek.
Of rizla blauw, als ze rood hebben, hebben ze ook blauw.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."