Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo iedereen Ik wil morgen met een kameraad voor het eerst wiet gaan roken, maar ik zou willen weten of je ook wiet kan roken met normale vloei ?"
"Bedankt voor de reacties , maar kan je van 'pret shag' wel high of stoned worden?"
"Maar ik zou willen weten voel je er wel wat van als je wiet rookt met een kleine vloei ?"
"Ik heb gisteren dus dat pretshaggie opgerookt . Het was best lekker, er zijn verder geen nare dingen gebeurd . Weer een prettige ervaring rijker."